Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik moet het gewoon even kwijt

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Jun 2014 19:25

Ik moet het gewoon even kwijt

Mijn hemel wat houd ik veel van mijn lieve kleine ventje! Ik ben er helemaal emotioneel van! :love:

Kijk dan toch:

Afbeelding

Ik vind hem geweldig, lief, leuk, mooi en nog veel meer! Soms overspoelt dat je gewoon even! Ja toch? Hebben jullie vast ook wel eens?

Gisteren en vandaag ben ik 's middags met hem op pad geweest en hij heeft zich ondanks de gemiste middagdutjes zo goed gehouden. Vanmiddag had ik hem meegenomen naar een try-out optreden van een medekoorlid (ze zit in een duo dat optredens doet), dat begon om 15 uur, meestal gaat hij om 15 uur naar bed voor zijn tweede slaapje. Hij heeft heerlijk zitten spelen en iedereen vond hem zo lief en geweldig en zoet etc. En dat was hij ook! Hij heeft geen kik gegeven, was doodmoe, zat in zijn ogen te wrijven (maar wilde zich niet aan de slaap overgeven, wat ik ook wel snap) maar hij heeft heerlijk gespeeld, rondgekropen, gesjanst met mensen. Het was echt heerlijk, het is zo fijn dat ik me niet bezwaard hoef te voelen om hem mee te nemen (had het overigens wel gevraagd, of dat een punt was) en het is zo fijn dat ik dan ook weer even kan opladen. Ik glom volgens mij helemaal van trots na al die complimenten!

Gisteren kwam er ook iemand naar me toe dat hij zo'n leuk kereltje is. Heerlijk, ik kan het niet vaak genoeg horen (en gelukkig hoor ik het héél vaak :wink: ).

Jullie hebben dat vast ook wel eens, dat je helemaal overloopt van liefde? Vertel!
Laatst gewijzigd door Pompoen op 07 Jun 2014 19:36, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem173

Bericht 07 Jun 2014 19:28

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Aaah wat heb je dit lief geschreven :heart: ik heb zoveel bewondering voor jou, L boft maar met een moeder zoals jij!
<<

Anoniem58

Bericht 07 Jun 2014 19:30

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Heel herkenbaar! Ik heb dat ook vaak en meestal met kleine dingen, dat hij zo lekker zit te spelen, of zo lief met de kleinere kindjes van mijn vriendinnen omgaat. Of wanneer we samen heel veel lol hebben en de slappe lach krijgen, of wanneer hij gewoon heel lekker ligt te slapen! <3
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 07 Jun 2014 19:41

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Heel herkenbaar. Soms kijk ik van afstand naar mijn 3 lieverdjes en kan wel huilen van geluk.

en ik moest echt lachen om de wasbare luier (toch?) op zijn koppie hahaha
Mother of 3 adorable children
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Jun 2014 19:49

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

L. Is gewoon hartstikke tof!!! Hij is zo lief en leuk. Dus ja ik snap jou wel, hahaha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Jun 2014 19:50

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

maia schreef:Heel herkenbaar. Soms kijk ik van afstand naar mijn 3 lieverdjes en kan wel huilen van geluk.

en ik moest echt lachen om de wasbare luier (toch?) op zijn koppie hahaha


Haha ja dat is zijn zwemluier, ik had hem (vorige week ergens) op zijn hoofd gezet, hij kroop er bloedserieus mee door het huis. :smile:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Jun 2014 19:50

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Poppy schreef:L. Is gewoon hartstikke tof!!! Hij is zo lief en leuk. Dus ja ik snap jou wel, hahaha.


:smile: Haha, ga door ga door! (maar laat het L. niet horen, die gaat nog eens naast zijn schoenen lopen van al die complimenten)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 07 Jun 2014 20:01

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Heerlijk he :heart:

Wij gaven net S. z'n laatste fles in de lobby van ons hotel en aangezien hij vandaag helemaal niet wilde slapen, wasser tijdens de fles in slaap gevallen bij m'n vriend op schoot. Zooo lief!
En toen we terugliepen lag ie zo schattig uitgeteld op m'n vriend z'n schouder :love: terwijl ie normaal wakker wordt als je 'm optilt.
<<

Anoniem75

Bericht 07 Jun 2014 20:25

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Leuke foto Pompoen!

Ik vind het ook zo'n vreemd maar oh zo fijn gevoel :heart:
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Jun 2014 20:31

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Ahw wat lief! L is ook echt een scheetje van waar ik gezien heb :love:
En het gevoel is ontzettend herkenbaar. Ik heb het zo vaak. En nu door de hormonen nog erger. Soms moet ik huilen omdat ik m zo lief vind. En hoe hij van reageert maakt me nog verliefder "mamma neeje huilen, mamma driet?" En dan issie een beetje in de war, want mama mag niet huilen. En dan komt ie me troosten :love:
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 07 Jun 2014 20:34

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Aah pompoen. Wat een lieve foto!

Heel herkenbaar gevoel. We hebben het het eerste 1.5 jaar eigenlijk best moeilijk met Luuk gehad. De zorgen om zijn erbse parese. Het vele huilen de eerste tijd. Vaak ontevreden en eigenlijk altijd hem bezig moeten houden. Slecht slapen overdag en 's nachts waardoor hij bijna elke nacht bij ons in bed belande. Maar sinds een paar weken is Luuk zo aan het veranderen. Hij is zo blij, tevreden en lief! Kan zich heel goed zelf vermaken. En niet onbelangrijk sinds een paar weken slaapt hij elke nacht goed in zijn eigen bedje.

Ik was natuurlijk altijd al super gek op mijn lieve mannetje. Maar als ik hem nu zie zo blij en tevreden :love: ja dan word ik ook echt wel emotioneel.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Patsy

Bericht 07 Jun 2014 21:50

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Wat een mooie foto, Pompoen. En wat herkenbaar.
Toen M net thuis was uit het ziekenhuis heb ik regelmatig 's nachts huilend zitten voeden, puur omdat ik hem zo lief vind. En nu ben ik vreselijk trots, we zijn aan het kamperen, voor M natuurlijk voor het eerst. Na zijn flesje is hij heerlijk zelf gaan slapen net en hij ligt nu tevreden in de caravan te slapen. Wat ben ik blij met ons mannetje.
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 07 Jun 2014 22:22

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Geweldige foto!
Hier had ik het vanavond nog, zat eens naar hem te kijken,spontaan rolde de tranen over de wangen, komt ie keihard naar me toe gekropen en een pret dat hij had, hebben we heerlijk met zijn tweetjes gegierd van het lachen.
Was heel fijn!
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 07 Jun 2014 22:36

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Wat een leuke foto van die knapperd van je!

En heel herkenbaar, zelfs vandaag nog. We zaten bij mijn schoonzusje op verjaardag, iedereen vond L een lief en vrolijk meisje. Ze heeft ook de hele middag lief gespeeld met de speeltjes van hun katten! Neem je daar een tas vol speelgoed voor mee?! :palm:
Na een moeizame start qua hechting, is ze nu echt mijn alles. Maar kan ook rustig uren naar haar kijken als ze in de zandbak aan het spelen is. Of naar de kat toe loopt en hem omhelst om een knuffel te geven al AHHH zeggend. Het zijn echt de kleinste dingen waar ik ontzettend de kriebels van in mijn buik krijg van geluk, heerlijk!

Gister trouwens erg hard moeten lachen om mijn dochtertje. We zaten even bij de Hema wat te drinken, komt er een man langs en die zegt tegen L: Hey jij bent Minnie Mouse (stond op haar shirt)! L kijkt hem echt met zo'n blik aan, van wat moet jij nou. :) Vraagt de beste man aan mijn dochtertje of ze naar hem wil lachen, ze kijkt hem strak aan en zegt nee. Nou echt je kon me opvegen!! :smile:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 08 Jun 2014 08:48

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Wat lief!

Heel herkenbaar. Soms doet L iets liefs of iemand zegt iets leuks over haar en dan staan de tranen in mijn ogen :)
2012
2016
2020

Instagram
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 08 Jun 2014 08:50

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Zoooo herkenbaar, heerlijk van genieten!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 08 Jun 2014 23:35

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Heerlijk toch!
Ik heb het vooral als ik uit mijn werk kom en als hij mij dan ziet roept hij vol blijdschap: mama! en dan rent hij naar mij toe en geeft mij een knuffel... ja dan smelt ik... :smile: Ook als hij gewoon heerlijk aan het spelen is en zichzelf zo leuk vermaakt, vind ik dat geweldig om te zien! Er zijn gelukkig heel veel momenten dat ik helemaal verliefd wordt op mijn mannetje! Heerlijk!
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 09 Jun 2014 10:23

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Leuke foto!

Ik heb het ook. Als ik mijn meisje uit haar bedje wil halen, ligt ze te lachen met van die glinster oogjes en strekt haar armpjes uit. Ze ligt dan ook helemaal te trappelen van enthousiasme. Dan kan ik echt overspoeld raken. Dat mijn knappe sterke meid zo hard gevochten heeft en we haar toch bij ons mochten houden en ze er nu zo bij ligt elke morgen.
Of als ik haar in alle vroegte uit haar bedje haal en ik dan haar warme bolletje tegen mijn eigen lijf aan voel. Dat gevoel is zo fijn, dan wordt ik helemaal verliefd op mijn kleine prinses. :love: Dan weet je ook waar je het allemaal voor doet.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 09 Jun 2014 20:18

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Zooo herkenbaar. Ik voel me zo blij met m's kids en M wordt steeds makkelijker en is de afgelopen dagen zo vrolijk, dan ben ik zo blij met mijn gezin.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 10 Jun 2014 06:55

Re: Ik moet het gewoon even kwijt

Wat een leuke foto van L :love:

Hier kan ik S ook vaak opvreten. Hij kan eindelijk, sinds een paar weken, mama zeggen. En dan liggen we samen nog even in zijn bed voordat hij moet slapen. Hij aait wat met zijn handje over mijn haar en zegt dan heel lief: mijn mama! :love: Ahhh mijn S zeg ik dan terug. En dan krijg ik zo'n dankbare lieve glimlach. Mijn ventje :love:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers