Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Diverse vragen i.v.m. babyborrel

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 31 Mei 2014 10:57

Diverse vragen i.v.m. babyborrel

We hadden besloten alle kraamvisite thuis te ontvangen totdat mijn man ineens liet merken dat hij alle (verplichte) bezoekjes (van ooms/tantes) toch eigenlijk niet ziet zitten. Gisteren zijn we daarom op pad geweest voor een babyborrel en deze week ontvangen we een offerte. Qua personen zit ik nu ongeveer op 100 man maar ik verwacht dat er een stuk minder mensen op komen dagen dan we nu in gedachten hebben. Hopelijk zeggen de mensen nu wel af, met de receptie van onze bruiloft hadden we op ongeveer 60 man gerekend en kwam er maar 20 man opdagen, de rest had niet het fatsoen om te laten weten dat ze niet kwamen. Dat voelde toen echt heel erg lullig.

Sommige mensen wil ik wel graag een geboortekaartje sturen, meer ter info omdat we er verder geen contact mee hebben maar het wel familie is. Als je er geen uitnodiging voor de borrel bij doet heb je kans dat ze alsnog zo langs gaan komen en dat willen we nu juist vermijden. Dan toch iedereen maar uitnodigen?
Natuurlijk mogen directe familieleden en hele goede vrienden wel gewoon thuis langs komen.
Ik zit nu een beetje met een dilemma: stuur je die twijfelgevallen dan een kaartje zonder uitnodiging of sowieso geen kaartje?

Hoe heb jij dit destijds opgelost?

En voor de personen die een babyborrel op locatie hadden, voor hoeveel personen was dit en wat was je er ongeveer aan kwijt?

Is het trouwens not done om een cadeautip op zo'n uitnodiging te zetten?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 31 Mei 2014 11:54

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Ik zou een envelopje als cadeautip op een geboortekaartje echt niet leuk vinden. Ik vind het altijd veel te leuk om een boekje/boekjes, cadeautje te geven. Ik vind het in bepaalde gevallen ook lastig/niet leuk om geld te geven omdat het dan ook helemaal duidelijk is hoeveel je geeft.

Tjah, ik kan me voorstellen dat het lullig voelt als mensen niet afzeggen van te voren maar ik zou vooral ook bij een babyborrel het af laten hangen van het laatste moment of ik zin heb of niet. Bij een bruiloft zou ik wel van te voren aangeven of ik wel of niet kom. Ik heb een hekel aan babyborrels, het is eigenlijk zo duidelijk dat ouders er geen zin in hebben om je thuis op visite te hebben maar zich wel verplicht voelen om toch iets te doen maar zich, er voor mijn gevoel, wat makkelijk af willen maken door maar die babyborrel te geven waarbij je wel op kunt draven met een cadeautje / envelop maar de kans hebt dat je de baby amper ziet en de ouders niet spreekt. Maar goed, dit is helemaal mijn persoonlijke mening.

Edit: als ik iemand zou vragen wat ze willen en ze geven dan aan dat ze liever een cadeaubon willen hebben dan respecteer ik dat en geef wel bv een HEMA bon
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 31 Mei 2014 11:57

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Wij zitten nu midden in de kraambezoekjes. Op zich is het heel leuk maar ik merk toch dat ik vaak denk: Niet alweer... Als de mensen er dan eenmaal zijn is het wel altijd gezellig. Toch denk ik nu vaker, bij de volgende wil ik dit niet. Wel inderdaad thuis de mensen die vaker bij je langskomen.

Wat ik denk ik zou doen is, de mensen die uitgenodigd worden op de babyborrel een geboortekaart sturen en daarbij een kaartje voor de uitnodiging van de borrel, en anderen een kaartje zonder die uitnodiging. Hoewel... Als mensen eigenlijk helemaal niet hoeven te komen, waarom krijgen ze dan een kaart? Of doel je op collega's? Geef anders bij hun aan dat ze 1 middag met alle collega's tegelijk kunnen komen bijvoorbeeld, of ook op de borrel, ik weet niet het contact tussen jullie.

Wel heel lullig van de bruiloftsreceptie inderdaad, dat zou ik ook echt niet leuk hebben gevonden.
Een cadeautip weet ik niet, die hadden wij niet eens op onze trouwkaart.

Succes :)
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 31 Mei 2014 12:02

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Rapa nui, zo voel ik dat ook inderdaad wel, ik weet niet... Maar als je kijkt naar de praktische kant: Je hebt een fijn feestje, mensen die elkaar kennen ontmoeten zich daar natuurlijk ook. Het kost wel wat geld natuurlijk. En mocht je zoals wij 170 mensen verwachten denk je er wel over na. Mijn man vond het geweldig om de mensen thuis te ontvangen, en ik stond er neutraal in. Maar bij een 2e, je hebt er dan al eentje rondlopen waar je 's avonds ook rekening mee moet houden. Die moet dan steeds naar bed als het leuke bezoek komt. Plus dat het dan nog drukker is dan met 1 kindje.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 31 Mei 2014 12:08

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Peinture, bij een tweede kom er vast minder, tenminste was hier wel. Bij deze baby verwacht ik nog minder.

Wij planden het kraambezoek op 1 dagdeel. Wou tante en oom op dinsdag komen, prima maar wel de avond want dan kwam collega ook. Zo hadden we maar 1 dagdeel bezoek.
Bij deze baby doen we dat ook weer zo.

Een babyborrel lijkt me zelf niet zo leuk eerlijk gezegd.
Komen de ooms en tantes ook waar je geen contact mee hebt? Wij hebben super veel ooms en tantes maar er komen er maar Max 5. Die zouden ook komen op een babyborrel en de rest niet.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 31 Mei 2014 12:31

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

rapa nui schreef:Ik zou een envelopje als cadeautip op een geboortekaartje echt niet leuk vinden.

Ik heb een hekel aan babyborrels, het is eigenlijk zo duidelijk dat ouders er geen zin in hebben om je thuis op visite te hebben maar zich wel verplicht voelen om toch iets te doen maar zich, er voor mijn gevoel, wat makkelijk af willen maken door maar die babyborrel te geven waarbij je wel op kunt draven met een cadeautje / envelop maar de kans hebt dat je de baby amper ziet en de ouders niet spreekt. Maar goed, dit is helemaal mijn persoonlijke mening.



Hier ben ik het wel mee eens. Ik zou een babyparty ook niet leuk vinden. Je ziet de ouders en baby amper en je moet wel op komen draven (met zelfs cadeautips).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 31 Mei 2014 12:34

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Vrienden van ons hebben ook een babayborrel gegeven. Iedereen die daar welkom was kreeg een geboortekaartje, anderen niet. Op die manier zit je ook niet met uitnodigingen, het geboortjekaartje is de uitnodiging.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 31 Mei 2014 12:37

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

rapa nui schreef:Ik zou een envelopje als cadeautip op een geboortekaartje echt niet leuk vinden. Ik vind het altijd veel te leuk om een boekje/boekjes, cadeautje te geven. Ik vind het in bepaalde gevallen ook lastig/niet leuk om geld te geven omdat het dan ook helemaal duidelijk is hoeveel je geeft.

Tjah, ik kan me voorstellen dat het lullig voelt als mensen niet afzeggen van te voren maar ik zou vooral ook bij een babyborrel het af laten hangen van het laatste moment of ik zin heb of niet. Bij een bruiloft zou ik wel van te voren aangeven of ik wel of niet kom. Ik heb een hekel aan babyborrels, het is eigenlijk zo duidelijk dat ouders er geen zin in hebben om je thuis op visite te hebben maar zich wel verplicht voelen om toch iets te doen maar zich, er voor mijn gevoel, wat makkelijk af willen maken door maar die babyborrel te geven waarbij je wel op kunt draven met een cadeautje / envelop maar de kans hebt dat je de baby amper ziet en de ouders niet spreekt. Maar goed, dit is helemaal mijn persoonlijke mening.

Edit: als ik iemand zou vragen wat ze willen en ze geven dan aan dat ze liever een cadeaubon willen hebben dan respecteer ik dat en geef wel bv een HEMA bon


Ik ben het daar niet mee eens. Die vrienden van mij hadden een fantastisch feest georganiseerd, met wijn, fris, hapjes en een slager die achter een bbq stond. Dat feestje heeft ze denk ik wel een paar duizend euro gekost. Dat terwijl er tussendoor toch ook nog wel visite langskwam.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 31 Mei 2014 12:47

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Lady schreef: Ik ben het daar niet mee eens. Die vrienden van mij hadden een fantastisch feest georganiseerd, met wijn, fris, hapjes en een slager die achter een bbq stond. Dat feestje heeft ze denk ik wel een paar duizend euro gekost. Dat terwijl er tussendoor toch ook nog wel visite langskwam.


Natuurlijk zullen er uitzonderingen zijn maar de babyborrels die ik ken zijn meer van de koffie /thee met iets erbij, een drankje en een hapje en natuurlijk kost dat allemaal samen ook wel een flink bedrag maar ik heb eigenlijk niet meegemaakt dat het nu echt een fantastisch feest werd. Natuurlijk is het, als je er bent, wel gezellig om bij te kletsen met de familie maar baby en ouders zie/spreek ik vaak amper en het is hier vaak een (zaterdag) middag receptie die ik toch echt meer als een verplichting zie voor de wat 2e keus mensen uit de familie/kennissenkring.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem121

Bericht 31 Mei 2014 12:52

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Bij de tweede hebben wij een kraamfeest georganiseerd. Bij de eerste werden we echt overspoeld met kraamvisite en dat vloog mij gewoon aan. Volgens mij hebben we 2 maanden lang 6x kraamvisite gehad in het weekend en doordeweek kwam er ook geregeld visite.

In het cafe van m'n ouders hadden we de borrel en in de sporthal een springkussen voor de kinderen. Iedereen die haar even vast wilde houden heeft haar vast gehouden. Ik vond het heerlijk gelijk in een keer overal vanaf en alle ooms, tantes, neven, nichten, buren, collega's en vrienden waren uitgenodigd alles bij elkaar ongeveer 120 man. Bij de 3e doe ik het weer zo.

Bij m'n ouders wordt het vaker gedaan en meestal zijn mensen gemiddeld 12 à 13 euro pp kwijt. Wij turven altijd het drinken. De een drinkt de 2 glazen water en de ander zit de hele middag aan het bier. Plus dat niet iedereen de hele middag blijft. Dat zou ik proberen af te spreken met de locatie, zo zit je nooit met de kosten van mensen die niet op komen dagen.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 31 Mei 2014 16:34

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Kan je niet een lijstje.nl link bijv. op de uitnodiging zetten als cadeautip/ idee? Dan krijg je ook niet van die dingen waar je niets mee kunt.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 31 Mei 2014 17:51

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Wij hebben een geboortelijst in België (een lijst die je legt bij een babywinkel met al je spulletjes), dus misschien kan je ook zo'n lijstje maken op lijstje.nl? En bij ons stond er ook heel simpel: "Pamperrekening * rekeningnummer*" Dus beide. Bij ons is datheel gewoon, ik weet niet hoe jullie daarover denken?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 31 Mei 2014 18:53

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

CCC schreef:Kan je niet een lijstje.nl link bijv. op de uitnodiging zetten als cadeautip/ idee? Dan krijg je ook niet van die dingen waar je niets mee kunt.



Wij kregen laatst een geboortekaartje en daar stond het idd op. Persoonlijk zou ik dat niet doen. Het kwam op veel mensen over dat ze alleen iets van dat lijstje moesten kopen.
<<

Anoniem86

Bericht 31 Mei 2014 18:59

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Maar vind je het met zo'n borrel niet jammer dat er weinig persoonlijke aandacht voor mensen is op zo'n moment? Je zult niet iedereen echt uitgebreid spreken, zien of de baby kunnen laten zien. Juist bij familie/vrienden lijkt het me zo leuk om een moment te hebben om bij te kletsen, de baby rustig aan iedereen te laten zien, zonder drukte, stress en in je achterhoofd weten dat er nog 100 mensen staan te 'wachten'.
<<

Anoniem178

Bericht 31 Mei 2014 19:00

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Dat wordt toch vaak aangegeven als "vrijblijvende geboortelijst"? Is best handig, je kunt er altijd van afwijken, maar persoonlijk vind ik het wel fijn dat ik dan iets kan kopen wat ze nog niet hebben/graag willen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 31 Mei 2014 19:28

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Ik vind het ook stom; waarom iets kopen waarvan je bijna zeker weet dat de ander het niet leuk/nodig gaat vinden, alleen omdat je het zelf leuk vindt? Dat is toch gewoon stom geld uitgeven?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 31 Mei 2014 20:44

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Als er hier een derde had gekomen was ik ook voor een babyborrel gegaan. Niet voor familie en naaste vrienden, wel voor mensen die verder van ons af staan. Mijn vriend kent zoveel mensen dat we nu na drie maanden nog met regelmaat kraamvisite krijgen. Leuk in het begin, maar inmiddels ben ik er zó klaar mee!

Ik zou denk ik alleen mensen die je ook echt wilt zien een kaartje sturen, dan weet je zeker dat alleen de mensen die je graag wilt zien zullen komen.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 01 Jun 2014 09:45

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Peach schreef:
CCC schreef:Kan je niet een lijstje.nl link bijv. op de uitnodiging zetten als cadeautip/ idee? Dan krijg je ook niet van die dingen waar je niets mee kunt.



Wij kregen laatst een geboortekaartje en daar stond het idd op. Persoonlijk zou ik dat niet doen. Het kwam op veel mensen over dat ze alleen iets van dat lijstje moesten kopen.


Ik zou het niet op het geboortekaartje zelf vermelden, maar op de uitnodiging. En meer vrijblijvend erop vermelden ipv dat dat de dingen zijn waar ze uit kunnen kiezen.

De meningen zijn nogal verdeeld zie ik, maar ik zou voor een volgende keer ook voor een borrel/ feest kiezen. De mensen die dichtbij ons staan komen sowieso wel, maar de rest hebben we liever in één keer. Met N. zat ik na 3 maanden nog met kraamvisite, elke keer hetzelfde verhaal enz.Dat ga ik geen 2e keer meer doen op deze manier.

Vind het sowieso een persoonlijke keuze, en snap niet dat mensen er zo'n moeite mee hebben.

Ik vind sowieso een geboortekaartje al een uitnodiging, als ik geen geboortekaartje krijg ga ik ook niet op kraamvisite bij mensen.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Jun 2014 09:59

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Bij een babyborrel lijkt het me meer gaan om het sociale aspect van de ouders plus gasten dan dat t echt om de baby draait. Dat lijkt mij niet zo leuk. Bij kraambezoek ga je lekker in bed of op de bank zitten keuvelen over de baby, geboorte en kleertjes enzo. Even rustig contact. Een feest (zeker met alcohol, hoewel, champagne...) vind ik niet echt passen bij een geboorte. En hoe doe je dat als je een rottige bevalling hebt gehad en lang herstel nodig hebt? Wachten tot ze drie maanden is? Of als ze de hele tijd ligt te huilen of net ziek is op die dag? Bij kraambezoek kan je makkelijk even verplaatsen naar ander dagje, maar met zo'n feest niet. Het lijkt me niet zo in t belang van zo'n kleine baby staan. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik zou gewoon de mensen die je wilt uitnodigen een geboortekaartje sturen met evt de uitnodiging er al bijgevoegd of er op geschreven.
<<

Anoniem272

Bericht 01 Jun 2014 10:34

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Marin, klopt: na een heftige bevalling kan kraamvisite fijn zijn. Al zal dat per persoon en per situatie verschillen. In mijn geval was het goed voor het verwerkingsproces om mijn heftige verhaal steeds opnieuw te kunnen delen met alle lieve mensen om me heen, een paar weken lang.
Maar je weet niet van tevoren hoe het zal gaan en wat je fijn zult vinden natuurlijk.
<<

Anoniem57

Bericht 01 Jun 2014 10:40

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Ik vind kraambezoek vreselijk, om zowel te gaan als ze hier te hebben.
Zat ik daar met mijn vriend zijn tantes terwijl hij werken was..

Zeker nu hier met L, gaan wij waarschijnlijk (meerdere, opgesplitst in families bijv) babyborrels geven.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 01 Jun 2014 12:14

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Ik zou na een heftige bevalling juist liever een kraamfeest geven dan steeds maar weer die visite.
Hup mooi iedereen in een keer, dan hoef je maar 1 dag je 'af te zien'.

Maar dan nog vind ik visite persoonlijker en wij hebben niet zo veel kennissen dus het bezoek viel erg mee.
<<

Anoniem205

Bericht 01 Jun 2014 13:14

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

ik vind een babyborrel/kraamfeest ook niet leuk en onpersoonlijk, maar begrijp heel goed waarom het wel gedaan wordt. Wij zitten er aan te denken om iig één borrel te geven voor de jaarclub van mijn vriend. Ik heb geen zin in 16 man (plus aanhang) verdeeld over de vloer te krijgen rondom Sint/Kerst/Nieuwjaar. Dus mogelijk doen we voor hen een borrel in 1 keer, hebben we dat gehad :) De rest doen we gewoon af en toe kraamvisite, bij voorkeur in de weken dat mijn vriend vrij heeft.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 01 Jun 2014 15:01

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Mij spreekt het idee niet echt aan. Misschien dat het mij ooit ook wel erg tegenvalt om maandenlang visite te krijgen, met daarbij ook gasten die anders nooit veel interesse tonen of langs komen.

Mijn vriend is een tijdje geleden ook uitgenodigd voor een kraamfeest van zijn collega. Die man was nog maar een paar maanden zijn collega, ze kennen elkaar eigenlijk alleen via de telefoon (vertegenwoordigers, dus altijd onderweg in de auto) en ze zijn nog nooit bij elkaar thuis geweest of iets na het werk gedaan. Ik vind het dan zelfs best gek dat je uitgenodigd wordt. Mijn vriend is ook niet gegaan hoor, het was ook nog eens 250 km rijden haha.
<<

Anoniem123

Bericht 01 Jun 2014 15:58

Re: Diverse vragen i.v.m. babyborrel

Wij hebben bij Siem een kraamfeest gegeven voor mijn familie. Mijn familie wonen 100 km verderop dus dat was voor ons de beste oplossing. We konden het zaaltje in de schuur van mijn oom en tante gebruiken. We hebben zelf worst/hapjes/taart etc meegenomen en het drinken verzorgde mijn oom en tante. Daar hebben we (volgens mij) iets van 50 euro voor betaald. Er waren zo'n 40-50 mensen incl kinderen. Ik vond het aan de ene kant heel makkelijk, alles in 1 keer. Maar wel erg ongezellig. De middag is omgevlogen en ik heb iedereen maar heel even gesproken.
De mensen die hier in de buurt woonden en mijn man's familie hebben we gewoon thuis ontvangen.

Nu zaten we te denken aan 1 groot kraamfeest voor alle visite. Ook omdat de meeste visite thuis niet zo aan de tijd hielden. Ik vind, in het begin, een half uurtje wel weer lang genoeg maar sommige bleven gerust de hele middag of avond zitten. Dat was zo slopend en vermoeiend. En we hadden op de kaart staan: tot 21:00 uur. Maar de mensen die keurig aan die tijd hielden waren op 1 hand te tellen.

Toch hebben we besloten om geen 1 groot kraamfeest te houden. Vooral voor de kosten, maar ook omdat ik het toch onpersoonlijk vind. Dan zouden er zo'n 100 man komen incl kinderen en dan spreek ik helemaal niet iedereen.
En bij de kraamvisite die nu langs gaan komen gaan we meer op de tijd letten. Na max een half uur (de eerste weken) is het gewoon klaar. En later na max een uur. We houden de donderdagavond en zondagavond weer vrij van visite, dat was bij Siem wel goed bevallen. We houden de zaterdag een beetje vrij voor visite die verder weg wonen zoals mijn familie. Ik snap wel dat zij niet na een half uur al weer gaan (is 1,5 uur rijden) dus die mogen wel wat langer blijven, we houden geen kraamfeest daar meer. Maar ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk gaan komen.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron