Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

<<

Anoniem 63

Bericht 07 Jun 2014 15:05

Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

Misschien weet iemand hier hoe ik voor elkaar krijg wat ik in mijn hoofd heb :razz: .
Ik heb een foto bewerkt en daar tekst bij gezet. Nu wil ik van de onderwerpen op de foto pijltjes trekken (alsof ze getekend zijn) naar de tekst. Iemand enig idee waarmee ik dat voor elkaar krijg?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 07 Jun 2014 15:46

Re: Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

Dat ligt er aan in welk programma je ze bewerkt hebt.
Meesta is er wel een potloodje waar mee je dus wat kan tekenen, of je gebruikt de tools om een lijntje te trekken, of zelfs in de vorm van een pijl.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Jun 2014 17:06

Re: Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

Ik heb dus geen enkel programma waarin dat kan denk ik... Picasa zie ik iig niet zo'n mogelijkheid.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 07 Jun 2014 17:34

Re: Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

Heb je paint?

Zelfs in word kan het, maar dan heb je geen hoge kwaliteit foto meer en witte randen, dus ligt er aan waar je het voor wil gebruiken.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Jun 2014 19:30

Re: Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

Ja, heb ik beiden maar hoopte idd de kwaliteit wel hoog te houden. Maar zal paint idd proberen.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Jun 2014 20:31

Re: Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

Probeer het eens op de telefoon met een app genaamd Skitch. Daarmee kan je perfect pijltjes plaatsen.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Jun 2014 20:53

Re: Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

Thanks Marin, ga eens kijken! Mooie foto's heb je trouwens weer gemaakt op Lejows bruiloft!
<<

Anoniem119

Bericht 07 Jun 2014 20:55

Re: Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

AH wat een lief compliment.
<<

Anoniem 63

Bericht 09 Jun 2014 09:45

Re: Foto bewerk vraag: pijltjes invoegen...

Heb uiteindelijk een andere app gebruikt: 'A Beautiful Mess', erg leuke app!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers