Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Jun 2014 13:29

Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Het is sinds een tijdje uit tussen mijn schoonzusje en haar vriend. Hij heeft het uitgemaakt, het liep niet meer lekker, zij was het er niet mee eens dat hij het uitmaakte. Ze is boos op hem geweest en erg verdrietig, wij hebben haar gesteund, in feite was hij de 'boosdoener'. Het klinkt misschien een beetje kinderachtig maar ik heb hem geen bericht gestuurd toen, nu heb ik hem al weken niet meer gezien en wil hem eigenlijk een berichtje sturen, we zijn ook 2x op vakantie geweest met zijn vieren. Ik vind hem een aardige jongen, maar is het raar als ik hem een bericht stuur? Ik heb het met mijn vriend overlegt maar hij vind dat niet nodig om te doen. Ik vind het zo raar om te horen dat het uit is en hem dan ineens niet meer te zien. Maar misschien vindt mijn schoonzusje het raar als ik dat doe?

Ik vind het een lastige situatie! Wat zouden jullie doen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jun 2014 13:33

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Het ligt er mijns inziens een beetje aan hoeveel contact jullie hadden tijdens de relatie. Stuurden jullie toen ook wel eens berichtjes over en weer, of zagen/spraken jullie elkaar alleen met z'n viertjes tegelijk?

♥♥
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Jun 2014 13:39

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Nee ik stuurde hem eigenlijk nooit zomaar een bericht. We hadden toen wel een groepsapp omtrent de vakantie. Ik sprak hem eigenlijk alleen als hij bij de familie was, of zij bij ons op bezoek waren.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jun 2014 13:42

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Mm, in dat geval zou ik het misschien wat minder 'logisch' vinden om hem nu een bericht te sturen, maar ik kan me wel voorstellen dat je daar behoefte aan hebt. Ik zou het niet heel raar vinden als je het wel zou doen.

♥♥
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 05 Jun 2014 13:43

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Als jij daar behoefte aan hebt, waarom niet?

Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en heb er toen wel voor gekozen om een mailtje te sturen dat ik het rot vind enzo. Ik miste ook het contact en ben blij dat ik het heb gedaan.

Maar ook wat Elliot zegt, hoe was jullie contact?
Ik zelf had wel veel contact met haar en spraken ook geregeld af samen.
Afbeelding
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Jun 2014 13:49

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Ik heb niet perse behoefte aan contact met hem. Maar ik vind het zo onbeschoft om iemand ineens als dood te behandelen als hij het uitmaakt. Ik weet niet, hij heeft waarschijnlijk ook voor een lastige keuze gestaan om het uit te maken. Ik kan het niet goed uitleggen. Ik weet ook niet precies wat ik zou willen sturen, iets over hoe het nu gaat en dat het vervelend is dat het zo is gelopen. Maar ik wil dus geen verkeerde signalen afgeven. Het voelt voor mij gewoon als een nette afsluiting, alsof ik erken dat het echt zo is, en stel dat ik hem eens een keer tegen kom dat het dan niet vreemd is.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 05 Jun 2014 13:52

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Als je daar behoefte aan heb zou ik het gewoon doen.
<<

Anoniem193

Bericht 05 Jun 2014 13:55

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Het is tussen mij en mijn ex al 10,5 jaar uit, maar ik heb altijd nog contact met zijn broer en schoonzus.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jun 2014 17:10

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Toen mijn ex het uitmaakte, deed het mij heel wat dat ik nooit iets gehoord heb van mijn toen-zwager en zijn vriendin. Zijn ouders had ik nog gebeld, maar die hadden daar ook geen behoefte aan om nog eeen soort van 'afscheid' te nemen.

Mijn punt, misschien waardeert hij het juist heel erg als je wel wat laat weten.
<<

Anoniem125

Bericht 05 Jun 2014 17:12

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Ja hoor kun je gerust doen. Heb ik ook wel eens gedaan toen het uitging tussen mijn zus en haar vriend. Ik had een heel leuke band met hem en het is dan gek als iemand zo van de ene op de andere dag uit je leven verdwijnt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Jun 2014 17:35

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Ik vind dat je best een berichtje kunt sturen als een soort van afscheid.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 05 Jun 2014 18:40

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Als jij daar behoefte aan hebt zou ik het zeker doen.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 05 Jun 2014 18:57

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Ik had in een bericht in de groepsapp van de familie van mijn ex laten weten dat het over was en ik me daarom uit de groep ging afmelden en ik heb ze bedankt voor de leuke tijd en gastvrijheid. Daarna heb ik me afgemeld.
Daarop heb ik van zijn ouders en zus een bericht gehad dat ze het heel jammer vonden en ze bedankten mij voor de gezelligheid.

Ik vond het erg leuk om wat te horen. Gewoon een korte blijk van waardering en een leuk berichtje.
Ik vind dus dat je hem best een berichtje kunt sturen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 05 Jun 2014 21:03

Re: Vraagje contact ex-vriendje schoonzusje

Gewoon doen als het goed voelt. Bij mijn vorige vriend (inmiddels al 11 jaar geleden) heb ik zijn ouders nog een kaartje gestuurd toen het uit was. Hij woonde toen nog thuis en ik bleef daar regelmatig eten en slapen, dus ik vond een bedankje voor alle gastvrijheid wel op zijn plaats.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers