Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je grootste droom

<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 31 Mei 2014 17:19

Je grootste droom

Wat is jouw grootste droom (of dromen) als er geen if, ands or buts zouden zijn?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 31 Mei 2014 17:20

Re: Je grootste droom

Mijn grootste droom was luchtverkeersleider worden, maar dat gaat niet meer lukken. En nu, ik denk mijn motorrijbewijs en duikbrevet halen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem44

Bericht 31 Mei 2014 17:27

Re: Je grootste droom

Gezond zijn en blijven met de mensen waarvan ik het meeste hou om me heen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 31 Mei 2014 17:36

Re: Je grootste droom

Gezond blijven en twee gezonde kindjes krijgen en deze samen met mijn vriend opvoeden.
2015 💙
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mei 2014 17:37

Re: Je grootste droom

Twee kinderen krijgen met de man van wie ik houd en met z'n viertjes een mooi leven leiden en het geluk van hen drieën zien en voelen.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 31 Mei 2014 17:54

Re: Je grootste droom

Ja, gezond blijven en dergelijk wil iedereen denk ik wel. Dat zie ik niet echt als een droom.

Ik wil later heel graag een boek schrijven.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mei 2014 18:04

Re: Je grootste droom

Joan schreef:
Ik wil later heel graag een boek schrijven.


Ik ook! Een Amerikaans kookboek voor Nederlanders met reis verhalen en foto's.
En ik wil een tweede foofgrafie bedrijfje opstarten.

Maar dat zijn maar secundaire dromen ten opzichte van die grote, vind ik.
<<

Anoniem130

Bericht 31 Mei 2014 18:08

Re: Je grootste droom

Joan schreef:Ja, gezond blijven en dergelijk wil iedereen denk ik wel. Dat zie ik niet echt als een droom.

Ik wil later heel graag een boek schrijven.


Het is wel een droom, maar ik vind het altijd een beetje een flauwe droom. Ik denk dat iedereen altijd wel #1 prioriteit gezond en gelukkig zijn heeft. Daarom maakt dat ook geen interessant topic..

Ik denk er heel hard over na, ik vind het namelijk echt heel moeilijk.
<<

Anoniem122

Bericht 31 Mei 2014 18:13

Re: Je grootste droom

Om na mijn afstuderen in verschillende landen werken voor de rest van mijn carrière, te beginnen in Thailand.
<<

anoniem196

Bericht 31 Mei 2014 18:25

Re: Je grootste droom

Een tweede kindje krijgen.
<<

Jip

Bericht 31 Mei 2014 18:37

Re: Je grootste droom

Meedoen aan het wereldkampioenschap hele tr iathlon op Hawaii
<<

Anoniem54

Bericht 31 Mei 2014 18:47

Re: Je grootste droom

Een moment in mijn leven kunnen zeggen dat ik echt gelukkig ben.
<<

Anoniem86

Bericht 31 Mei 2014 19:06

Re: Je grootste droom

Mama worden van een aantal kinderen, en trouwen met mijn grote liefde.

Een droom op werkgebied is Juf zijn van de kleuters, 3 dagen in de week.
<<

Anoniem130

Bericht 31 Mei 2014 19:08

Re: Je grootste droom

Oh trouwens, eigenlijk is dat heel simpel. Ik zat heel erg te denken aan dingen die ik zélf kan realiseren.. Maar eigenlijk...

Wederzijdse grote liefde leren kennen. Voor vele van jullie al heel vanzelfsprekend, maar ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad. De enige jongen die ooit wederzijds verliefd op mij was (waar ik het tegelijkertijd van wist) ging met twee meisjes vreemd, dussss, denk dat ik die liefde wel in twijfel kan trekken.
<<

Anoniem50

Bericht 31 Mei 2014 19:20

Re: Je grootste droom

Mijn grootste droom is nu toch wel om een liefde te hebben en om gerichte toekomstplannen te maken. En dat mijn omgeving gezond en gelukkig blijft.
<<

Anoniem75

Bericht 31 Mei 2014 19:22

Re: Je grootste droom

-ED- schreef:Gezond zijn en blijven met de mensen waarvan ik het meeste hou om me heen.


Dit en dat die mensen waarvan ik hou nog heel lang bij me zullen blijven. Met name mijn ouders, man en kinderen.
<<

Anoniem178

Bericht 31 Mei 2014 19:23

Re: Je grootste droom

Tja, dan toch weer in het kader "gezond": ik zou graag van al mijn allergieën af zijn.

Als dat niet telt wil ik graag dat we onze plannen (heul suf huisjeboompjebeestje) snel uit kunnen voeren en dat alles net zo tof wordt als we voor ogen hebben.
<<

Anoniem51

Bericht 31 Mei 2014 19:27

Re: Je grootste droom

Een gezin. En dan zorgeloos kunnen leven. Althans, wel de zorgen die ieder ander gemiddeld gezin ook heeft natuurlijk, maar verder niks meer dan dat.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 31 Mei 2014 19:28

Re: Je grootste droom

Mijn grootste droom is al waargeworden! En hij is geweldig!

Een andere grote droom is een ander huis die we naar onze idealen (ecologisch) kunnen verbouwen. En een succesvolle B&B.
L2014 & H2017
<<

Anoniem44

Bericht 31 Mei 2014 19:44

Re: Je grootste droom

Whatever schreef:
Joan schreef:Ja, gezond blijven en dergelijk wil iedereen denk ik wel. Dat zie ik niet echt als een droom.

Ik wil later heel graag een boek schrijven.


Het is wel een droom, maar ik vind het altijd een beetje een flauwe droom. Ik denk dat iedereen altijd wel #1 prioriteit gezond en gelukkig zijn heeft. Daarom maakt dat ook geen interessant topic..

Ik denk er heel hard over na, ik vind het namelijk echt heel moeilijk.

Ik vind het niet zo gewoon hoor, veel mensen staan er helemaal niet bij stil hoe bijzonder het is om gelukkig te zijn en gezond. Zelf heb ik het dan niet zozeer over lichamelijk gezond, maar zeker ook over psychisch. Ik heb natuurlijk ook wel andere dromen, maar die betekenen allemaal niks meer als ik depressief ben. Daarom staat gezondheid voor mij op nummer 1. Beetje jammer dat je dit 'een flauwe droom' noemt.
<<

Anoniem130

Bericht 31 Mei 2014 19:49

Re: Je grootste droom

-ED- schreef:
Whatever schreef:
Joan schreef:Ja, gezond blijven en dergelijk wil iedereen denk ik wel. Dat zie ik niet echt als een droom.

Ik wil later heel graag een boek schrijven.


Het is wel een droom, maar ik vind het altijd een beetje een flauwe droom. Ik denk dat iedereen altijd wel #1 prioriteit gezond en gelukkig zijn heeft. Daarom maakt dat ook geen interessant topic..

Ik denk er heel hard over na, ik vind het namelijk echt heel moeilijk.

Ik vind het niet zo gewoon hoor, veel mensen staan er helemaal niet bij stil hoe bijzonder het is om gelukkig te zijn en gezond. Zelf heb ik het dan niet zozeer over lichamelijk gezond, maar zeker ook over psychisch. Ik heb natuurlijk ook wel andere dromen, maar die betekenen allemaal niks meer als ik depressief ben. Daarom staat gezondheid voor mij op nummer 1. Beetje jammer dat je dit 'een flauwe droom' noemt.


Ik vind het flauw voor dit topic, omdat het topic gelijk doodslaat als we nu allemaal roepen dat we allemaal nog lang gezond en gelukkig willen leven met onze geliefden.. Patsboem, topic klaar. Het zou leuk zijn als mensen daarnaast nog iets kunnen noemen.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mei 2014 19:57

Re: Je grootste droom

Haha ja wel eens met Whatsver. Ik had dat al bij trouwen en kindjes krijgen. Dat is ook zo cliché. Maar ja, uiteindelijk wel waar.
<<

Anoniem44

Bericht 31 Mei 2014 20:01

Re: Je grootste droom

Ok, Whatever ik wist niet dat jij dicteerde wat mensen hun grootste droom is. Voor mij is het dus niet zozeer iets vaags, zo van 'oh ja gezond en gelukkig', maar een stuk concreter, omdat ik erg ongelukkig ben geweest in mijn leven en ik misschien daardoor de waarde van die cliché woorden beter kan inschatten.
<<

Anoniem130

Bericht 31 Mei 2014 20:04

Re: Je grootste droom

-ED- schreef:Ok, Whatever ik wist niet dat jij dicteerde wat mensen hun grootste droom is. Voor mij is het dus niet zozeer iets vaags, zo van 'oh ja gezond en gelukkig', maar een stuk concreter, omdat ik erg ongelukkig ben geweest in mijn leven en ik misschien daardoor de waarde van die cliché woorden beter kan inschatten.


Oh stik toch
<<

Anoniem315

Bericht 31 Mei 2014 20:11

Re: Je grootste droom

Mijn grootste droom is dat er een medicijn voor kanker gevonden wordt.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers