Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forever21

<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 07 Jun 2014 15:18

Forever21

Is er iemand bekend met deze winkel en de webshop? Hoe is de kwaliteit van de kleding?

Mijn mandje stroomt behoorlijk over in de webshop, maar ik durf niet te bestellen. Kwam er via, via bij toeval op terecht :laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 07 Jun 2014 15:27

Re: Forever21

Ik heb er laatst wat gekocht in Las Vegas. Geweldige winkel, ik had ook genoeg om te passen toen.
Ik heb gewoon de maat die ik altijd heb genomen. Zat goed. Dus ik zou zeggen, valt normaal.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 07 Jun 2014 17:05

Re: Forever21

Ik vind het een leuke winkel en ze hebben een goede service, krijg mijn pakketjes altijd heel snel, en terugsturen is ook erg makkelijk, krijgt snel het geld terug op je rekening. De kwaliteit is goed, niet geweldig maar ok, ligt ook aan het kledingstuk, sommige doe ik een paar maanden mee, andere heb ik al een paar jaar en zijn nog helemaal goed.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 07 Jun 2014 19:04

Re: Forever21

Besteld :banaan:
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 07 Jun 2014 22:31

Re: Forever21

ze hebben tegenwoordig een forever 21 store in Amsterdam.
Het is gewoon goedkope kleding, maar wel leuk soms. Alleen beetje jammer dat ze allerlei jurkjes nu verkopen die ik jaren geleden bij andere winkels heb gekocht. Echt exact dezelfde! Overschot opgekocht denk ik haha.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers