Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kipling sandalen dochter

<<

Anoniem234

Bericht 03 Jun 2014 13:15

Kipling sandalen dochter

Ik zit hiernaar te kijken. Je hebt ze met en zonder stukje tussen de teen.
Zit dat lekker bij zo'n kleintje dat stukje?
En iemand die ze heeft? Hoe vallen ze qua maat uit?
<<

Anoniem85

Bericht 03 Jun 2014 13:18

Re: Kipling sandalen dochter

Mijn zoon heeft ze voor jongens, zonder stukje tussen de teen. Mij lijkt zonder fijner lopen voor kleintjes, ook omdat ik zelf met een slipper of sandaal altijd eerst blaren krijg tussen mijn tenen.

Maat valt normaal vind ik.
<<

Anoniem234

Bericht 03 Jun 2014 13:35

Re: Kipling sandalen dochter

Bedankt voor je reactie. Ik heb dat zelf ook dat ik zo'n stukje niet fijn vind. Maar stond bij dat er stof om zat. Ik denk dat ik die zonder ook beter vind. Alleen zijn de kleurtjes van met het stukje leuker.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 03 Jun 2014 13:47

Re: Kipling sandalen dochter

Allebei de kinderen (2,5 en bijna 5) vinden het verschrikkelijk als ik ze een slipper/sandaal met iets tussen hun teen liet passen.
Ik zou dus zeker gaan voor de gene zonder teenstukje.
Zoon heeft deze ook en loopt er erg goed op.
De maat valt normaal.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 03 Jun 2014 14:01

Re: Kipling sandalen dochter

Mijn kinderen vinden het juist weer heel prettig lopen net een teenslipper. Het liefst wonen ze erin.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

ChiQ

Bericht 03 Jun 2014 14:05

Re: Kipling sandalen dochter

Julian vind zonder lekkerder lopen. Hij vindt havaianas echt niet tof en blijft ook stil staan. Ik zou t zekere voor onzekere nemen en zonder doen
<<

Anoniem234

Bericht 03 Jun 2014 20:48

Re: Kipling sandalen dochter

Thx!

Ik heb die zonder het tussenstukje besteld, roze :) ben benieuwd hoe ze zitten morgen.
<<

Princess

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 03 Jun 2014 19:44

Bericht 03 Jun 2014 20:58

Re: Kipling sandalen dochter

Mijn oudste dochter heeft slippers met een stukje tussen haar teen en vind dit niet erg.
De jongste kan er niet op lopen en heeft slippers zonder stukje tussen haar teen.
Mama van 2
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Jun 2014 19:04

Re: Kipling sandalen dochter

N. wilde niet met het tussenstukje aan, vond ze geen fijn gevoel. Maar ze waren beide ook veel te breed voor N. haar voetjes. Wel heel jammer, vind ze heel erg leuk. Hoe zitten ze bij L?
<<

Anoniem234

Bericht 04 Jun 2014 22:30

Re: Kipling sandalen dochter

Oh dat is balen. Bij L. Zitten ze goed en haar voetjes zijn niet overdreven breed. Ze zijn idd leuk!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 05 Jun 2014 08:28

Re: Kipling sandalen dochter

Mijn dochters vinden teenslippers heerlijk zitten, ieder zijn favoriet toch?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 05 Jun 2014 09:10

Re: Kipling sandalen dochter

FashionMommy schreef:Mijn dochters vinden teenslippers heerlijk zitten, ieder zijn favoriet toch?


Er zit toch ook niemand die zegd dat dat niet mag?
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 05 Jun 2014 09:28

Re: Kipling sandalen dochter

Dat zegt ze ook niet toch? Ik interpreteer het meer als; 'iedereen vindt wat anders prettig; de één mét tussenstuk, de ander zonder. '
Misschien een idee om je dochter zelf te laten passen en uitproberen. Misschien vindt ze het heerlijk!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem234

Bericht 05 Jun 2014 09:33

Re: Kipling sandalen dochter

Ja zo kan je het misschien ook lezen ja.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers