Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kauwbare kettingen

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Mei 2014 21:53

Kauwbare kettingen

De titel is misschien wat vaag, maar wellicht hebben jullie er wel eens van gehoord.

Een kauwbare ketting voor kindjes, die gedragen kan worden door de moeder.
Even de Engelse beschrijving erbij:
Chewable Breastfeeding Necklaces are 'jewelry' worn by a mother (or caretaker) of your baby. The necklace is BPA free, non-toxic and allows your baby to effectively feed without pulling your hair, scratching or patting you. The beads are a focal point for your baby to explore and play with and can be used outside of feeding, such as when you are dining, on a flight or during nappy change. They are a great distraction and will keep your baby endlessly entertained, especially when they are teething and like to chew on everything! ***They are also great for bottle feeding as well!*** All necklaces are certified with International of Certificate of Conformity to Toy Safety Standards and/or European, Australian, New Zealand Toy Safety Standard.
Afbeelding

De vrouw van mijn neef denkt er aan om deze vanuit Maleisië (waar zij wonen), mee te nemen naar Nederland, om ze hier eventueel ook op de markt te brengen.
De kettingen zijn tussen de 20 en 30 euro, en de armbanden zijn 20 euro.
Ze zijn dus voor de moeder om te dragen, maar zijn compleet veilig voor het kind om op te kauwen, en zo bijv tandjespijn te verminderen, of om er voor te zorgen dat je je kindje rustig kunt verschonen terwijl hij/zij met de ketting speelt, zonder het te slopen.

Wat zou jij hier van vinden?
Zou je dit bijvoorbeeld kunnen kopen (en mocht je echt interesse hebben, kan ik het haar altijd vragen, ze komt binnenkort hierheen)?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 28 Mei 2014 21:56

Re: Kauwbare kettingen

Ik zou bang zijn dat als je het bijten toelaat op deze ketting dat het ook gaat gebeuren op andere kettingen als je deze niet meer draagt. Leg dan het verschil maar eens uit als je dit wel toelaat.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 28 Mei 2014 21:58

Re: Kauwbare kettingen

Ik zou er geen 20 euro voor over hebben. Het idee is wel heel handig, ik deed ook vaak een ketting om tijdens het voeden zodat ze tijdens het drinken minder snel afgeleid waren door andere dingen.
<<

Anoniem151

Bericht 28 Mei 2014 22:01

Re: Kauwbare kettingen

Zou deze zelf niet kopen, vind het best duur voor zo'n plastic ding.
Heb zelf een speelkoord van houten en gehaakte kralen op t oog voor hetzelfde doel.
Die vind ik mooier
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mei 2014 22:05

Re: Kauwbare kettingen

Ze zijn er ook speciaal voor (al wat oudere) kinderen, vanaf de peuter/kleuterleeftijd die op kleding knauwen, op potloden kauwen etc etc, het schijnt ook goed te zijn voor kinderen met ADHD of autisme, las ik ergens zo snel. Dat zou ik dan eerder kopen/verkopen, volgens mij is daar veel meer markt voor.
Laatst gewijzigd door Anoniem51 op 28 Mei 2014 22:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 28 Mei 2014 22:09

Re: Kauwbare kettingen

Ik vind het wel leuk!
Ik zou wel goed willen weten waar het materiaal precies van is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Mei 2014 22:13

Re: Kauwbare kettingen

van siliconen Jans!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Mei 2014 22:14

Re: Kauwbare kettingen

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 28 Mei 2014 22:17

Re: Kauwbare kettingen

Blue Phone schreef:Zou deze zelf niet kopen, vind het best duur voor zo'n plastic ding.
Heb zelf een speelkoord van houten en gehaakte kralen op t oog voor hetzelfde doel.
Die vind ik mooier


Ja ik heb twee kettingen op die manier en een speenkoord. Zijn een gigantisch succes, ook bij de kinderen van mensen die ik ken en bezoek. Die kettingen intrigreren ze op de één of andere manier.
L2014 & H2017
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Mei 2014 22:18

Re: Kauwbare kettingen

Nee. Omdat ik die van het plaatje niet mooi vind. Maar ook omdat ik eigenlijk vind dat mijn kind moet leren dat mijn kettingen er niet zijn on op te kauwen. Dat doet hij maar op een bijtring.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem 82

Bericht 28 Mei 2014 22:27

Re: Kauwbare kettingen

mzcharlotte schreef:
Blue Phone schreef:Zou deze zelf niet kopen, vind het best duur voor zo'n plastic ding.
Heb zelf een speelkoord van houten en gehaakte kralen op t oog voor hetzelfde doel.
Die vind ik mooier


Ja ik heb twee kettingen op die manier en een speenkoord. Zijn een gigantisch succes, ook bij de kinderen van mensen die ik ken en bezoek. Die kettingen intrigreren ze op de één of andere manier.

Ik wil daar ook een ketting van gaan kopen. Als zoon op dochter lijkt gaat hij vroeg of laat aan mijn haren trekken als ik hem draag. Ik hoop hem dan met zoiets te kunnen afleiden. En handig dat ze erop kunnen kauwen! Ik vind die houten/gehaakte mooier dan deze. Maar het idee vind ik dus wel goed!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Mei 2014 22:29

Re: Kauwbare kettingen

Bedankt alvast voor de antwoorden :)

Best grappig, ik had eigenlijk verwacht dat er hier wel een flink publiek voor zou zijn :D
<<

Anoniem74

Bericht 28 Mei 2014 22:31

Re: Kauwbare kettingen

Ik vind ze te opzichtig, en duur. Houten vind ik persoonlijk mooier.
<<

Anoniem234

Bericht 28 Mei 2014 22:38

Re: Kauwbare kettingen

Ik vind het niks.
<<

Anoniem151

Bericht 28 Mei 2014 22:42

Re: Kauwbare kettingen

mzcharlotte schreef:
Blue Phone schreef:Zou deze zelf niet kopen, vind het best duur voor zo'n plastic ding.
Heb zelf een speelkoord van houten en gehaakte kralen op t oog voor hetzelfde doel.
Die vind ik mooier


Ja ik heb twee kettingen op die manier en een speenkoord. Zijn een gigantisch succes, ook bij de kinderen van mensen die ik ken en bezoek. Die kettingen intrigreren ze op de één of andere manier.


Volgens mij heb ik idd dezelfde als jij hebt op het oog, ook ideaal voor in de draagdoek dacht ik. En dat zag ik ook op jouw foto :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 28 Mei 2014 22:49

Re: Kauwbare kettingen

Ik wilde er een want R speelt altijd met mijn sleutelbeen en dat is zo'n naar gevoel. Maar elke keer uitgesteld en nu drinkt hij niet meer zo vaak. Bij een tweede zou ik er gelijk een aanschaffen m
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem162

Bericht 28 Mei 2014 23:10

Re: Kauwbare kettingen

Ik had er nog nooit van gehoord. Nu is mijn kind 2.5 jaar en zou ik het niet meer kopen
De blauwe vond ik niet mooi, dus in eerste instantie was mijn reactie Nee, maar in je link zag ik andere kleuren en dat sprak me meer aan. Denk wel dat als hij jonger was geweest dat het misschien wel wat was geweest voor hem/ons.
Overigens vind ik het wel te duur.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 29 Mei 2014 07:54

Re: Kauwbare kettingen

Ik heb er eentje en vind het ideaal. Ze speelt er vaak mee terwijl ze drinkt (veel fijner dan aan mijn haar trekken :wink: ) of in de draagdoek.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

ChiQ

Bericht 29 Mei 2014 08:00

Re: Kauwbare kettingen

Best handig, maar ik zou bang zijn dat t losschiet.
<<

Anoniem123

Bericht 29 Mei 2014 08:52

Re: Kauwbare kettingen

Studiebol schreef:Nee. Omdat ik die van het plaatje niet mooi vind. Maar ook omdat ik eigenlijk vind dat mijn kind moet leren dat mijn kettingen er niet zijn on op te kauwen. Dat doet hij maar op een bijtring.


zo denk ik er over. Ten tweede zou de prijs mij tegenstaan, 20-30 euro voor een ketting vind ik te duur.
<<

Anoniem57

Bericht 29 Mei 2014 09:14

Re: Kauwbare kettingen

ChiQ schreef:Best handig, maar ik zou bang zijn dat t losschiet.


Nou dat was idd mijn eerste reactie, en daarna die van studiebol. Nu geef ik ook geen borstvoeding dat zal schelen.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 29 Mei 2014 09:21

Re: Kauwbare kettingen

Ig-Nore schreef:Ik vind ze te opzichtig, en duur. Houten vind ik persoonlijk mooier.


Ik vind die houten ook leuker die kralen met stof. Ik zou niet met zo'n opvallende ketting willen lopen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 29 Mei 2014 09:34

Re: Kauwbare kettingen

Fearie schreef:
Ig-Nore schreef:Ik vind ze te opzichtig, en duur. Houten vind ik persoonlijk mooier.


Ik vind die houten ook leuker die kralen met stof. Ik zou niet met zo'n opvallende ketting willen lopen.


eens, ik zou eerder zo'n ketting aanschaffen: http://www.hugs-and-things.nl/a-3669663 ... rful-lily/
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 29 Mei 2014 09:57

Re: Kauwbare kettingen

Blue Phone schreef:
mzcharlotte schreef:
Blue Phone schreef:Zou deze zelf niet kopen, vind het best duur voor zo'n plastic ding.
Heb zelf een speelkoord van houten en gehaakte kralen op t oog voor hetzelfde doel.
Die vind ik mooier


Ja ik heb twee kettingen op die manier en een speenkoord. Zijn een gigantisch succes, ook bij de kinderen van mensen die ik ken en bezoek. Die kettingen intrigreren ze op de één of andere manier.


Volgens mij heb ik idd dezelfde als jij hebt op het oog, ook ideaal voor in de draagdoek dacht ik. En dat zag ik ook op jouw foto :)


Zou heel goed kunnen. Er zijn meerdere bedrijven die ze leveren, maar ik heb ze gekocht bij het bedrijf uit Zwillings link. Ik heb er ook één gekocht als kraamkado.
L2014 & H2017
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 29 Mei 2014 14:53

Re: Kauwbare kettingen

Ik had ze al eens eerder gezien, maar vind het niet zo. Er zijn trouwens ook van die borstvoedingskettingen (heb niet alle reacties doorgelezen, dus misschien is het al genoemd). Deze vind ik wel leuk, maar ook redelijk prijzig. Plus, hoelang is zoiets nou leuk? Je voed meerdere keren op een dag dus kan me voorstellen dat een kindje dan geen aandacht meer heeft voor zoiets.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers