Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 30 Mei 2014 15:24

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Twee nog wel. Super leuk! Dubbel gefeliciteerd!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 30 Mei 2014 15:47

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wow, wat fijn!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 30 Mei 2014 16:07

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wat een verrassing! En wat een leuk nieuws :)
<<

Anoniem110

Bericht 30 Mei 2014 16:08

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

OOOhhh waaauuwww wat een verrassing dubbel gefeliciteerd!

En balen van je misselijkheid en braken. Hier heeft het tot 20 weken geduurd helaas. Ik at haast niks en als ik eindelijk kon eten, kwam het er ook 5 min later weer uit.
Met 20 weken was het opeens over als sneeuw voor de zon en toen heb ik een inhaalslag gemaakt haha.
Sterkte hopelijk duurt het niet te lang.
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:33

Bericht 30 Mei 2014 16:22

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

2 kloppende hartjes wat fijn!! :cheering: Gelukkig helpt de cola iets!
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:54

Bericht 30 Mei 2014 16:29

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wauw twee wat super meis! Nog een tweelingmoeder :-)! Geweldig en wat fijn dat de hartjes al mooi klopten.
Afbeelding
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Mei 2014 16:41

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Oh waaaaauw, wat geweldig
Het is jullie zo gegund!! Ik ga heel hard duimen dat alles goed mag blijven gaan!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Mei 2014 16:52

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Ik slikte suprimal, dat is een reistablet en dat werkte bij mij als een tierelier tegen de misselijkheid. Mijn huisarts had het me voorgeschreven, het heeft dezelfde werkzame stof als emefasene wat ook vaak voorgeschreven wordt. Ik slikte het 3 keer per dag. Ik werd er de eerste week wel heel suf van maar daarna was dat over. Het heeft me echt door die misselijke weken gesleept. Dat duurde tot rond de 14 weken, toen werd het gelukkig een stuk minder.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Mei 2014 16:55

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

minoessepoes schreef:Duideligheid heb ik inderdaad ook zo nu en dan, vandaar dat de huisarts ook geen Emesefene voorschreef maar een soort van reistabletjes, want mijn misselijkheid komt echt door mijn evenwichtsorgaan ( en normaal kan ik in elke achtbaan, de gekste dingen doen en ben ik daar nooit beroerd van of ook nooit wagenziek of ziek op een boot bijvoorbeeld, het is iets vreemds die hormonen)


Mijn huisarts schreef suprimal voor, maar daarin zit gewoon dezelfde werkzame stof als in emefasene hoor :smile: .
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Mei 2014 16:58

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Oh wauw, ik lees nu pas van twee kloppende hartjes! Wat spannend en wat bijzonder. Misschien staan ze samen wel sterk?!
Wanneer heb je een beetje zekerder gevoel over deze zwangerschap? Ik bedoel eigenlijk, wanneer is het realistisch om echt te hopen dat het goed blijft gaan? Twee kloppende hartjes is toch al erg bijzonder en een kloppend hartje is meestal ook een goed teken toch?
Oh wauw, ik heb echt even tranen in mijn ogen, nadat je de hoop al had opgegeven nu toch zwanger.
<<

Anoniem64

Bericht 30 Mei 2014 17:00

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wat leuk AnnaK! Twee hartjes zien kloppen. Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan!
De misselijkheid is erg vervelend, ik heb dit alle zwangerschappen tot de bevalling gehad, veel gespuugd. Bij de tweeling idd heftiger dan de oudste 2, dus dat kan ook nog meespelen.
Ik denk dat de meeste tips wel zijn gegeven.
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 30 Mei 2014 17:14

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Yes, yes, yes!! Ben hier zo positief ondersteboven van, wat een geweldig nieuws! Kwam hier om te kijken hoe de echo geweest was en toen ik las over de misselijkheid dacht ik al dat is qua zwangerschap uitdragen vaak heel positief. En dan ook nog 2! Waren er ook 2 teruggeplaatst? Het is zeker nog spannend, maar dit begin is al heel wat! Ik blijf voor je duimen. Wanneer heb je weer een echo?
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Anoniem117

Bericht 30 Mei 2014 17:42

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Bedankt voor alle reacties, wat overweldigend lief. Voor ons zijn de kloppende hartjes echt een mijlpaal, omdat we nog nooit een goede echo hebben gehad. Ze lagen ook beide precies op schema. We hoeven daarom pas ook over 3 weken terug, dan ben ik bijna 10 weken. Ik had gehoopt dat ik al eerder zou mogen, maar dat was niet nodig zeiden ze.

Weegschaal hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je? Jij bent nu rond de 5 weken toch? Ik hoop zo ontzettend dat ze bij jou ook het succesrecept hebben gevonden. Ik was zo uit het veld geslagen toen de prednison niet werkte. Toen had ik het echt opgegeven. En nu bleek een pipelle de oplossing, dat is een relatief simpele ingreep. Dus zo kan het echt werken, bij de ene vrouw helpt dit en bij de ander dat. Heb jij volgende week een echo? Ik ben ontzettend voor je aan het duimen. Het zou echt geweldig zijn als wij samen zwanger mogen zijn.
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 30 Mei 2014 17:51

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Kan me voorstellen dat je 3 weken ver weg vindt, maar als dat hartje eenmaal klopt is dat al zo'n goed teken. Helemaal in ons geval,omdat we daar (bijna) nooit kwamen! Zit hier nog helemaal te stuiteren voor je, vind het zo geweldig!

Met mij gaat het goed. Ben nu idd 5 weken. Voel me zwanger, maar dat is altijd wel zo. Bij mij stopt het altijd met 5,5/6 weken, dus hoop dat ik me daarna nog veel meer zwanger ga voelen ;)
Jouw verhaal geeft me wel weer hoop. Dr S probeert alles wat mogelijk is. Bij mij heeft ze gezegd het dunne bms te willen onderzoeken. Dus als de prednison niet helpt is het voor ons nog niet helemaal klaar. Want het kan bij iedere vrouw weer iets anders zijn, zo zie je maar.
Maar heel stiekem bekruipt me soms een positief gevoel, alsof het deze keer gaat lukken. Wat ik ook weer weg stop, want zelfbescherming is belangrijk. Nog 11 nachtjes, dan weet ik het!
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Anoniem117

Bericht 30 Mei 2014 18:00

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Ja dokter de S. geeft niet zomaar op. Ze moeten eerst natuurlijk ook heel veel uitsluiten. Juist omdat het bij ons zo vroeg misging ligt het dan vaak aan de innesteling en niet aan het vruchtje zelf. Ik ben ontzettend voor je aan het hopen en aan het duimen. Ik hoop dat je de komende 11 dagen goed doorkomt en je goede gevoel bevestigd wordt. Volgens mij slaat prednison vaker aan dan de pipelle, tenminste wat ik dan op internet heb gelezen aan ervaringsverhalen.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Mei 2014 18:04

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wauw wat super AnnaK! Twee! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en dat je je snel beter voelt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Mei 2014 18:06

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Anna, een tweeling! Wat een prachtige extra verrassing, gefeliciteerd! Ik blijf duimen hoor!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 30 Mei 2014 18:10

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wauw Anna, wat bijzonder, twee kloppende hartjes! Gefeliciteerd!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 30 Mei 2014 18:26

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wat een geweldig nieuws AnnaK!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 30 Mei 2014 18:55

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Echt fantastisch! Hoop enorm dat het goed mag blijven gaan!
Smile, it's free!
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mei 2014 19:24

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wat fantastisch, twee! Wow! Geweldig :love:
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 30 Mei 2014 19:33

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wow dubbel gefeliciteerd!
M:21072011
J :08012014
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 30 Mei 2014 20:42

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wat een goed nieuws! Twee kloppende hartjes! Gefeliciteerd!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 30 Mei 2014 21:04

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wauw, twee hartjes! Dubbel zo bijzonder, gefeliciteerd! Ik hoop dat je je snel wat beter mag voelen. Beide zwangerschappen erg misselijk geweest, dus ik herken het helaas maar al te goed. Ik at op een gegeven moment alleen nog maar waar ik zin in had, dat bleef tenminste wel zitten. Verser hielp dextro ook aardig. Emesafene haalde de scherpe randjes ervan af. Ik was nog steeds misselijk, maar hoefde veel minder over te geven.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Mei 2014 21:27

Re: Misselijk en spugen, wat hield je wel binnen?

Wat ontzettend fijn om te lezen en wat mooi dat het er zelfs twee zijn! Gefeliciteerd!
L2014 & H2017
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder