Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bed opmaken

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jun 2014 16:07

Re: Bed opmaken

Bij ons is het altijd een rommeltje, behalve in het weekend. Doordeweeks moet ik altijd al weg voordat mijn vriend uit bed is (ik vertrek om 7 uur-kwart over 7, mijn vriend pas tegen 8 uur) en hij maakt nooit het bed op. In het weekend is hij meestal eerder uit bed omdat hij moet werken op zaterdag en op zondag altijd heel vroeg sportuitslagen gaat kijken, dan maak ik het altijd wel op.
Meestal trek ik het trouwens wel recht 's avonds, voordat ik in bed stap. Anders ligt m'n dekbed niet lekker.

♥♥
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Jun 2014 16:22

Re: Bed opmaken

Bij ons is het altijd een rommeltje, tenzij iemand langs komt die ook op de bovenverdieping moet zijn, dan trek ik het recht. We slapen ook bijna altijd met de ramen dicht, we hebben rolluiken en de ramen openen naar buiten, niet heel handig dus.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jun 2014 16:25

Re: Bed opmaken

Ik slaap alleen bij warmer weer (boven de 10-15 graden ofzo, in de periode maart/april tot aan oktober) met de ramen open, anders heb ik het veel te koud 's nachts. Ik heb wel altijd de ventilatieroosters open.

♥♥
<<

Anoniem86

Bericht 03 Jun 2014 16:26

Re: Bed opmaken

Als ik vrij ben altijd, alles strak trekken en goed strak opmaken. Als ik moet werken en vriend is al weg doe ik het ook, maar meestal ben ik eerder weg en als m'n vriend thuis werkt doet hij het ook op zijn manier haha. Ik kan echt niet lekker slapen als het een rommel is, het is ook t eerste wat ik doe als ik thuiskom van werken.
<<

Anoniem222

Bericht 03 Jun 2014 16:42

Re: Bed opmaken

ChiQ schreef:
Liz schreef:Altijd. Ik sla het dekbed dubbel en trek het hoeslaken helemaal strak. Vind ik veel fijner slapen :)


Ja ik ook, en ik doe ook alle kussentjes weer terug en ik verschoon dagelijks kussenslopen.

Ik moet ook altijd overal kussens vandaan halen haha. Er liggen er 5 op bed maar er verdwijnen er in de loop van de nacht altijd 3 haha!

Mijn vriend maakt trouwens ook bijna altijd het bed op als hij er later uit gaat.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jun 2014 16:44

Re: Bed opmaken

Ik gooi 's morgens mijn bed open en 's avonds stap ik er dan weer in. Dicht gooien doe ik nooit overdag.
Ik heb ook geen huisdieren o.i.d. die op bed kunnen kruipen en dat scheelt denk ik ook wel een hoop.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 03 Jun 2014 16:46

Re: Bed opmaken

Ja, dit doe ik elke dag. Als ik naar mijn werk ga dan maak ik het bed gelijk op, als ik later weg moet of vrij ben dan sla ik het open en laat ik het even luchten voor ik het opmaak.
2014 2016 2019
<<

Anoniem199

Bericht 03 Jun 2014 16:57

Re: Bed opmaken

Ik sla het dekbed ook open, zodat het de hele dag kan luchten. Heb eens gelezen dat dit ook beter is voor het matras.
<<

Anoniem234

Bericht 03 Jun 2014 17:35

Re: Bed opmaken

Nens schreef:Ik sla het dekbed ook open, zodat het de hele dag kan luchten. Heb eens gelezen dat dit ook beter is voor het matras.


Dit doe ik ook. En schud de kussens op en leg ze netjes recht.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 03 Jun 2014 18:09

Re: Bed opmaken

1 keer per jaar dan komt de verwarmingsman de metertjes opmeten en verder nooit zie er het nut niet van in
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 03 Jun 2014 18:45

Re: Bed opmaken

Ik verbaas me echt over de rommelkonten hier. "Ik zie het nut er niet van in.". Met die redenatie hoef je niets meer te doen.
<<

Anoniem280

Bericht 03 Jun 2014 18:50

Re: Bed opmaken

Ik maak het heel af en toe op. Ik vind het juist lekkerder liggen als het nog open ligt. Ramen staan hier altijd open.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 03 Jun 2014 18:58

Re: Bed opmaken

Toet schreef:Nooit. Zie het nut er ook niet van in.


Mee eens!
En om te reageren dan doe je niks meer, daar ben ik het niet mee eens. Ik maak toilet dagelijks schoon etc ivm hygiene. Alleen zie ik in het dekbed netjes vouwen echt geen meer waarde. Er komt niemand in mijn slaapkamer en heb er zelf geen last van.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 03 Jun 2014 19:04

Re: Bed opmaken

Carrie schreef:Ja, altijd. Ik sla het bed open zodat het kan luchten, maar doe dat wel recht en netjes. En de kussens opschudden enzo. Vind het niet leuk om 's avonds in een rommelig bed te moeten stappen.


Zo doe ik het ook.
<<

Anoniem178

Bericht 03 Jun 2014 19:13

Re: Bed opmaken

In verschillende configuraties kan er elke dag een ander stuk luchten. Nee dus.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 03 Jun 2014 19:14

Re: Bed opmaken

SDL schreef:Ik verbaas me echt over de rommelkonten hier. "Ik zie het nut er niet van in.". Met die redenatie hoef je niets meer te doen.

Dat is natuurlijk niet waar, ik ruim de rest van het huis wel op en maak ook regelmatig schoon. Maar bed opmaken valt voor mij onder de categorie theedoeken/onderbroeken strijken; compleet nutteloos. Ik snap dat iemand het doet omdat diegene het fijner vindt om in een netjes bed te gaan slapen, maar ik heb dat niet en dus snap ik niet waarom ik mijn bed op zou maken.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 03 Jun 2014 19:19

Re: Bed opmaken

Ja echt? Ik vind het er gewoon bij horen, bij het opruimen dan. Ik neem mijn woorden terug hoor. Mijn vooroordeel ;).
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 03 Jun 2014 19:22

Re: Bed opmaken

SDL schreef:Ja echt? Ik vind het er gewoon bij horen, bij het opruimen dan. Ik neem mijn woorden terug hoor. Mijn vooroordeel ;).

Haha, maakt niet uit hoor. Ik ben dan wel een rommelkont in de rest van het huis (al dwing ik mezelf om regelmatig op te ruimen), maar dat geldt vast niet voor alle andere niet-bed-opmakers :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Jun 2014 20:05

Re: Bed opmaken

Ik doe het meestal. Soms ben ik echt te moe om dat soort dingen te doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem75

Bericht 03 Jun 2014 20:23

Re: Bed opmaken

Carrie schreef:Ja, altijd. Ik sla het bed open zodat het kan luchten, maar doe dat wel recht en netjes. En de kussens opschudden enzo. Vind het niet leuk om 's avonds in een rommelig bed te moeten stappen.


Hier hetzelfde. En als ik moet werken en mijn schoonmoeder komt in huis of ik laat iemand ons huis zien sla ik het dicht. Staat toch netter vind ik.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 03 Jun 2014 20:29

Re: Bed opmaken

Nee nooit, vind het veel frisser als het de hele dag kan luchten. Ik sla het dekbed 's morgens terug en zo ligt het de hele dag. Raam staat ook altijd open.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 03 Jun 2014 20:33

Re: Bed opmaken

Carrie schreef:Ja, altijd. Ik sla het bed open zodat het kan luchten, maar doe dat wel recht en netjes. En de kussens opschudden enzo. Vind het niet leuk om 's avonds in een rommelig bed te moeten stappen.


Zo doe ik het ook elke dag. Vind het 's avonds zo veel fijner in bed stappen, m'n bed wordt er ook lekker koud van :heart: . Raam staat ook altijd open, tenzij het echt heeeeel koud is buiten.

Bed opmaken doe ik trouwens tijdens het tandenpoetsen, dus het kost mij geen extra tijd ofzo.
03/2019
11/2020
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 03 Jun 2014 20:43

Re: Bed opmaken

Ik doe het wel elke dag, maar meestal voor ik naar bed ga :P
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 03 Jun 2014 20:45

Re: Bed opmaken

Nooit. Wel sla ik hem open zodat het kan luchten. Dat blijft zo tot we weer naar bed gaan.
Make happy memories
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 03 Jun 2014 21:08

Re: Bed opmaken

Ik laat het altijd netjes achter, helemaal strak getrokken.
Mijn vriend laat altijd een rommeltje achter (grrrr).
Alsof hij dat gewoon expres doet om mij te irriteren!
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers