Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Indonesisch geld omrekenen. Waar?

<<

caribbeanlover

Bericht 01 Jun 2014 13:52

Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Ik had 2 sites gevonden en die geven niks aan zodra ik om het teken ''omrekenen'' klik. Raar!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 01 Jun 2014 14:08

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Ik gebruik altijd deze: http://www.x-rates.com/calculator/?from=EUR&to=IDR

Hem al voor je van euro naar IDR gezet.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Jun 2014 14:22

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Als voorbeeld had ik 22.000 IDR (dacht dat het gewoon IR was) en dan zie ik in euro 0.001382. Ik weet dat het heel dom is, maar wat is het dan in euro, € 13,82 toch?!

Raar dat die sites die ik gevonden had niks deden. Heb je me pm nog gehad?
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 01 Jun 2014 14:33

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Dan kan je hem het beste andersom zetten (dus van IDR naar euro, ik had hem net van euro naar IDR staan): http://www.x-rates.com/calculator/?from ... ount=22000
En geen 22.000 ingeven maar zonder puntje. Hij geeft bij mij (als ik 22000 ingeef) 1.382219 EUR.

Gek inderdaad van die andere sites. Als ik de prijs wil weten van bijvoorbeeld dollar naar euro gebruik ik altijd deze site die ik postte, vind die wel handig.

Heb je pm gehad maar moet nog antwoorden :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Jun 2014 15:58

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

http://www.valuta.nl/omrekenen

Ik had deze en puntjes gebruikt en nu doet die het wel. Dank je iig. Die 22.000 zag ik ergens staan en dat was een prijs voor een voorgerecht....................................wauw goedkoop zeg. Denk niet dat je daar all in heen moet gaan. Zag dat wel ergens, maar dan ben je duur uit.

Pm terug. :ja:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 01 Jun 2014 17:49

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Dat is inderdaad goedkoop! Dan zou ik ook niet all in gaan dan. Ben je ook voor Indonesië aan het kijken? :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 01 Jun 2014 17:55

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Ik gebruik altijd wisselkoersen.nl
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Jun 2014 20:00

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Peyton schreef:Dat is inderdaad goedkoop! Dan zou ik ook niet all in gaan dan. Ben je ook voor Indonesië aan het kijken? :)


Was benieuwd en het voordeligste hotel wat ik zo even kon vinden was incl. vluchten ed € 2100,00 en je weet wat ons budget is dus dat redden we niet.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Jun 2014 06:36

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Xe.com
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 02 Jun 2014 07:00

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Als ik het even snel wil weten en het is niet superbelangrijk dat het tot de cent klopt, gebruik ik google. Gewoon intypen '22000 IDR in EUR' en je krijgt hoeveel het is. Lukt met alle valuta :)
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 04 Jun 2014 16:21

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Hmm, geen idee hoeveel je budget is en hoe lang je wilt, maar ik zie toch best een paar leuke aanbiedingen in Kuta :)
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jun 2014 18:55

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

€ 2500,00, voor 16 dagen (14 nachten/2 weken dus). Waar heb jij mooie aanbiedingen gezien? Dan kijk ik wel even op de site.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jun 2014 02:19

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Heb je al eens gekeken voor een losse vlucht en hotel dan via booking.com bijvoorbeeld?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 08:34

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Nee, nog niet. Denk dat dat vaak duurder is dan een pakket, maar denk niet dat we daar heen gaan het zal wel de DR of Mexico worden. Was alleen benieuwd naar Indonesie, maar bedankt voor je tip iig.
<<

Anoniem122

Bericht 06 Jun 2014 01:46

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

caribbeanlover schreef:Nee, nog niet. Denk dat dat vaak duurder is dan een pakket, maar denk niet dat we daar heen gaan het zal wel de DR of Mexico worden. Was alleen benieuwd naar Indonesie, maar bedankt voor je tip iig.


Als je deze maand nog kan vertrekken is er nu een mooie aanbieding":

http://ticketspy.nl/deals/prachtresort- ... liek-e684/
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2014 08:56

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

We gaan altijd in september, maar bedankt voor de moeite iig. :good:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Jun 2014 09:10

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

caribbeanlover schreef:Nee, nog niet. Denk dat dat vaak duurder is dan een pakket, maar denk niet dat we daar heen gaan het zal wel de DR of Mexico worden. Was alleen benieuwd naar Indonesie, maar bedankt voor je tip iig.


Zou het al raar vinden als je naar Azie zou gaan :smile: September is trouwens een toptijd om naar indonesie te gaan.

Totaal off-topic: TukTuk, ik ga misschien naar Thailand in juli, wie weet kunnen we meeten :dance:
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2014 09:13

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Raar? Maar ik snap je wel een beetje hoor, maar wie weet ooit wel. Trouwens had nog in die ene topic gevraagd naar welk hotel je was geweest op de DR. Welke? Was het goed en zou je er nog eens heen willen?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Jun 2014 09:48

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Ja, dat moet ik nog steeds opzoeken bij mijn ouders in het fotoboek. Ik onthoudt die namen nooit. Zou er zo weer heen willen!

En ja, raar :dance: omdat ik weet dat Azie je niet trekt (en dat je dan ook zeker eerder naar India wilt gaan). Maar het zijn allemaal uitstekende keuzes hoor.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2014 09:52

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Jij kent mij goed :smile: . Uitstekende keuzes, bedoel je daarmee de DR en Mexico? Ben benieuwd waar je zat op de DR, maar als het teveel gedoe is om het achterhalen hoeft het niet hoor.
<<

Anoniem130

Bericht 06 Jun 2014 09:57

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Whoop! schreef:Als ik het even snel wil weten en het is niet superbelangrijk dat het tot de cent klopt, gebruik ik google. Gewoon intypen '22000 IDR in EUR' en je krijgt hoeveel het is. Lukt met alle valuta :)



Zo doe ik het ook inderdaad.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Jun 2014 10:03

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

caribbeanlover schreef:Jij kent mij goed :smile: . Uitstekende keuzes, bedoel je daarmee de DR en Mexico? Ben benieuwd waar je zat op de DR, maar als het teveel gedoe is om het achterhalen hoeft het niet hoor.


Ik bedoel de DR en Mexico en ook Indonesië :p Als ik het vanavond niet vergeet dan zoek ik de naam op. Ben vanavond namelijk bij mijn ouders.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 06 Jun 2014 10:21

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

inderdaad booking.com en dan een vlucht via Malaysian als goedkoopste. En de kust van Bali is niks mis mee hoor :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Jun 2014 10:25

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Ik moet bekennen dat ik de DR en Mexico meer iets voor CL vind. Niet dat er iets mis is met Bali, maar ik denk niet dat het haar zo snel zal bevallen, ondanks dat de resorts daar echt geweldig zijn!! Niet voor niets zijn er zoveel trouwerijen en huwelijksreisstellen. Maar naar de reispersoon die ik zie in CL zijn landen (waar raar genoeg juist veel meer vlees gegeten wordt :ja:) als de DR en Mexico meer met all-in en een dagtrip op zijn tijd. En met minder luidruchtige stappende aussies. (als in, ga absoluut niet naar Kuta dan!)
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2014 11:26

Re: Indonesisch geld omrekenen. Waar?

Tabbie, dat ze in de caribean veel vlees eten doet er denk ik niet toe en dat is nou eenmaal zo iets waar ik niks aan doe en heb.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers