Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


New York

<<

Anoniem162

Bericht 21 Nov 2014 12:48

Re: New York

Country Inn & Suites 40-34 Crescent Street, Long Island City, NY 11101

Wij gaan naar dit hotel volgend jaar. Mijn schoonouders hebben er toevallig ook al geslapen afgelopen jaar. Hotel was netjes, de buurt goed en gemakkelijk bereikbaar.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 21 Nov 2014 21:32

Re: New York

Wat hebben jullie betaald voor een ticket? Dan weet ik een beetje wanneer ik moet toeslaan of toch nog even wachten..
Smile, it's free!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 21 Nov 2014 21:41

Re: New York

Lavendel schreef:Wat hebben jullie betaald voor een ticket? Dan weet ik een beetje wanneer ik moet toeslaan of toch nog even wachten..


Wij hebben in oktober 2012 450 euro pp betaald voor een ticket van Brussel naar New York JFK.
<<

Anoniem173

Bericht 21 Nov 2014 21:51

Re: New York

Lavendel schreef:Wat hebben jullie betaald voor een ticket? Dan weet ik een beetje wanneer ik moet toeslaan of toch nog even wachten..

Vorig jaar 380 euro pp retour vanaf Amsterdam. Maar dat was echt een koopje. Goed ticketspy.nl in de gaten houden!
<<

Anoniem86

Bericht 21 Nov 2014 22:17

Re: New York

Ik zit nu te kijken naar gecombineerde reizen via expedia, en de voordeligste op dit moment is €1780 voor 2 personen voor vliegen + 10 dagen hotel
<<

Anoniem162

Bericht 22 Nov 2014 08:55

Re: New York

Lavendel schreef:Wat hebben jullie betaald voor een ticket? Dan weet ik een beetje wanneer ik moet toeslaan of toch nog even wachten..


362 euro per persoon (britisch airways)
wij houden vakantiepiraten.nl en urlaubspiraten.de in de gaten, daar staan vaak aanbiedingen op. Ook reizen inclusief hotel. Wij hebben de vlucht los en de hotels los geboekt.
Wij gaan eerst 5 dagen naar New York gaan daarna nog wat andere plaatsen langs en eindigen in Washington, daar verblijven we ook nog 3 dagen en dan vliegen we van daar uit terug.

Wij zitten nu op 1750 voor 2 personen inclusief vlucht, huurauto (145 euro), hop-on-hop-off bustickets (3 dagen voor 142 euro), 7 dagen metrokaart (60 euro) en hotels. We hebben 6 overnachtingen in een 3 sterren hotel en 4 overnachtingen in een 4 sterren hotel.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers