Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Van hopeloos tot hot stuff

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 11 Sep 2013 14:57

Van hopeloos tot hot stuff

Was die stekeltjescoupe niet je beste keus, had iemand je ook wel eens mogen zeggen dat die trui geen gezicht was en je vetrolletjes over je broek heen kwamen of stopte je je 20 kilo zwaardere lichaam in te kleine jurkjes? Gelukkig is die tijd voorbij en ben je nu een lekker wijf en kunnen wij lachen om je foto's! Plaatsen!
Smile, it's free!
<<

Anoniem4

Bericht 11 Sep 2013 15:14

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Waar blijven jouw foto's dan? :^^:
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 11 Sep 2013 15:17

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Op mijn computer thuis, komen vanavond. Plaats jouw pareltjes eens! Die zijn fantastisch haha!
Smile, it's free!
<<

Anoniem4

Bericht 11 Sep 2013 15:27

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Hahaha nee het is al erg genoeg dat jullie die hebben gezien!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 11 Sep 2013 16:08

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Rogue, ik heb ze gemist! :angel:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 12 Sep 2013 10:16

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Jonguh, was nou niemand lelijk vroeger?

Ik wel, kijk:

Afbeelding

Ik dacht dat permanent en zwart haar wel mooi zou zijn (nee dat dacht ik waarschijnlijk echt niet, dat kan niet. Geen idee wat hier mis is gegaan). Oja en ik was echt 8 kilo zwaarder volgens mij en heb een veel te kort/te strak shirtje aan. Mijn god, dat mn vriend dat doorstaan heeft zeg.
Smile, it's free!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 12 Sep 2013 10:20

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ik ben helaas heel veel foto's kwijt digitaal maar ik ga zo anders wel even fotoboeken doorspitten. :cheering:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 12 Sep 2013 10:29

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ok komt ie:

Afbeelding

Dit was ongeveer 10 jaar geleden op vakantie in Spanje. Ik was toen 17/18 jaar oud.
Ik was vlak voor de vakantie nog naar de kapper geweest maar deze had het veel te kort geknipt (moest tot op de schouders zijn) en daarnaast had ik het zelf geblondeerd maar daarna geen andere kleur er overheen gedaan.
En als je goed kijkt is mijn topje iets doorschijnend en draag ik daaronder een bh met panterprintje. Zo te zien ook nog in een verkeerde maat. :laughcry:
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 12 Sep 2013 11:06

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Haha, het lijkt alsof je het in een staartje hebt dat valt nog mee! Je hartjes ketting is trouwens ook wel heel hip :thumbup:
Smile, it's free!
<<

Anoniem66

Bericht 12 Sep 2013 11:26

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Lavendel, ik vind je op die foto helemaal niet lelijk eigenlijk. Gewoon een mooie meid hoor.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 12 Sep 2013 11:40

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Luce schreef:Lavendel, ik vind je op die foto helemaal niet lelijk eigenlijk. Gewoon een mooie meid hoor.


Lief, maar nee joh! Dat zwarte haar stond super hard, werd er heel bleek van en die krullen probeerde ik met veel te veel gel in model te krijgen. En een ander shirtje was ook best flateuzer geweest. Ik ben nu wel blijer met mezelf dan toen. Maar dit is bijna 10 jaar geleden dus ben benieuwd hoe ik over 10 jaar terugkijk op mijn keuzes nu.
Smile, it's free!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Sep 2013 11:46

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ik vind het ook meevallen hoor Lavendel! Tijdens mijn studententijd hadden zo'n beetje alle slanke vrouwen zo'n figuur.

Ik schrok laatst echt toen ik foto's zag van notabene mijn afstuderen. Ik woog toen een paar kilo meer en had toen een wat korter, springerig kapsel en die dag zat het echt totaaaaal niet. Oioioiii. Ook kreeg ik laatst een foto onder ogen gemaakt op de taart-meeting van het forum jaren geleden. Zelfde kapsel, zelfde effect :pale:

Weg!
Laatst gewijzigd door Teun op 12 Sep 2013 14:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 12 Sep 2013 11:49

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Misschien ligt het aan mij hoor... maar ik zie echt alleen maar mooie meiden. Goed, de foto's zijn een paar jaar oud en de mode was toen misschien wat anders maar jullie zijn echt prachtig hoor!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 12 Sep 2013 11:54

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ik doe dan zelf ook nog maar even mee;

Vijf jaar geleden;
*
Nu;
*
Laatst gewijzigd door Pandora op 12 Sep 2013 17:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 12 Sep 2013 11:58

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Oh Sterre wat een verschil! Ja die studententijd kilo'tjes he.. haha Terwijl je nu echt superslank bent! En dat kapsel doe ook maar niet meer nee ;)

Pandora, ik vind jouw vroegere foto ook mooi hoor, lang haar stond je goed.
Smile, it's free!
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 12:07

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Lavendel schreef:Oh Sterre wat een verschil! Ja die studententijd kilo'tjes he.. haha Terwijl je nu echt superslank bent! En dat kapsel doe ook maar niet meer nee ;)

Pandora, ik vind jouw vroegere foto ook mooi hoor, lang haar stond je goed.


Op die foto is ze ook niet bepaald dik vind ik.

Ik vind geen van de foto's hier hopeloos hoor. Het is toch logisch dat je er 5-10 jaar geleden heel anders uitzag? Je was jonger, er waren andere dingen in de mode.
Op mijn pasfoto uit groep 7 heb ik zo'n gek tattoobandje om m'n nek, deze:
Afbeelding

Nu is dat ook hopeloos, maar toentertijd was dat hartstikke hip! Hot stuff! ;)
<<

Anoniem60

Bericht 12 Sep 2013 12:12

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Jaaaah, die had ik ook Elliot! Ik had er ook een ring bij....
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 12:15

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ik ook.. en een armband!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 12 Sep 2013 12:16

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Nee ik vind haar daar ook niet bepaald dik. Ook niet superslank, en nu wel.

En het is ook logisch dat ik er 10 jaar geleden anders uitzag met dingen die toen hip waren maar dat maakt het nu niet minder grappig. Hoe ik het nu beoordeel vind ik veel dingen van mezelf wel hopeloos ja haha.
Smile, it's free!
<<

Anoniem60

Bericht 12 Sep 2013 12:26

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ik heb er geen foto's van, maar ik vond mezelf in de brugklas echt heel hip met mijn oversized Levi's trui. En hoe groter het merk er op stond, hoe beter...
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 12:34

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ik heb in de brugklas heel lang van die sneakers gedragen die toen heel hip waren, weet niet meer van welk merk ze waren maar er zat elastiek in in plaats van veters en aan de zijkant stond een H. En dan had ik m'n broekspijpen opgerold tot een 7/8 broek. Met een panty eronder, anders was het veel te koud.
En van die spaghettitruitjes over een shirt met lange mouwen.
Of deze haarbandjes:
Afbeelding

Dan had ik twee rommelige knotjes in m'n haar, zo'n haarband en dan trok ik er voor de haarband weer twee plukjes uit. Haha!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Sep 2013 12:35

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ik was maximaal 5 kilo zwaarder dan nu op die foto, maar je ziet het wel behoorlijk goed vind ik. Ik vind mezelf er heel ouwelijk uitzien met dat kapsel.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem29

Bericht 12 Sep 2013 14:33

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ik heb net met de verhuizing naar het forum mijn sexy foto's van 10 jaar geleden weggegooid. Sorry dames ;)

Mijn hele lelijke periode had ik trouwens in groep 6. Toen had ik een lelijke bril met kleurtjes (thank god kreeg ik na een jaar zeuren lenzen), ik had met vlechten in mijn haar geslapen voor de schoolfoto dus ik heb van die foute waffeltjes in mijn haar en ik heb een Russel Athletic T-shirt van mijn vader aan.

Kan het nog fouter..? Nee!
<<

Anoniem23

Bericht 12 Sep 2013 14:38

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Ohh ik heb die foto´s niet op de computer staan gelukkig haha. Maar ik heb stekels gehad. Dat lijkt me genoeg informatie :p.
Oh wacht ik weet nog wel ééntje van toen ik een half jaar studeerde! Schrik niet hoor.
Laatst gewijzigd door Anoniem23 op 12 Sep 2013 14:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 12 Sep 2013 14:40

Re: Van hopeloos tot hot stuff

Harrison schreef:Ohh ik heb die foto´s niet op de computer staan gelukkig haha. Maar ik heb stekels gehad. Dat lijkt me genoeg informatie :p.
Oh wacht ik weet nog wel ééntje van toen ik een half jaar studeerde! Schrik niet hoor.


Ja, ik ook!! En die zelfs ooit zwart geverfd...need I say more?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers