Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lommel

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Jun 2014 18:00

Lommel

Binnenkort ga ik met een vriendin naar een concert in Lommel en we willen daarvoor even ergens iets eten en/of shoppen. Weet iemand of dat goed kan in Lommel of dat we beter eerst naar een andere stad gaan en daarna naar Lommel?

Ik ben er wel lang geleden geweest met Oasis maar kan het me niet meer zo goed herinneren haha!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem51

Bericht 02 Jun 2014 20:38

Re: Lommel

Er zit een Canadees restaurant in Lommel, dat weet ik wel :angel: Maar verder weet ik het eigenlijk niet.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 03 Jun 2014 13:18

Re: Lommel

Hee wat leuk ga je naar een concert in de Soeverein?

Er zijn wel wat restaurantjes hoor in Lommel! Je kunt lekker eten bij 't Stadhuis (ligt letterlijk aan het plein in het midden van het dorp), je hebt ook The Corner en Diana (die is wat duurder), en verderop de winkelstraat heb je ook nog de Panos en wat andere restaurantjes. De Mexicaan is trouwens ook echt een aanrader! Lommel is vrij makkelijk, alles zit gewoon bij elkaar in het centrum :) Als je nog meer vragen hebt, PM maar!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 03 Jun 2014 21:28

Re: Lommel

Thanks voor de tips allebei :D Genoeg adresjes om te eten, ben benieuwd :D

oasis, kan je er ook goed winkelen? Ik weet het dus niet meer haha.
We gaan niet naar de Soeverein maar naar het cultuurcentrum (CC Muze), naar een concert van Jasper Steverlinck ( featuring Valentijn Elsen), Jasper is de zanger van Arid en gaat nu voor het eerst sinds 2005 weer solo op tournee.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Jun 2014 12:47

Re: Lommel

Lommel is klein stadje, dus zo goed winkelen als in Antwerpen gaat niet. Maar er zijn enkele kledingwinkels (Pimkie, C&A, L&L, M&S Mode, ect) en je hebt dan nog wat schoenenwinkeltjes en een Free Record Shop. Je zult er geen uren rond kunnen lopen, maar een uurtje of anderhalf vermaak lukt vast wel :)
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron