Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babykamer laten zien?

<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 02 Jun 2014 18:44

Babykamer laten zien?

Ik ben benieuwd naar wat jullie deden/gaan doen met betrekking tot laten zien van de babykamer.
Kreeg/krijgt bezoek die al te zien voor de geboorte, of echt pas laten zien na de geboorte?

Weet ook niet echt wat gebruikelijk is. Denk dat mensen hier het wel al te zien krijgen de komende tijd. Sowieso woon ik in een appartement en zitten alle deuren naar de slaapkamers en woonkamer aan dezelfde gang. Dus denk dat je het dan al sneller laat zien dan wanneer je naar de 1e verdieping moet.

Ben heel benieuwd, ook naar het waarom!
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 02 Jun 2014 18:48

Re: Babykamer laten zien?

Ja hier kregen ze die wel voor de geboorte te zien. We zijn verhuist toen ik iets van 26 weken zwanger was en hebben dus meteen een babykamer gemaakt. Mensen die naar ons nieuwe huis kwamen kijken keken toen ook naar de nieuwe babykamer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Jun 2014 19:20

Re: Babykamer laten zien?

Hier mocht iedereen gewoon op/in de baby kamers komen. Alleen de namen van de kinderen hebben we op de dag van de inleiding opgehangen ;-)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 02 Jun 2014 19:47

Re: Babykamer laten zien?

Hier mochten ze het kamertje ook gewoon zien.
Bij dochter wisten we niet wat het was, bij zoon wel maar we hadden geen namen op de kamers.
Ook stonden de kamertjes op fb omdat ik er trots op was.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 02 Jun 2014 20:16

Re: Babykamer laten zien?

Hier mochten ze het kamertje niet voor de geboorte zien. Wij hielden het geslacht geheim vandaar. Na de geboorte mochten mensen wel het kamertje zien.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Fiene

Bericht 02 Jun 2014 20:17

Re: Babykamer laten zien?

Ja hoor waarom niet? Ik was er juist erg trots op.
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 02 Jun 2014 20:21

Re: Babykamer laten zien?

Hier mocht iedereen het kamertje voor de geboorte al zien. Ik wilde het juist showen, zo trots was ik. Alleen spulletjes met haar naam hing ik na de geboorte op. Die bewaarde ik in een doos op zolder.
Afbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Jun 2014 20:31

Re: Babykamer laten zien?

Als men hem wou zien was dat geen probleem. We hadden de naam van D toch nergens hangen en de kamer was neutraal ingericht, alleen als je in de lade van de commode keek zag je jongens kleding. Al wist iedereen toch wel dat we een zoon kregen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 02 Jun 2014 20:33

Re: Babykamer laten zien?

Wij hebben haar kamer laten zien aan wie dat wilde zien, ookal is haar kamer toch twee trappen op :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Jun 2014 20:41

Re: Babykamer laten zien?

Ik heb volgens mij alleen de baby laten zien en niet de kamer.
#teammaple🍁
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 02 Jun 2014 21:20

Re: Babykamer laten zien?

Leuk om te lezen allemaal!
Geslacht weten we, en vertellen we ook gewoon. Dat kan ik ook echt niet voor me houden.
Iets van een naam aan de muur waren we toch niet van plan. Dus denk dat mensen die langs komen gewoon het kamertje, al dan niet half af, gewoon mogen zien. Vind het veel te leuk om te kunnen delen :D
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Jun 2014 21:34

Re: Babykamer laten zien?

Alleen onze ouders en broers hebben het kamertje vooraf gezien. Het was geen geheim, maar vind het ook niet nodig om het aan iedereen te laten zien.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem234

Bericht 02 Jun 2014 21:49

Re: Babykamer laten zien?

Smooch schreef:Hier mocht iedereen het kamertje voor de geboorte al zien. Ik wilde het juist showen, zo trots was ik. Alleen spulletjes met haar naam hing ik na de geboorte op. Die bewaarde ik in een doos op zolder.


Hier hetzelfde.
<<

Anoniem 82

Bericht 02 Jun 2014 22:10

Re: Babykamer laten zien?

Mensen die op bezoek kwamen mochten het kamertje wel zien. En bij de eerste stonden er ook foto's op FB. Bij de tweede niet, want dat vond mijn vriend niet leuk. Maar het was verder geen geheim ofzo, en eigenlijk wilde ik het juist ook heel trots showen!
<<

Anoniem313

Bericht 02 Jun 2014 22:14

Re: Babykamer laten zien?

Het is niet in me opgekomen geloof ik om het kamertje geheim te houden of om het speciaal te laten zien. Kan me niet heugen of mensen daar om hebben gevraagd, ik geloof het niet.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Jun 2014 22:50

Re: Babykamer laten zien?

Wij hadden het geslacht nog niet verteld en het kamertje was knalblauw, dus hebben we van tevoren het kamertje niet laten zien.
<<

Anoniem286

Bericht 02 Jun 2014 22:53

Re: Babykamer laten zien?

Wij hebben het kamertje wel laten zien, het was ook geen geheim dat het een meisje werd.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 02 Jun 2014 22:55

Re: Babykamer laten zien?

Ja als ze wilden mochten ze het kamertje zien. We wisten zelf ook niet wat het werd en was een neutraal kamertje.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 03 Jun 2014 06:31

Re: Babykamer laten zien?

Jahoor. Diegene die wilde mocht het kamertje zien. Wij wisten ook niet of we een jongen of meisje kregen. Dus om die reden hoefden we het niet te laten. Een naam hing of stond er dus ook niet voor de geboorte.
<<

Anoniem123

Bericht 03 Jun 2014 07:48

Re: Babykamer laten zien?

Ja hoor, voor de bevalling mochten mensen onze babykamer zien. De meesten hoopten dat ze zo konden zien wat we zouden krijgen, maar helaas. Kamertje was neutraal van kleur en echte jongensdingen had ik nog opgeborgen. 6 weken voor de bevalling hebben we zijn naam op de muur gemaakt en vanaf toen was het niet meer te bezichtigen. Toen ook heerlijk alle spulletjes in de kasten gelegd etc.

Nu mogen mensen het weer zien als ze willen. Iedereen weet nu wel wat we krijgen dus het kamertje is heel anders. De naam komt ook weer op de muur, paar weken voor de bevalling. Dan gaat het kamertje op slot.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 03 Jun 2014 08:15

Re: Babykamer laten zien?

Jazeker! Gewoon omdat we er trots op waren en we het graag wilden delen. Het was een duidelijke meisjeskamer en iedereen wist ook dat we een dochter kregen.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Jun 2014 08:24

Re: Babykamer laten zien?

Tot nu toe hebben al een aantal mensen het kamertje gezien. Gisteren heb ik pas de letters van de naam weggezet maar die zijn ook zo weer opgeruimd als er iemand zou komen kijken.
<<

Anoniem168

Bericht 03 Jun 2014 09:06

Re: Babykamer laten zien?

Wij hebben het kamertje al laten zien voordat ze geboren werd. Wel alleen aan de mensen die dicht bij ons staan.
We hebben het geslacht wel geheim gehouden tot te geboorte, maar de kamer kon zowel voor een meisje als jongen, dus de kamer was geen geheim.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Jun 2014 09:07

Re: Babykamer laten zien?

Ze zullen het kamertje bij ons nog wel zien. Aangezien we nog verhuizen. Mensen willen dan je huis ook bekijken. :smile:
2014 2016
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 03 Jun 2014 09:19

Re: Babykamer laten zien?

Bij de oudste hadden we een neutraal kamertje (oranje) en lieten we die aan iedereen zien.
Wij wisten zelf het geslacht wel al, maar onze omgeving niet.
Dus alle roze kleertjes lagen ergens anders verstopt.

Wij gingen ook verhuizen toen ik 30 weken zwanger was van de jongste.
Toen we er woonde zijn we pas aan het kamertje begonnen.
Wij wisten dat het een jongentje werd en de kamer werd dus blauw.
Omdat verder niemand in onze omgeving wist wat het geslacht was, mochten ze de kamer nog niet zien.
Pas na de bevalling is die geshowd aan de mensen die er naar vroegen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers