Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 29 Mei 2014 07:56

Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Op koopzondagen.net staat dat de winkels open zijn in Zwolle. Maar als ik dan op de site van v&d kijk staat daarop dat hun niet open zijn. Ik wilde met m'n moeder naar Zwolle gaan. Maar ik wil er natuurlijk niet voor niets heenrijden, als er straks maar een handjevol winkels open is. Iemand die uit de buurt komt en het weet?
<<

anoniem213

Bericht 29 Mei 2014 08:05

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Ik woon niet in de buurt, maar overal op internet is te vinden dat vandaag in Zwolle 'gewoon' koopzondag is:
http://www.stadindex.nl/koopzondag/zwolle
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 29 Mei 2014 08:24

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Ja dat had ik dus inderdaad ook wel gezien. Maar dat betekend dus dat winkels open mogen zijn. Ze mogen zelf beslissen of ze wel of niet open gaan. Daarom vroeg ik me af of er iemand uit de buurt komt die kan bevestigen of het meerendeel ook echt open is. Of juist niet. Het is namelijk een uur rijden voor mij.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 29 Mei 2014 08:26

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Ik denk dat het merendeel gesloten is en dat alleen de grote ketens open zijn. Je zou straks even v&d of Hema kunnen bellen?
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 29 Mei 2014 08:31

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Ja dat zou ik kunnen doen, maar als ze dus open zijn is dat pas vanaf 12/13 uur. Als ik dan bel, moet ik nog een uur rijden. Wilde er dan eigenlijk zijn. Misschien moet ik de gok toch maar niet wagen...
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 29 Mei 2014 10:49

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Ik woon in Zwolle en ga NU de stad in. Ik kan het je dus zo laten weten. Alleen voor jou waarschijnljk te laat?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 29 Mei 2014 11:01

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Aanstaande zondag is het koopzondag in Zwolle dus kan me bijna niet voorstellen dat de winkels vandaag ook open zijn...
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 29 Mei 2014 11:30

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Het staat ook op de site van de gemeente
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 29 Mei 2014 11:41

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Dat is raar...op de gemeentesite staat inderdaad dat het centrum open is, en bij de V&D site (bij speciale dagen) staat dat die gesloten blijft vandaag. Ik heb ook niks aangeplakt gezien ofzo, maar heb er eerlijk gezegd ook niet op gelet. Naar mijn idee zijn op dit soort dagen in Zwolle alleen de bouwmarkten en meubelboulevard open. Ik zou gaan voor de zondag. Sowieso koopzondag en de weersvolruitzichten zijn beter :wink:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 29 Mei 2014 12:58

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Nou alles was dicht behalve de xenos en scapino. De hele stad liep wel vol mensen en in de scapino hoorde ik een medewerker zeggen dat zij hadden verwacht dat alle grote ketens open zouden zijn. Daarom waren zij ook open.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 29 Mei 2014 13:06

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Ai....misser! Ik denk dat ze in Zwolle misschien niet zo goed weten wat ze willen. Eerder was alles dicht, maar momenteel zijn er steeds meer winkels gewoon open, ook op zondag. Eerder had je gewoon pech, nu is de AH in Zuid bijvoorbeeld van 16:00 tot 19:00 geopend.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 29 Mei 2014 19:38

Re: Winkels open in Zwolle? Iemand die dit kan bevestigen?

Maar goed dat in de gok niet genomen heb dan. Zijn maar de andere kant op gegaan naar Groningen. Daar waren babydump en prenatal enz open. Was ook leuk!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers