Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Denken jullie dit ook?

<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 03 Jun 2014 16:17

Re: Denken jullie dit ook?

Daar hoop ik ook op Susan :) komt tijd, komt raad!
<<

mama van Mila

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:45

Bericht 03 Jun 2014 16:19

Re: Denken jullie dit ook?

Ik reageer bijna nooit meer, maar hier "moet" ik even op reageren!
Als iemand zoiets ooit tegen mij zou zeggen zou ik echt uit mijn plaat vliegen zeg. Als ik geen keizersnede gehad zou hebben, zou mijn kind het niet overleefd hebben. Ik ben dus erg blij dat het kan!
Mensen die dat zeggen zijn niet goed wijs zeg!
<<

Anoniem181

Bericht 03 Jun 2014 16:23

Re: Denken jullie dit ook?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 14:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 03 Jun 2014 16:43

Re: Denken jullie dit ook?

Jeetje wat een onaardige reactie. Alsof artsen hier meewerken aan een keizersnee omdat het de aanstaande moeder makkelijker lijkt.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 03 Jun 2014 16:49

Re: Denken jullie dit ook?

Wat een vreselijk onaardige en ook onwetende reactie... Zou ook niet zo goed weten hoe ik zou moeten reageren als ik dat zou horen. Ik heb zelf vier weken geleden een keizersnede gehad en op zich herstel ik goed, maar het is me wel tegen gevallen, vooral de eerste dagen. Ik kan het niet vergelijken met een natuurlijke bevalling maar daar heb je natuurlijk ook verschil in, de een herstelt sneller dan de ander en de ene bevalling verloopt anders dan de andere.
2014 2016 2019
<<

Anoniem 82

Bericht 03 Jun 2014 17:21

Re: Denken jullie dit ook?

Ik zou zoiets nooit denken, en dus ook niet zeggen. Ik ben twee keer vaginaal bevallen, gelukkig. Dat was al best heftig, maar goed te doen gelukkig. Toch heb ik daar ook wel eventjes van moeten herstellen (viel erg mee hoor, maar kon niet op dag 1 al alles weer) en moet er eigenlijk niet aan denken dat ik een keizersnede had gekregen.

Ik ben wel blij dat de mogelijkheid er is, dat je een keizersnede kunt krijgen als dit nodig blijkt te zijn. Maar het lijkt mij maar eng, en juist veel zwaarder qua herstel dan een vaginale bevalling. Dus nee, mij lijkt een keizersnede absoluut geen makkie! Het is toch best een ingrijpende buikoperatie, ik vind echt niet dat daar ook maar iets makkelijks aan is. En alsof je daar zomaar voor zal kiezen, dat kan hier niet eens. Tenzij je zwaarwegende redenen hebt, en die zijn er dan ook niet voor niets.

Het enige wat ik inderdaad niet begrijp is dat je in Amerika relatief makkelijk een keizersnede kunt krijgen. Dat is toch veel heftiger voor je lijf dan een vaginale bevalling?! Ok, de keizersnede zelf doet als het goed is geen zeer, maar als alle verdoving uit gaat werken heb je denk ik des te meer pijn. Nee, mij niet gezien!Ik vind het wat dat betreft goed dat het hier allemaal mogelijk is, maar ook goed dat je hier niet ´zomaar´ om een keizersnede kunt vragen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 03 Jun 2014 17:56

Re: Denken jullie dit ook?

Wow, Chiq ik vind het knap van je dat je er om kunt lachen. Ik zou laaiend zijn geweest en die vrouw flink de waarheid hebben gezegd denk ik. Wat een gelul zeg.
#teammaple🍁
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio