Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is Barbie gek geworden?!

<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jun 2014 18:16

Is Barbie gek geworden?!

Cup G en nu wil ze een braziliaanse buttlift. Ze gaat Heidi Montag achterna. Doe normaal mens!
<<

applestar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:57

Woonplaats: Ergens in het Westland

Bericht 03 Jun 2014 18:21

Re: Is Barbie gek geworden?!

Agh, liever zij dan ik!
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 03 Jun 2014 18:21

Re: Is Barbie gek geworden?!

Ach, ze moet toch wel gek blijven doen om in de belangstelling te blijven staan.

Je werkt er zelf aan mee door naar haar programma te kijken.
<<

Anoniem287

Bericht 03 Jun 2014 18:22

Re: Is Barbie gek geworden?!

Wie?
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:10

Bericht 03 Jun 2014 18:24

Re: Is Barbie gek geworden?!

Volgens mij was ze dat al...
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Jun 2014 18:30

Re: Is Barbie gek geworden?!

Hoezo geworden?
<<

Zero

Bericht 03 Jun 2014 18:34

Re: Is Barbie gek geworden?!

Prosecco schreef:Hoezo geworden?



Dus dat.

Is dat mens ooit goed bij d'r hoofd geweest? :12: Dit kan toch niet als shockend worden ervaren...
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jun 2014 20:32

Re: Is Barbie gek geworden?!

SDL schreef:Ach, ze moet toch wel gek blijven doen om in de belangstelling te blijven staan.

Je werkt er zelf aan mee door naar haar programma te kijken.


Werk ik eraan mee? Ze kreeg het geld er anders ook wel voor hoor. Ze doet idd alles voor aandacht.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jun 2014 20:33

Re: Is Barbie gek geworden?!

Nilou schreef:Volgens mij was ze dat al...


Nou je het zegt dat klopt. Het ziet er niet uit die memmen en die arts vond het eigenlijk niet nodig en zei later dat eht wel kon bij haar. Die arts dacht duidelijk alleen aan het geld lijkt het wel.
<<

Anoniem51

Bericht 03 Jun 2014 20:34

Re: Is Barbie gek geworden?!

caribbeanlover schreef:
SDL schreef:Ach, ze moet toch wel gek blijven doen om in de belangstelling te blijven staan.

Je werkt er zelf aan mee door naar haar programma te kijken.


Werk ik eraan mee? Ze kreeg het geld er anders ook wel voor hoor. Ze doet idd alles voor aandacht.

En mensen geven haar die aandacht door ernaar te kijken, en zo is het cirkeltje weer rond. Als mensen nou allemaal stoppen met kijken dan kreeg ze dat geld ook niet meer.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jun 2014 21:37

Re: Is Barbie gek geworden?!

Da's waar.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 03 Jun 2014 21:59

Re: Is Barbie gek geworden?!

Ik vond die ouders schokkender, zo wereldvreemd en dan in Parijs. Het leek bijna een grap. 'Ik dacht dat ik een halve kip kreeg, hahahaha'.

Oh en barbie heeft vorige week ook weer een hond weggegeven...

Het zal binnenkort wel afgelopen zijn met de pret, want Michael moet zich verantwoorden voor handelen in wapens.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Jun 2014 22:42

Re: Is Barbie gek geworden?!

Welke omvang heeft ze erbij? Cup g hoeft namelijk niet eens ze heel schokkend te zijn. Tja dit buttlift gaat wel wat ver, maar cup g ja onhandig maar niet heel schokkend. Als ze een passende bh heeft gok ik dat het 70g js wat overeen komt met een 85d
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2014 23:14

Re: Is Barbie gek geworden?!

Cup G is echt wel best wel groot hoor Tulp. Mijn moeder heeft een F cup en dat is al groot, totaal niet te vergelijken met mijn D cup.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Jun 2014 23:20

Re: Is Barbie gek geworden?!

Daarom zei ik ook het ligt echt aan je omvang ;) zelf heb ik nl een f-cup en vind dat nou niet echt schokkend groot ofzo. Het is nl een 70f. Klein nee dat ook weer niet maar het is nou ook weer niet zo dat je denkt hee borsten waar ga je met die vrouw naartoe.
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2014 23:22

Re: Is Barbie gek geworden?!

Tulp schreef:Daarom zei ik ook het ligt echt aan je omvang ;) zelf heb ik nl een f-cup en vind dat nou niet echt schokkend groot ofzo. Het is nl een 70f. Klein nee dat ook weer niet maar het is nou ook weer niet zo dat je denkt hee borsten waar ga je met die vrouw naartoe.

Haha! Mijn moeders omvang is wel wat groter ja. Ik denk dat zij een 80 of 85 heeft.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jun 2014 08:12

Re: Is Barbie gek geworden?!

Carrie schreef:Cup G is echt wel best wel groot hoor Tulp. Mijn moeder heeft een F cup en dat is al groot, totaal niet te vergelijken met mijn D cup.


Zohe ben je gegroeid daar ;). Mag ik wat van je hebben?
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jun 2014 08:16

Re: Is Barbie gek geworden?!

Poppy schreef:Ik vond die ouders schokkender, zo wereldvreemd en dan in Parijs. Het leek bijna een grap. 'Ik dacht dat ik een halve kip kreeg, hahahaha'.

Oh en barbie heeft vorige week ook weer een hond weggegeven...

Het zal binnenkort wel afgelopen zijn met de pret, want Michael moet zich verantwoorden voor handelen in wapens.


Hoe zij met dieren omgaan is echt schandalig, de dierenbescherming mag daar wel even langs gaan. Staan ze raar te kijken als de honden binnen hun behoeftes doen, gek he als je ze niet tot amper uitlaat. Hoe Priscilla ook deed om die hond op Markplaats te zetten echt schandalig!
Barbie had een keeshondenpup, ook van MP was ziek en toen was haar manager zo slim dat ze ermee naar de DA moest aangezien mw daar met haar domme kop niet aan had gedacht. Die hond is ook ineens weg, werd niks over gezegd en zal helaas overleden zijn denk ik.

Ik vind haar ouders wel grappig, best schattig, die zijn nog het normaalste van allemaal. Tja en Michael..................het blijft een foute jongen he.
<<

Anoniem73

Bericht 04 Jun 2014 08:33

Re: Is Barbie gek geworden?!

Ik heb cup f snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden. In oktober heb ik een afspraak voor een borstverkleining.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 04 Jun 2014 09:05

Re: Is Barbie gek geworden?!

caribbeanlover schreef:
Poppy schreef:Ik vond die ouders schokkender, zo wereldvreemd en dan in Parijs. Het leek bijna een grap. 'Ik dacht dat ik een halve kip kreeg, hahahaha'.

Oh en barbie heeft vorige week ook weer een hond weggegeven...

Het zal binnenkort wel afgelopen zijn met de pret, want Michael moet zich verantwoorden voor handelen in wapens.


Hoe zij met dieren omgaan is echt schandalig, de dierenbescherming mag daar wel even langs gaan. Staan ze raar te kijken als de honden binnen hun behoeftes doen, gek he als je ze niet tot amper uitlaat. Hoe Priscilla ook deed om die hond op Markplaats te zetten echt schandalig!
Barbie had een keeshondenpup, ook van MP was ziek en toen was haar manager zo slim dat ze ermee naar de DA moest aangezien mw daar met haar domme kop niet aan had gedacht. Die hond is ook ineens weg, werd niks over gezegd en zal helaas overleden zijn denk ik.

Ik vind haar ouders wel grappig, best schattig, die zijn nog het normaalste van allemaal. Tja en Michael..................het blijft een foute jongen he.


Dat andere hondje is naar de buren gegaan, hoorde ik van iemand die haar kent.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jun 2014 09:36

Re: Is Barbie gek geworden?!

Dat keeshondje bedoel je? Raar dat ze dat niet in het programma zeggen, want veel kijkers zoals ik willen dat weten. Die ze laatst had, die lichtbruine Budha heet dat hondje hebben ze aan de tante van Michael gegeven. Dat mens spoort echt niet, schaft dieren aan alsof het meubels zijn......................................raar wijf!

Dat hele paranormale gedoe vind ik maar vaag, geloof er niet veel van!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 04 Jun 2014 10:07

Re: Is Barbie gek geworden?!

Waarom kijk je als het je allemaal zo stoort wat ze doet?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jun 2014 10:15

Re: Is Barbie gek geworden?!

Ik denk dat ze er nog last van gaat krijgen. De meeste met grote borsten willen er vanaf omdat het pijnlijk ed is, maar zij bezorgt zichzelf zowat de pijn. Het is nooit goed bij haar.

We moeten wel bedenken dat wij allemaal bijdragen aan haar/hun idioterie!

Ze zijn niet bepaalde slim, denken dat de Big Ben en de toren van Pisa in Parijs staan........................sukkels! Ik vind Priscilla echt een eng mens om te zien, geen mooie vrouw.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jun 2014 11:50

Re: Is Barbie gek geworden?!

caribbeanlover schreef:Ik denk dat ze er nog last van gaat krijgen. De meeste met grote borsten willen er vanaf omdat het pijnlijk ed is, maar zij bezorgt zichzelf zowat de pijn. Het is nooit goed bij haar.

We moeten wel bedenken dat wij allemaal bijdragen aan haar/hun idioterie!

Ze zijn niet bepaalde slim, denken dat de Big Ben en de toren van Pisa in Parijs staan........................sukkels! Ik vind Priscilla echt een eng mens om te zien, geen mooie vrouw.


Spreek voor jezelf, ik kijk dit niet en werk dus nergens aan mee
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 04 Jun 2014 11:55

Re: Is Barbie gek geworden?!

Ik snap niet dat als je je zo ergert aan zulke programma's (en dat zijn er genoeg, aan je topics hier altijd te zien), je toch blijft kijken en alles tot in detail weet te vertellen.

Stop gewoon met kijken en ga op zoek naar programma's waarbij je je niet ergert.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron