Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verharding/bult achterhoofd

<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 29 Mei 2014 18:26

Verharding/bult achterhoofd

Vanmorgen werd ik wakker met een pijnlijke plek op mijn achterhoofd. Het voelt als een bult die aan mijn schedel vast lijkt te zitten, kan hem immers niet bewegen. Heb er de hele dag zeurende (lichte) pijn aan en pijnstilling werkt niet. Iemand die dit herkent? Maak me een beetje zorgen, dus zal morgen sowieso de huisarts bellen.
17-05-2013
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 29 Mei 2014 18:32

Re: Verharding/bult achterhoofd

Nooit eerder opgemerkt dan? Vetbult? Maar die groeien...
Niet gestoten? Morgen ff bellen inderdaad. Niet al zorgen gaan maken.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 29 Mei 2014 20:57

Re: Verharding/bult achterhoofd

Ik zou me inderdaad ook niet teveel zorgen maken, al is onverklaarbare pijn in/aan je hoofd nooit fijn. Maar het klinkt als flink gestoten en daar een bult van.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 29 Mei 2014 21:05

Re: Verharding/bult achterhoofd

Hoe groot het dan?

Ik denk inderdaad gestoten of zo.
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 30 Mei 2014 18:21

Re: Verharding/bult achterhoofd

Ik kan me niet herinneren dat ik me gestoten heb.. Heb er iig geen pijn meer aan dus de dokter nog niet gebeld, als het maandag niet weg is maak ik wel een afspraak.
17-05-2013
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 01 Jun 2014 01:03

Re: Verharding/bult achterhoofd

Ik weet niet op welke pek je het hebt maar ik heb ooit eens een hele harde bult ter grote van een grote knikker op mijn achterhoofd gehad (echt een dik voelbaar hard bultje van ongeveer 1,5 cm) en dit bleek van opgezette lymfeklieren te zijn. Ik was toen een beetje verkouden. Heel aparte want ik had wel veel vaker veel erger last van een verkoudheid dan die keer maar toch kwam het daarvan want na 2 weken was het weg. Hopelijk is het bij jou ook zoiets "simpels" als hetgeen waar ik last van had. Ik schrok ik eerste instantie wel maar mijn moeder zei destijds: je moet je niet overal zorgen om maken soms raken sommige lichaamsdelen ontstoken... en dat komt vanzelf weer goed. (ik heb ook al eens een bult van ongeveer 4 cm boven mijn linkerborst gehad, ook dat verdween na een week of 2. Een lichaam zit soms raar in elkaar, maar nogmaals, hopelijk valt het bij jou ook mee en is het niets bijzonders!
Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers