Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


welk traphekje(s) hebben jullie?

<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 03 Jun 2014 22:17

welk traphekje(s) hebben jullie?

Welke hebben jullie?
En ben je er tevreden over?
heb je er 2 of 4?

Nu wij verhuizen van een appartement naar een eengezinswoning.
Ik zie ook traphekjes die je klemt tussen de muren, dus geen gaten hoef te boren. Maar......vraag me af of dat veilig genoeg is. De ikea heeft deze bijvoorbeeld ook. Iemand die deze geeft toevallig?
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem286

Bericht 03 Jun 2014 22:23

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Wij hebben deze hekjes, heel erg tevreden. Het zijn wel een soort van klemhekjes, maar ze hangen wel in een houdertje en die moet je wel vastschroeven. Die klemmetjes zijn een soort halve maantjes en die hebben wij schuin gemonteerd, zit muurvast zo. Het houdertje is optioneel maar zonder vind ik het wel gevaarlijk hoor, lijkt me niet heel stevig. Wat ik superfijn vind is dat de deurtjes naar beide kanten open gaan, ze makkelijk met 1 hand te openen zijn en ze zien er leuk uit. Wij hebben alleen hekjes van boven naar beneden. Enige nadeel van de hekjes vond ik dat ze niet zo breed zijn, dus we hebben bij beide hekjes verlengstukken bij moeten kopen.
Afbeelding
het hekje is nu in de aanbieding bij online traphekjes.nl
http://www.online-traphekjes.nl/indowoo ... 73-138-5cm
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 03 Jun 2014 22:25, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 03 Jun 2014 22:23

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Die klemhekjes zijn volgens mij voor in deuropeningen? Wij hebben er drie, alleen helemaal beneden niet, dat past niet echt dus de tussendeur niet dicht. Wij hebben witte van Lidam of zoiets, van Babydump
Werkt prima
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 03 Jun 2014 22:36

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Wij hebben een oprolbaar hekje van KiddyGuard. Wij hebben alleen bovenaan de trap een hekje. De trap zit bij ons in de hal en is afgesloten van de woonkamer dmv een deur. Inmiddels kan F wel bij de klink, maar hij weet ook dat hij niet alleen naar boven mag.
Bovenaan de trap past bij ons geen ander hekje dan deze, vanwege de trapleuning die aan de rechterkant zit. Daardoor kan een hekje niet richting de trap open en de andere kant op staat die dan dwars in de gang. Dat vonden wij niet handig, dus daarom hebben we gekozen voor dit rolhekje.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem85

Bericht 04 Jun 2014 07:19

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Een besteld van babydump, die hangt boven. Zijn we niet heel tevreden over. Opent stroef.
In eerste instantie wilde ik er geen onder aan de trap want de trap zit in de gang, toen op een momentje van onoplettendheid zoon boven aan de trap stond. Beneden hebben we een van Ikea, daar ben ik tevreden over.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Jun 2014 08:57

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Mijn vriend heeft ze toen gekocht, ik was niet mee uitzoeken. Hij heeft gekozen voor een "hekje"die opgerold is als je hem niet gebruikt. Het leek hem niet handig dat je met zo'n hekje zit dat als het open staat het op je overloop hangt(zo breed is onze overloop niet) en hij vind het niet mooi als zo'n hekje in het zicht zit.
Dus wij trekken het hekje (eigenlijk is het meer een soort net) uit als we hem nodig hebben. Ik vind het ideaal. Wij hebben er een boven aan de trap en een bij de trap naar zolder.
:heart: :heart: 2011
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 04 Jun 2014 09:46

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Bedankt allemaal.

Studiebol: klink ook handig! Maar dus ook wel stevig dan? Is inderdaad wel ideaal voor je ruimte.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Jun 2014 11:09

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Ja hoor super stevig. Ze mogen er niet tegen aan hangen van mij maar gebeurd natuurlijk wel eens maar dan gebeurd er niks. We hebben het bij de prenatal gekocht.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem275

Bericht 04 Jun 2014 12:12

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Wij hebben er een van de IKEA bovenaan de trap.
Voor de trap naar zolder zit een rolhekje van kiddyguard. Die vind ik eigenlijk niet zo fijn, maar weer hebben op die plek weinig andere opties.
We hebben beneden in de hal en op zolder geen hekjes, daar kunnen de deuren dicht en lopen we minder heen en weer als op de eerste verdieping.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 04 Jun 2014 13:59

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Wij hebben 3 traphekjes(beneden in de gang niet) van safety door. Prima en stevig!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem75

Bericht 04 Jun 2014 14:45

Re: welk traphekje(s) hebben jullie?

Klemhekjes zijn idd voor deur openingen of voor onderaan de trap. Bovenaan wordt afgeraden qua veiligheid. Wij hebben deze bovenaan de trap :

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &View=Grid

Gekozen voor een houten omdat ijzeren hekjes wat gehoriger zijn bij het open en dicht doen.

Een klemhekje hebben we ook nog (die zat in het appartement in de deuropening van S. zijn slaapkamer) en die gaat straks naar de slaapkamerdeur van T. omdat we bij de zoldertrap geen traphekje kunnen plaatsen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers