Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moederfiets fietst zwaar

<<

Fiene

Bericht 20 Jul 2014 20:02

Re: Moederfiets fietst zwaar

Ik heb onlangs, eindelijk, een elektrische fiets gekocht. En dat had ik serieus echt zoveel eerder moeten doen. Het kost nu nog maar 0,0 moeite met twee kinderen op de fiets.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 20 Jul 2014 20:24

Re: Moederfiets fietst zwaar

Fiene schreef:Ik heb onlangs, eindelijk, een elektrische fiets gekocht. En dat had ik serieus echt zoveel eerder moeten doen. Het kost nu nog maar 0,0 moeite met twee kinderen op de fiets.


Welke heb je?
Ik zit er ook aan te denken en heb een Gazelle op het oog, wel met brede banden.
Ik ben mijn moederfiets wel zat, hij fietst zo zwaar.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 20 Jul 2014 20:25

Re: Moederfiets fietst zwaar

Oh haha, hetzelfde als Annemijn dus ;), ik had die reactie nog niet gelezen.
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 20 Jul 2014 20:27

Re: Moederfiets fietst zwaar

Ik heb een Gazelle Orange Xtra Inn x2
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 20 Jul 2014 20:38

Re: Moederfiets fietst zwaar

En die bevalt dus goed Fiene?

Ik wil heel graag deze fiets:

Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 20 Jul 2014 20:50

Re: Moederfiets fietst zwaar

Ja die bevalt heel erg goed. Het enigste nadeel is dat ik nu niet meer tussen het zadel en het voorzitje pas maar als je schuin op en van je fiets gaat is het te doen.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 20 Jul 2014 21:36

Re: Moederfiets fietst zwaar

Fiene dan zou je eventueel nog voor een moederstuur kunnen kijken. Dat scheelt enorm in ruimte!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 21 Jul 2014 07:15

Re: Moederfiets fietst zwaar

Ik heb vorige week op vakantie op een Sparta Amazone gefietst en ik vond het wel zo veel beter dan een gewone fiets. Zie er echt tegen op om weer op mijn krakkemikkege omafiets te moeten fietsen. Dusss als iemand zijn Amazone weg doet mag hij wel naar mij gebracht worden :smile:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem162

Bericht 21 Jul 2014 07:28

Re: Moederfiets fietst zwaar

Ik heb ook een sparta moederfiets maar ik vind het wel fijn fietsen. Voorop was fijner maar dat komt omdat ik het lastig vind dat mijn zoontje achterop niet stil zit, hij wil om me heen kijken en ik heb problemen met mijn evenwicht dus ben bang sneller te vallen met de fiets als hij zo wiebelt achterop.
<<

Anoniem112

Bericht 21 Jul 2014 08:46

Re: Moederfiets fietst zwaar

We hebben t er nog even over gehad gisteren maar stellen de aankoop van een elektrische nog maar even uit..
Want nu ben ik zwanger en fiets straks van de winter dus amper, en dan volgend voorjaar hebben we als alles goed gaat een baby, dus kunnen we t eerste jaar toch niet fietsen, t jaar erop wel weer, dus tegen die tijd kijken we verder.
Voor nu dus nog maar kleine stukjes op de "vrachtwagen"
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 21 Jul 2014 09:00

Re: Moederfiets fietst zwaar

Ik heb ook de Bloom, alleen nog niet op gefiets met 2 kindjes, maar ik vind m met Ruben achterop totaal niet zwaar fietsen.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Fiene

Bericht 21 Jul 2014 19:54

Re: Moederfiets fietst zwaar

Lind@ schreef:Fiene dan zou je eventueel nog voor een moederstuur kunnen kijken. Dat scheelt enorm in ruimte!



Bedankt voor de tip, weet alleen niet of dat gaat met al die snoertjes die er lopen.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 21 Jul 2014 21:53

Re: Moederfiets fietst zwaar

Ik heb ook de batavus diva gekocht, omdat ik geen mama fiets wilde, maar wel het comfort ervan. Ik vind het nu goed fietsen. binnenkort ook met kind voorop erbij, dus dan kan ik het helemaal uittesten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers