Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 12 Sep 2013 11:40

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Je hebt ook zo'n streeplegging als in het rokje/shirtje maar die staat niet online
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Sep 2013 11:43

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Klopt Pien, ik vind het nog steeds een erg leuk rokje (mijn dochter heeft het nog regelmatig aan maar wordt nu wel kort). Het valt op maat, en de tailleband vond ik smal vallen, maar jouw dochter is ook smal toch?
Hier was Y. 3,5 en zat ze in maat 92/98 en dat was het rokje ook:
Afbeelding

(en ik ga 'm zo nog een keer bestellen in een grotere maat, vind 'm zo leuk, haha).
<<

Anoniem64

Bericht 12 Sep 2013 12:25

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Pien schreef:Ik ben zelf idd meer van de rokjes! Strokenrokjes staan E echt super leuk.... Ik vind frendz kleding echt super leuk alleen kan ik daar (online) niet slagen voor een complete set.


Ik kwam via fb jurkjes en rokjes tegen, volgens mij maakt deze mw. ze ook op bestellong. Maar dat redt je ws. niet meer.

@dora, tuunte online staat het jurkje ook op zag ik.

http://www.tuunte-fashion.nl/collectie/ ... ?&count=15
<<

Anoniem64

Bericht 12 Sep 2013 12:31

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Afbeelding

Past deze er ook niet bij? Al heb ik deze in de andere kleur en is het nog wel erg pompeus mijn meiden. Zitten ook in 86 maar heb ze in 92 besteld omdat ik ze te leuk vond.
<<

Anoniem33

Bericht 12 Sep 2013 12:55

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

@Viva, superleuk maar staat dat ook allemaal nog online? Volgens mij niet namelijk....
<<

Anoniem33

Bericht 12 Sep 2013 12:57

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

IK ga even in paint wat outfitjes maken/ plakken en dan laat ik mijn man vanmiddag kiezen wat ik bestel!! Ik weet het zelf echt niet meer... Misschien bestel ik wel gewoon meerdere dingen, ze heeft qua shirtjes met lange mouwen er nu maar 2 in de kast liggen die ze nog past.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 12 Sep 2013 20:36

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

En wat is het geworden pien?
<<

Anoniem33

Bericht 13 Sep 2013 11:41

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Ben net met mijn zus even op pad geweest! Die stelde voor om even met me mee te gaan.... Heb vooral veel bij de zeeman en wibra gekocht! Heel misschien ga ik vanmiddag- vanavond- morgen nog even met mijn man naar een dorp verderop, daar zit een Terstal. Mijn man wilde de gok niet nemen met bestellen en dan dat de maat te klein of te groot is dus die gaat liever even mee.

Heb dit gekocht:
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 13 Sep 2013 11:56

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Leuke dingen heb je gekocht Pien!
<<

Anoniem33

Bericht 13 Sep 2013 12:02

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

wat nog leuker is is dat ik 55euro kwijt was hiervoor!!!
<<

Anoniem64

Bericht 13 Sep 2013 12:10

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Leuk zeg, dat gestreeptje jurkje van de wibta heb ik hier ook voor de meiden, had er afgelopen dinsdag een foto van geplaatst op fb. Ik heb er zo'n glittervestje boven, ook van de wibra. Waar is dat rokje onderaan van? Die wil ik ook!
Laatst gewijzigd door Anoniem64 op 13 Sep 2013 12:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem33

Bericht 13 Sep 2013 12:11

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Zeeman! 4 euro! in deze kleur maar ook met roze...
<<

Anoniem64

Bericht 13 Sep 2013 12:13

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem64 op 13 Sep 2013 12:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem33

Bericht 13 Sep 2013 12:15

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Het was wel vanaf maat 92. Weet niet of dat uitmaakt? Hier hingen er echt nog veel....
<<

Anoniem64

Bericht 13 Sep 2013 12:17

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Sterrin_ schreef:
Pien schreef:Zeeman! 4 euro! in deze kleur maar ook met roze...


Superleuk, maar dan is ie bij ons filiaal vast al weg. Voor rokjes en jurkjes moet ik hier voor de deur liggen of anders naar een andere stad gaan. Twee verschillende kleuren vind ik ook leuk, daar kies ik tegenwoordig bewust voor als ze dat hebben, net niet helemaal hetzelfde zijn ze dan, maar dat vind ik juist leuk nu.
<<

Anoniem64

Bericht 13 Sep 2013 12:21

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Pien schreef:Het was wel vanaf maat 92. Weet niet of dat uitmaakt? Hier hingen er echt nog veel....


Kan altijd kijken of dat lukt. Want ze zitten nu in 86 en rokje zonder knoopelastiek vallen zo weer af. :P Zal morgen eens kijken wat ze hier hebben.

Roze blazer ook van zeeman? Die is ooo erg leuk. De groene ook maar dat weet ik al dat ze die bij de wibra niet meer hebben. Ik was maandag als eerste binnen en ze hadden overal maar 1 van, zo stom!
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 13 Sep 2013 12:30

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Leuk pien! Dat is nog is leuk shoppen voor die prijs!

Die kleertjes die Viva plaatste zijn die van terstal? Jammer dat die niet in de buurt zit hier.
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:26

Bericht 13 Sep 2013 12:32

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Sterrin_ schreef:Afbeelding

Past deze er ook niet bij? Al heb ik deze in de andere kleur en is het nog wel erg pompeus mijn meiden. Zitten ook in 86 maar heb ze in 92 besteld omdat ik ze te leuk vond.


Waar is dit rokje van?
<<

Anoniem64

Bericht 13 Sep 2013 12:39

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Mochi schreef:
Sterrin_ schreef:Afbeelding

Past deze er ook niet bij? Al heb ik deze in de andere kleur en is het nog wel erg pompeus mijn meiden. Zitten ook in 86 maar heb ze in 92 besteld omdat ik ze te leuk vond.


Waar is dit rokje van?


http://www.terstal.nl/meisjesmode/meisj ... ken-rokken
<<

Anoniem33

Bericht 13 Sep 2013 13:23

Re: Setje kleding bruiloft uitkiezen voor je kindje!

Peach schreef:Leuk pien! Dat is nog is leuk shoppen voor die prijs!

Die kleertjes die Viva plaatste zijn die van terstal? Jammer dat die niet in de buurt zit hier.


wat viva plaatste is idd allemaal Terstal. Je kunt daar ook online bestellen!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers