Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ohoh, hoe erg is dit? Rauwkost

<<

ChiQ

Bericht 30 Mei 2014 09:14

Re: Ohoh, hoe erg is dit? Rauwkost

Er wordt zoveel gegeten, zoveel gasten, een hotel is echt streng met dit soort dingen. Die kunnen t echt niet gebruiken als 100 mensen ziek worden. Ik zou t gewoon eten, maar als jij t niet vertrouwd pak dan lekker gekookte groenten.
Hoe ging het met L.trouwens?
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Mei 2014 09:14

Re: Ohoh, hoe erg is dit? Rauwkost

Marin schreef:
Muppetje schreef:Je kan het kraanwater hier wel gewoon drinken ja

Dat zou ik dan weer niet doen. Dat doe ik in Frankrijk al niet eens. Is misschien wat overdreven maar als je gewassen groente eng vindt, zou ik ook geen kraanwater drinken.

Dat heb ik ook niet gedaan en doe ik ook niet, maar het kan wel....
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem119

Bericht 30 Mei 2014 14:33

Re: Ohoh, hoe erg is dit? Rauwkost

Muppetje schreef:
Marin schreef:
Muppetje schreef:Je kan het kraanwater hier wel gewoon drinken ja

Dat zou ik dan weer niet doen. Dat doe ik in Frankrijk al niet eens. Is misschien wat overdreven maar als je gewassen groente eng vindt, zou ik ook geen kraanwater drinken.

Dat heb ik ook niet gedaan en doe ik ook niet, maar het kan wel....

Oh zo! Haha nee ik zou t ook niet doen.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Mei 2014 14:42

Re: Ohoh, hoe erg is dit? Rauwkost

En waarom ook he, als ik met met prachtige gele armband een lekker gekoeld flesje mineraalwater kan krijgen ;)

Chiq, L vindt het prima, hier vindt hij alles prachtig, die wil dinsdag helemaal niet naar huis. Het vliegen ging ook wel goed. Hij ging alleen absoluut niet slapen en wilde op een gegeven moment alleen nog maar "ropen" (lopen dus). Maar goed, L is net zo als J wat dat betreft volgens mij. Hij zit noooooit stil, echt nooit. Dus dan is het best lang voor zon ventje. Maar hij heeft zich prima gehouden, niet gehuild ofzo en het stijgen en landen vond ie Super mooi
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 31 Mei 2014 18:57

Re: Ohoh, hoe erg is dit? Rauwkost

Is het een soort buffet? Want daar kan ook het risico zitten dat het niet goed wordt 'bewaart'. Als de temperatuur te hoog is, kunnen bacteriën sneller groeien bijvoorbeeld.

Op restaurant deed ik het niet, maar uit de winkel wel.
AfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron