Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


mijn vader

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 08 Jun 2014 09:47

Re: mijn vader

Ik weet niet of ik het wel zo'n goed idee had gevonden om een brief te schrijven. Ik snap dat je teleurgesteld bent en dat je graag ziet dat het anders gaat, maar of dit dan de juiste manier is..? Ik bekijk het nu even van zijn kant.. Je ziet hem al 8 jaar niet, maar ineens ga je hem een brief schrijven, met daarin allemaal verwijten over zijn gedrag. Hij zou inderdaad zijn ogen kunnen openen, maar hij kan ook denken "Waar bemoei je je mee?" of dat hij het er helemaal niet mee eens is wat je omschrijft.
Het zou inderdaad kunnen dat hij contact met je opneemt en het positief opvat, maar misschien stuurt hij wel een brief terug met allemaal verwijten.

Wat wil je bereiken? Wil je zelf weer contact met hem? Of wil je alleen even laten weten wat je van hem vindt?
Misschien kun je beter maar eens praten met elkaar, want brieven kunnen nogal eens verkeerd worden opgevat.

Ik hoop natuurlijk dat het goed word opgepakt en je neefjes een ontzettend leuke opa krijgen, maar ik hoop niet dat je téveel verwachtingen hebt.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Jun 2014 09:43

Re: mijn vader

Ik zelf heb nog niks gehoord (heb nog niet in de brievenbus gekeken).
Mijn broer is er wel geweest op de dag dat ik de brief heb afgegeven. Hij had de afspraak al staan en ging daar dus heen om te praten over het weinig tijd hebben van mn vader.

Ik heb een klein verslagje gehad;

Ze waren heel blij dat ik aan de deur had gestaan met de brief en mijn vader ziet dit als een goede opening om weer contact te hebben. Er werd zelfs gezegd "onze dochter komt weer thuis". De brief heeft zn ogen iig geopend en hoe het verder gaat? Dat zien we dan wel weer.
30-04-2017
<<

Anoniem 49

Bericht 12 Jun 2014 06:41

Re: mijn vader

Zou je wel weer contact met hem willen?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 12 Jun 2014 07:55

Re: mijn vader

Ik zou het iig fijn vinden als we elkaar weer gewoon gedag zeggen als we elkaar tegenkomen en misschien ook gewoon kunnen praten over het weer ofzo. Vanuit daar kijken we dan wel weer verder....
30-04-2017
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Jun 2014 10:39

Re: mijn vader

Ik heb een brief terug gekregen. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ik ga het dus eerst even laten bezinken voor ik reageer.....hakt er wel in moet ik zeggen.
30-04-2017
<<

Anoniem148

Bericht 15 Jun 2014 14:05

Re: mijn vader

Antwoord is dus niet wat je verwacht had?
Wat vervelend dat het er zo hard inhakt.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Jun 2014 17:33

Re: mijn vader

Had niet echt een speciaal soort reactie verwacht. Heeft denk ik ook nu met mn emotionele toestand te maken dat het er zo inhakt. We zijn het iig over een aantal dingen niet eens, maalt verder niet uit maar denk dus dat we het nooit eens gaan worden en ik er toch weer tegen aan ga lopen. Ben bang dat we er geen middenweg in gaan vinden.

Ga de brief morgen ofzo nog maar eens lezen.....
30-04-2017
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 09 Jul 2014 07:57

Re: mijn vader

Ik ben maandag bij mn vader geweest. Hij was blij dat ik er weer was. De brief heeft wel indruk gemaakt geloof ik. We hebben het er niet heel veel over gehad maar ik denk niet dat dat nog echt nodig was. Was een gezellige avond iig. En ik denk dat de neuzen iig weer dezelfde kant uit staan.
Het is nu nog even onwerkelijk maar ik denk dat het wel goed is zo. Ik denk echt dat hij zn best doet en er beterschap komt. En wat er verder komt dat zien we dan wel weer.
30-04-2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Jul 2014 09:41

Re: mijn vader

Wat een verschil met je vorige post. Toen dacht je dat het nooit goed zou komen, en nu na een avond waarop je er niet eens over gesproken hebt met hem is het wel ok. Ik hoop dat het zo goed werkt voor jullie!
#teammaple🍁
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 09 Jul 2014 11:14

Re: mijn vader

Het is idd een verschil.....toen hij me zag en omhelsde en in tranen uitbarste had ik het gevoel dat de boodschap is overgekomen. We hebben het nog wel gehad over tijd maken voor elkaar. Bv door op verjaardagen te komen (en dan ook blijven en niet ma 15min weggaan) maar ook door eens te bellen bv.

Verder zie ik wel wat de tijd brengt er is nl een verschil in iets willen en iets doen. Ik probeer nu mn verwachtingen wel laag te houden om niet weer gekwetst te worden en zodra het niet fijn voelt zal ik het met hem bespreken. Voor nu was dit goed zo.
30-04-2017
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 09 Jul 2014 15:00

Re: mijn vader

Fijn dat je brief geholpen heeft en dat je bij hem langs ben geweest :) Hopelijk blijft het nu goed gaan.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 09 Jul 2014 17:34

Re: mijn vader

Fijn dat het heeft geholpen en dat je een goed gesprek hebt gehad! Hopelijk blijft het de goede kant op gaan.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers