Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonnige bestemming met kind (eren)

<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 01 Jun 2014 17:27

Zonnige bestemming met kind (eren)

Wij willen in de zomervakantie toch wel graag naar de zon :sunny:

Poosje getwijfeld of we wel wilden vliegen met een klein kind (en of er budget zou zijn) maar we willen het toch wel gaan proberen.

Maar.... waar gaan we dan heen?

Onze zoon is van de zomer (hoogseizoen) ruim 1,5. We willen vliegen, niet te lang. We dachten nu zelf aan max. 2,5 uur. We willen graag een zwembad en het strand in de buurt. Verder vinden we het erg leuk als we dichtbij een rondje over de boulevard of door een dorpje/stadje kunnen wandelen.

Waar zijn jullie geweest met de kids? Wat is aan- en eventueel af te raden? Wie wil haar ervaringen met mij delen?
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Anoniem85

Bericht 01 Jun 2014 18:11

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Nog geen ervaring. Mijn zoontje is iets ouder dan die van jou (okt 2012) wij gaan naar Turkije.
Ook wij hebben lang getwijfeld, of en hoe we zouden gaan.
Wij gaan begin september en op plaatsen korter dan 2,5 vliegen durf ik niet aan betreft weer. (2 jaar terug zaten we rond die tijd in Rome, aan het eind veel regen gehad)
Dus ik denk ook dat het afhangt wanneer je gaat?

Wij hadden al de eisen die jij ook hebt betreft bestemming ( kinderbaden, boulevard in de buurt, aan het strand)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Jun 2014 18:16

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Wij zijn vorig jaar in Kusadasi geweest. Leuk maar wel iets verder dan 2,5 vliegen en ook een lange transfer. Dit jaar willen we naar Marokko maar niet in juli, dat is te warm.
R. 2013
D. 2016
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 01 Jun 2014 18:24

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Wij zijn met L. naar Menorca geweest, hij was toen 10/11 maanden. 2 uur vliegen en een uurtje met de bus naar plaats van bestemming. Heel erg kindvriendelijk, overal kinderstoelen, kleine boulevard.

Dit jaar gaan we naar Lanzarote. Hebben daar een huis gehuurd met zwembad. Ideaal! Wel iets verder vliegen.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Kruidkoek

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 03 Sep 2013 00:25

Bericht 01 Jun 2014 18:28

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Wij gaan eind deze maand naar Kos. 3, 5 uur vliegen maar korte transfer.
We hebben een 3 kamerappartement dus hij heeft zijn eigen slaapkamer, iets wat wij graag wilden.
We zitten op een mooi resort maar ook daarbuiten is genoeg te zien en te doen.
Afbeelding
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 01 Jun 2014 19:01

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Leuk, Sun, maar dat vinden we dus eigenlijk te ver ja. Wij willen in augustus dus dan is de zongarantie wel iets groter.

Lange transfer zie ik idd net zo goed niet zitten.

Kruidkoek, voor 2 jaar terug zijn we samen op Kos geweest, goed naar onze zin maar dus minder leuk om nu weer naartoe te gaan. Liever iets nieuws. Menorca hadden we idd al wel als optie.
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Anoniem74

Bericht 01 Jun 2014 19:24

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Wij zijn met de oudste naar Kreta en Tenerife geweest. Tenerife was meer kindgericht dan Kreta, alleen hadden we minder mooi weer (was overigens in mei destijds).

Wil je in een hotel of appartement?
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 01 Jun 2014 20:28

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Wij zijn destijds met F. (Toen bijna 2) naar Gran Canaria geweest. Ging opzich prima maar achteraf vond ik het te lang vliegen, we hadden op de heenweg ook nog een tussenlanding. We hadden de mazzel dat ze heen en terug een eigen stoel kreeg maar toch vond ik het een pittig reisje, maar dat kwam misschien ook omdat ik destijds 20 weken zwanger was.
mochten we we weer een keer gaan dan wordt het denk Ik toch Griekenland of Spanje.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem171

Bericht 01 Jun 2014 21:01

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Wat een lekker vooruitzicht!

We zijn al vaak met de kindjes naar de zon op vakantie geweest en dat bevalt ons keer op keer uitstekend.

Curaçao - kind 1 was 13 maanden - in een appartement met huurauto

Frankrijk (Limoges) - kind 1 was 3 jaar kind 2 was 16 maanden - in huisje met eigen auto

Mexico - kind 1 was 3 jaar en kind 2 18 maanden - in all inclusive appartement met huurauto

Frankrijk (Frejus) - kind 1 4 jaar kind 2 3 jaar kind 3 10 maanden - in stacaravan met eigen auto

Alle keren is het prima gegaan, het waren lange reizen (9 á 12 uur vliegen/ rijden) maar dat ging prima. Wat kleine kadootjes mee voor onderweg, iPad mee, wat speelgoed en de kinderen deden het prima.

Ook op de bestemming was het genieten van elkaar en het mooie weer.

Fijne vakantie!
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 01 Jun 2014 21:07

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Wij zitten nu op Kos. Vliegen is prima gegaan en hij vindt het prachtig! Maar das geen optie lees ik net

Zelf vind ik Malta ook erg leuk, voldoet misschien ook wel aan je eisen, wel iets verder vliegen
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 01 Jun 2014 21:53

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Mallorca is ook zo'n twee uur vliegen en ook erg leuk. Wij zijn er vorig jaar geweest. N. was toen 1 jaar en 10 maanden en het vliegen ging perfect! We hadden een korte tussenstop op Menorca maar we konden gewoon blijven zitten dus dat maakte niks uit. N. vond het juist prachtig, nog een keer stijgen en landen :)
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 02 Jun 2014 15:22

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Ig-nore we willen wel graag iets ruimte hebben met K erbij dus liever een appartement. Tenerife ook weer te ver naar ons zin..

Pandora, voor 2 jaar terug hadden wij de heenweg naar Kos ook een vrije stoel naast ons, heerlijk want toen was ik ook zwanger. Maar half augustus reken ik er maar niet op!

Wow, Nana, wat een lange reizen! Dat durf ik echt niet aan (en hou er zelf ook helemaal niet van) maar ja, wel mooie bestemmingen! En dank je, als je erover gaat praten krijg je er oom steeds meer zin in he :banaan:

Malta had ik nog niet aan gedacht, ga eens kijken.

Mallorca was de eerste vakantie van mijn man en mij samen (met vrienden), hebben we het nu ook wel over gehad vond met name erg mooi zandstrand daar en we zaten toen ook echt pal aan de zee en de boulevard, dat lijkt me voor nu ook ideaal. Wel veel (zuipende) Duitsers. Al is Mallorca natuurlijk wel groot en zou je prima naar een ander gebied kunnen.

Wel goed om te lezen dat bij de meesten het vliegen prima ging. Dat geeft hoop :angel:
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jun 2014 15:24

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Wij zijn vorig jaar naar Mallorca geweest, we zaten in Alcudia in een hotel van de Vivaketen, dat zijn erg kindvriendelijke hotels met mooie zwembaden (een algemeen zwembad, een kinderzwembad en een 18+ zwembad). Ik vond het een erg leuk en niet te druk stadje, maar wij waren er dan ook wel net voor het hoogseizoen, ongeveer in deze periode.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 02 Jun 2014 15:31

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Nu heb ik geen kinderen maar ik denk ook meteen aan Mallorca. Ik ben daar 2 jaar geleden in Cala d'or geweest, dat was echt een plek waar je heerlijk met (kleine) kinderen kan zitten. Gezellige plekken om te eten, kleine baaitjes.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Jun 2014 20:14

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Vorig jaar zaten wij op menorca was leuk en niet lang vliegen. Dit jaar gaan we naar Mallorca. Ook weer niet zo lang vliegen.
:heart: :heart: 2011
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 02 Jun 2014 22:45

Re: Zonnige bestemming met kind (eren)

Ik heb ook geen kinderen, maar toen mijn man en ik twee jaar geleden in Fuengirola waren (zuid-Spanje) zeiden we tegen elkaar: dit is een leuke plaats om met kinderen eens terug te gaan. Het is 2 uur vliegen van Eindhoven naar Malaga en in een half uur waren we in Fuengirola. Je hebt er een zandstrand en we hadden een heel fijn hotel waar je ook veel mensen met kinderen zag. Bovendien is het er heerlijk warm in augustus.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers