Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Extreem vermoeid einde zwangerschap

<<

Anoniem113

Bericht 28 Mei 2014 15:47

Extreem vermoeid einde zwangerschap

Ik ben nu 38 weken zwanger en ben zo extreem moe.. Vanmorgen liet mijn vriend mij doorslapen tot 10:00 uur maar om 12:00 heb ik nog 2 uur geslapen om vervolgens helemaal kapot te zijn. Deze week begint mijn vriend met 16:30 uur met werken dus vanaf nu tot vanavond ben ik alleen met onze zoon maar ik zie er zo tegenop. En morgenochtend zal ik ook vroeg op staan omdat mijn vriend ook wel slaap nodig heeft natuurlijk. Maar pff als im er al aan denk. En dan nog te bedenken dat ik snel zal bevallen, zie daar nu gewoon tegen op vanwege de vermoeidheid.

Herkenbaar? En hoe heb en jullie dit gedaan?

Ohja normaal gaat onze zoon twee dagen naar de opvang maar morgen is het hemelvaart dus opvang dicht :thumbdown:
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:54

Bericht 28 Mei 2014 15:59

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Fijn dat je nog zo goed slaapt! Ik dus echt niet meer. Maar gewoon aan toegeven?? Ik was zelf niet extreem vermoeid.
Weet zeker dat als je eenmaal gaat bevallen en erna je gelijk (tijdelijk) vd vermoeidheid af bent door alle adrenaline.
Afbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 28 Mei 2014 16:07

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Wees blij dat je vriend de hele dag er is, haha! Toch super fijn!

Maar goed, ja het is echt even doorbijten, het zijn echt de laatste loodjes!
Zet m op hoor!
<<

Anoniem113

Bericht 28 Mei 2014 16:15

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Ja hij is er wel maar is pas rond 03:00 uur thuis en gaat dan slapen. Kan niet van hem verwachten dan elke dag met onze zoon op te staan natuurlijk. En vanaf 15:00 uur is hij onderweg richting werk na het slaapje van onze zoon.

Maandag hebben we al een tv middag gehad maar vanmiddag staat weer de hele middag de tv aan. Heb het gevoel T ook wel te kort te doen zo.
<<

Anoniem 82

Bericht 28 Mei 2014 16:58

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Heel herkenbaar, met name van de laatste. Was helemaal kapot de laatste weken, en kon de hele dag wel slapen. Wanneer ik niet de mogelijkheid had om te slapen, hield ik A zoveel mogelijk bezig op manieren dat ik op de bank kon liggen, op een stoel kon zitten, etc. Tv heeft hier ook veel aan gestaan, ze heeft veel zelf gespeeld, ze is regelmatig met vrienden of familie op stap geweest. En verder kon ik echt niet te actief doen met haar, dus paste de activiteiten zoveel mogelijk aan. Ik had ook het gevoel tekort te schieten, maar ik kon gewoon echt niet veel.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 28 Mei 2014 23:50

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Heb je niet familie in de buurt wonen ofzo die je misschien zou kunnen vragen om een middagje met je zoontje te kunnen besteden?
Heb dat hier af en toe wel gedaan en ook vooral op het einde van mijn zwangerschap. Ik lekker naar bed zonder schuldgevoel naar zoontje toe en hij een geweldig leuke middag met tante, of nicht die best een paar uurtjes met hem wilde fietsen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 29 Mei 2014 01:28

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Hier was het de ene dag beter dan de andere dag. Er waren dagen bij dat ik onvermoeibaar was, eigenlijk zelfs hyperactief. Er waren ook dagen bij dat mijn vriend 's avonds om 19.30 mij naar bed heeft gepraat omdat ik gewoon doodop was en zat te huilen op de bank van vermoeidheid. Nu was dat onze eerste dus ik kan daar weinig zinnigs over zeggen maar zoals hier al eerder genoemd werd: kan hij niet naar een familielid een middagje?, opa, oma, tante, oom? Zo kom jij even aan je rust toe en hoef je je vriend er niet mee te "belasten". De laatste loodjes wegen het zwaarste zeggen ze. Het is een cliché maar komt wel vaak uit op zo'n moment. Sterkte en een ondanks dit toch nog een fijne zwangerschap gewenst! Hopelijk kun je er toch nog een beetje van genieten!.
Afbeelding
<<

Anoniem113

Bericht 29 Mei 2014 08:03

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Familie heeft wel aangegeven te willen oppassen maar puntje bij paaltje is het "oh maar J. is overdag thuis? Dan red je het wel toch"

Vanavond brengen we onze zoon naar mijn schoonouders. Daar gaat hij slapen en morgen naar de dierentuin. Zeer waarschijnlijk word ik morgen gestript, als het kan, en mocht het dan doorzetten was mijn schoonmoeder zoiezo thuis. Ze maken er nu maar een uitje van. Dus dat is wel lekker.

Misschien moet ik ook niet zo zeuren :nerd:
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 29 Mei 2014 08:11

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

De laatste loodjes wegen gewoon zwaar, ik was ook zo moe op het einde en heb mijn schoonmoeder regelmatig lief aangekeken met de vraag of de andere 2 een dagje naar hun toe mochten :D

Ik hoop dat je gestript kan worden en dat dit ook gaat helpen! Spannend hoor!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 29 Mei 2014 08:33

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Ik heb geen kindje rondlopen maar zelfs nu al erg moe! Maar dat is denk vooral omdat ik in de nacht weinig slaap omdat alles zeer doet!

Word je morgen gestript? Spannend! Mag ik vragen waarom met 38+ beetje al? Meestal ivm erge klachten toch?
Ik probeer geduldig te wachten tot 10-06 :angel:
Laatst gewijzigd door Poeke op 29 Mei 2014 08:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 29 Mei 2014 08:37

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Trouwens.. zei gister nog tegen mijn man. Hoe kun je nou ooit bevallen terwijl je zo weinig conditie hebt en heb me echt nog nooit zo 'op' gevoeld. Echt raar. Maar daar schijnt je lichaam dan weer trucjes voor te hebben haha. Maar had oprecht niet verwacht dat de laatste (2) weken zo zwaar zouden zijn, wist niet dat mijn lichaam zich zo kon voelen!
<<

Anoniem113

Bericht 29 Mei 2014 09:07

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Ik word gestript omdat dit kindje voorloopt op groei. Tijdens mijn vorige bevalling heb ik een totaalruptuur opgelopen. Op mijn aandringen zijn er nu afspraken gemaakt om mij niet over de 40 weken heen te laten gaan.

Vrijdag eerst strippen om te kijken of dat iets uithaalt. Mocht het niet helpen dan heb ik maandag een afspraak in het ziekenhuis om te kijken hoe alles er voorstaat qua eventuele ontsluiting, verweking etc en dan wordt ook de datum voor inleiden besproken.

Bij mijn zoontje was ik trouwens ook zo moe maar dan kan je heel de dag in bed liggen zonder dat iemand er naar kraait :smile:
<<

mardie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 442

Geregistreerd: 10 Sep 2013 20:56

Bericht 29 Mei 2014 12:25

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Pff herkenbaar ben ook moe.
Vooral de dagen alleen met mijn zoontje vind ik loeizwaar momenteel (tja en hij voelt dat aan en gaat lopen uitproberen). Ik zie dan ook erg op tegen die dagen alleen. Al een paar keer totaal gesloopt in huilen uitgebarsten toen mijn man eindelijk thuis kwam.
Zoontje heeft hier afgelopen nacht gelogeerd bij opa en oma en wij hebben kunnen uitslapen. Echt heerlijk!!!
Ik zie ook mog wel een beetje op tegen de combi gebroken nachten en de zorg voor een baby en een peuter overdag.....
April 2012 -juni 2014-september 2016
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 29 Mei 2014 18:58

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Het lijkt me inderdaad lastig als er nog een kleintje is waar je aandacht aan moet geven, ik kruip nu gewoon mijn bed in wanneer ik wil.

Zoals de rest ook al aangeeft: misschien je zoontje met anderen op pad sturen of ergens laten logeren om zelf even bij te kunnen tanken?
<<

Anoniem74

Bericht 29 Mei 2014 19:04

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Zo ilovethe90s, je bent al 35 wkn. Echt bizar hoe snel sommige forumzwangerschappen gaan
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 30 Mei 2014 05:25

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Ow ja Clapperdie, dat had ik ergens gelezen! Hopelijk word je vandaag gestript en begin het! Succes in elk geval alvast!
<<

Anoniem123

Bericht 30 Mei 2014 08:30

Re: Extreem vermoeid einde zwangerschap

Wat vervelend dat je zo moe bent. Ik zie daar ook al wel tegen op, de laatste loodjes met een peuter erbij. Dan was een eerste zwangerschap toch makkelijker qua rusten. Hopelijk werkt het strippen! En het einde is in zicht, nog even volhouden.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers