Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind jij jezelf mooi?

<<

Anoniem186

Bericht 01 Jun 2014 20:08

Re: Vind jij jezelf mooi?

Nee, ik vind mezelf niet mooi. Als ik naar foto's van vroeger kijk dan vind ik mezelf toen leuker dan nu. En op de 1 of andere manier heb ik dat altijd als ik terug kijk. Dus waarschijnlijk vind ik mezelf over een paar jaar wel leuk zoals ik er nu uit zie.
Ingewikkeld hè.. Waarom niet genieten zoals het nu is?
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 01 Jun 2014 20:41

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ik vind mezelf ook niet mooi. Er zijn dagen dat ik mezelf oké vind, vooral nu ik wat aan het afvallen ben, maar er zijn ook dagen dat ik mezelf echt niet mooi vind. Mijn zelfbeeld komt denk ik ook deels omdat ik gepest ben op de middelbare school. Het scheelt bij mij wel heel erg bij wie ik ben, bij onbekenden (en vooral bij mooie, slanke vrouwen) voel ik mezelf vaak echt niet mooi, terwijl ik mezelf bij mijn familie -bij wie ik me helemaal op mijn gemak voel- wel oké vind.
Soms word ik ook wel gek van mezelf omdat ik me constant vergelijk met anderen.
<<

Anoniem117

Bericht 01 Jun 2014 20:59

Re: Vind jij jezelf mooi?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 24 Jul 2015 11:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Bericht 01 Jun 2014 23:30

Re: Vind jij jezelf mooi?

Wat NO3, what ever en lady beschrijven herken ik heel erg. Als je jarenlang gepest wordt, ga je er uiteindelijk ingelogen dat het echt zo is..
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 02 Jun 2014 02:08

Re: Vind jij jezelf mooi?

ChiQ schreef:Wat ik wel mooi vind, is dat het me ook weinig kan schelen.

:)

Nee, ik niet. Tenzij ik me opgemaakt heb, een goede haardag heb en leuke kleding & schoenen aan heb. Dan kan ik er mee door. Maar mooi zou ik nooit zeggen. Lijkt me zó fijn als je dat wel kan.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Jun 2014 08:54

Re: Vind jij jezelf mooi?

Wow Lara, kijk eens goed in de spiegel. Ik vind jou echt heel erg mooi!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 02 Jun 2014 10:01

Re: Vind jij jezelf mooi?

Nee,ik vind mijzelf niet mooi. Als m'n haar en make-up goed zit en ik draag kleding die mij slanker maken dan dat ik ben :laughcry: dan voel ik mij wel eens mooi, maar dat is eigenlijk een uitzondering.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 02 Jun 2014 10:37

Re: Vind jij jezelf mooi?

Er zijn best wel eens dagen dat ik baal, maar over het algemeen ben ik wel blij met mezelf.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Jun 2014 10:38

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ik vind mezelf niet echt mooi, soms vind ik mezelf er wel mooi uitzien of een knap gezicht hebben (op de momenten dat mijn make-up heel goed zit bijvoorbeeld, haha). En als ik mooie, lekker zittende kleding aan heb kan ik mezelf ook heel goed voelen over mijn lijf, maar dat gebeurt ook niet dagelijks.

Het ligt er trouwens ook aan met wie ik ben en hoe diegene eruit ziet. Naast een hele knappe vrouw voel ik me minder mooi dan naast een minder mooie vrouw.

♥♥
<<

ChiQ

Bericht 02 Jun 2014 10:49

Re: Vind jij jezelf mooi?

Volgens mij vinden de meeste mensen me wel mooi, trouwens. Ik moest net even snel iets afgeven bij mijn man op kantoor, smst mijn man net dat ik de volgende keer in burqa moet komen omdat de opmerkingen om zijn hoofd vliegen haha.

Ik denk dat t voor de meeste mensen wel geldt, we zien onszelf anders dan anderen ons zien.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 02 Jun 2014 10:57

Re: Vind jij jezelf mooi?

Lara schreef:
ChiQ schreef:Wat ik wel mooi vind, is dat het me ook weinig kan schelen.

:)

Nee, ik niet. Tenzij ik me opgemaakt heb, een goede haardag heb en leuke kleding & schoenen aan heb. Dan kan ik er mee door. Maar mooi zou ik nooit zeggen. Lijkt me zó fijn als je dat wel kan.


Zelfde als Lara! Ik laat m'n haar weer groeien en nu zit het echt ongelooflijk stom en wil ik niet meer de kroeg in omdat ik zó mezelf niet ben.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Jun 2014 12:55

Re: Vind jij jezelf mooi?

Op een goede dag voel ik mijn echt prachtig! Mooie make up op, haar zit goed en leuke kleren aan. Maar op een slechte dag walg ik van me zelf. :omg:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Jun 2014 13:07

Re: Vind jij jezelf mooi?

AnnaK schreef:Op dit moment niet echt. Ik voel me beroerd dus zie er beroerd uit. En dat gaat eigenlijk altijd wel op. Als ik slecht in mijn vel zit dan zie ik dat aan mijn gezicht/ogen, ik weet niet of anderen het zien, maar ik zie het en voel me dan niet mooi.

Echt mooi voel ik me trouwens haast nooit. Dat komt alleen voor als ik naar een feestje ga, mooi opgemaakt ben, mijn haren mooi zitten en ik een leuk jurkje draag. Verder helpt het om te sporten en een beetje zon doet me er ook beter uitzien.

Ik ben wel blij met mijn figuur. Niet dat ik dat bijzonder mooi vind, maar ik vind het wel fijn dat ik lange benen heb en slank ben. Als ik me niet mooi voel heeft dat altijd te maken met mijn gezicht/huid/haar.


Dat heb ik ook inderdaad. Je kunt aan mij wel duidelijk zien hoe het met me gaat. Ook anderen wel volgens mij.
<<

Anoniem62

Bericht 02 Jun 2014 14:04

Re: Vind jij jezelf mooi?

Het verbaast mij echt dat velen van jullie niet tevreden zijn met zichzelf. Als ik hier foto's zie, zie ik eigenlijk alleen maar prachtige vrouwen.

Maar goed, wie ben ik om dat te zeggen, ben zelf namelijk ook niet echt tevreden :wink: Over het algemeen, op een goede dag, vind ik mezelf wel ok. Maar op een baaldag mijd ik de spiegel liever.
<<

Anoniem44

Bericht 02 Jun 2014 14:05

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ik vind het wel triest dat zoveel vrouwen zichzelf niet mooi vinden. Tel je zegeningen zou ik dan willen zeggen. Kijk eens naar de dingen die je wel mooi vindt aan jezelf, in plaats van je zo te focussen op die paar dingen die minder zijn. Wees blij dat je jong bent en gezond, dat je benen werken, dat je hier mag zijn. Echt hoor, wordt het leven veel leuker van en je uitstraling ook.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 02 Jun 2014 15:06

Re: Vind jij jezelf mooi?

Nee, ik vind mezelf ook niet mooi. Eerder dacht ik altijd dat ik mezelf wel leuk zou gaan vinden als ik af zou vallen en slank zou worden, maar ik geloof toch niet dat uiteindelijk de deal is. Ik weet het niet, ik zou mezelf ook leuk willen vinden, maar het lukt me gewoon niet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jun 2014 15:09

Re: Vind jij jezelf mooi?

-ED- schreef:Ik vind het wel triest dat zoveel vrouwen zichzelf niet mooi vinden. Tel je zegeningen zou ik dan willen zeggen. Kijk eens naar de dingen die je wel mooi vindt aan jezelf, in plaats van je zo te focussen op die paar dingen die minder zijn. Wees blij dat je jong bent en gezond, dat je benen werken, dat je hier mag zijn. Echt hoor, wordt het leven veel leuker van en je uitstraling ook.


Dat ligt er dan maar aan wat je onder mooi verstaat. Er is een verschil tussen tevreden zijn en je lekker in je vel voelen en jezelf echt mooi vinden. Ik denk dat er zat mensen zijn die zichzelf niet uitgesproken mooi vinden maar daar ook niet echt mee zitten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 02 Jun 2014 15:33

Re: Vind jij jezelf mooi?

Susan schreef:
-ED- schreef:Ik vind het wel triest dat zoveel vrouwen zichzelf niet mooi vinden. Tel je zegeningen zou ik dan willen zeggen. Kijk eens naar de dingen die je wel mooi vindt aan jezelf, in plaats van je zo te focussen op die paar dingen die minder zijn. Wees blij dat je jong bent en gezond, dat je benen werken, dat je hier mag zijn. Echt hoor, wordt het leven veel leuker van en je uitstraling ook.


Dat ligt er dan maar aan wat je onder mooi verstaat. Er is een verschil tussen tevreden zijn en je lekker in je vel voelen en jezelf echt mooi vinden. Ik denk dat er zat mensen zijn die zichzelf niet uitgesproken mooi vinden maar daar ook niet echt mee zitten.


Ja, precies, dat gaat ook voor mij op.

Als de vraag gesteld werd of il mezelf lelijk zou vinden, dan had ik "nee" gezegd. Maar echt mooi vind ik mezelf ook niet.
<<

Patsy

Bericht 02 Jun 2014 16:15

Re: Vind jij jezelf mooi?

Mwoa, ik heb mezelf nooit mooi gevonden, maar nu na mijn zwangerschap ben ik wel heel erg tevreden. Ik ben gelukkig en straal dat ook uit. Mooi wil ik mezelf niet noemen, maar lelijk ook niet. Ik ben nu slanker dan voor de zwangerschap, mijn benen zijn gespierder en aan mijn buikspieren wordt gewerkt. Ik ben voor het eerst in mijn leven blij met mezelf.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 02 Jun 2014 17:34

Re: Vind jij jezelf mooi?

Soms wel, soms niet. Het heeft bij mij ook vaak te maken met hoe het verder met mij gaat. Als ik psychisch lekker in mijn vel zit, dat vind ik mezelf ook wel mooier. Maar over het algemeen ben ik wel erg onzeker over mezelf en mijn uiterlijk. Wat anderen zeggen herken ik ook heel erg: bang om uit te spreken dat je wél iets mooi vind aan jezelf. Vooral als je dat uitspreekt tegen iemand die in jouw ogen slanker/mooier is. Dus in het algemeen zeur ik er alleen over tegen mijn vriend :12: en dan vooral over die dingen die toch niet te veranderen zijn. It will probably never end :cry:
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 02 Jun 2014 20:43

Re: Vind jij jezelf mooi?

Nee, niet echt.
<<

Anoniem 49

Bericht 02 Jun 2014 22:32

Re: Vind jij jezelf mooi?

Nee, eigenlijk nooit. Af en toe als mijn haar een dag goed zit en ik me zelfverzekerd voel dan wil ik me nog wel eens mooi vinden.
Als ik zou mogen kiezen zou ik graag een plattere buik, kleinere borsten en een mooie bos haar willen hebben.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jun 2014 23:00

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ik ben heel tevreden, vooral met m'n lijf. En hoe ouder ik word, hoe zelfverzekerder en 'gemakkelijker' ik mezelf kan aankijken in de spiegel.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 03 Jun 2014 07:11

Re: Vind jij jezelf mooi?

Met een beetje effort kan ik mezelf wel heel mooi vinden, mooie make up, een outfit waar ik me heel fijn in voel (vooral dat is heel belangrijk bij mij), nagellakje, parfum etc. maar ik heb ook dagen dat ik niet verder kom dan mascara, mijn bril op heb en een saaie outfit aan en dan voel ik me gelijk duf, oud en onaantrekkelijk. Niet perse lelijk maar gewoon heel erg onopvallend en... vooral saai.
Smile, it's free!
<<

Anoniem 47

Bericht 03 Jun 2014 11:21

Re: Vind jij jezelf mooi?

Mwoah, ik vind mezelf eerder "normaal." De vraag is natuurlijk wat is dan normaal. De laatste tijd zit ik een stuk beter in mijn vel. Ik ben een paar kilo afgevallen, eet gezond en ben lekker aan het bewegen. Ik vind mezelf mooier dan een aantal jaar geleden, maar het kan nog beter. Maar voor nu ben ik redelijk tevreden met mezelf.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers