Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ging jij de bevalling in?

<<

Anoniem113

Bericht 27 Mei 2014 11:36

Hoe ging jij de bevalling in?

Heerlijk fris gedoucht, geschoren, nagels netjes gelakt, voetjes eelt vrij en in de make-up of heb je daar totaal geen aandacht aan besteed?
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2014 11:40

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

LOL, mijn vliezen braken in de ochtend, mocht ik niet meer douchen, dus ik lag er bij.....
Mijn voeten waren wel gedaan, trouwens en ik was ook gewaxt, en tanden gepoetst. Thats it.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Mei 2014 11:50

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik wist t vantevoren (ingeleid) dus ik was wel netjes ;) maar niet helemaal onder de makeup hoor. Gewoon mascara. En verder nageltjes en geschoren
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Mei 2014 11:50

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Daar heb ik allemaal niet echt over nagedacht. Ik denk ook niet dat het veel had uitgemaakt, na zoveel uur bevallen zit je make-up alsnog overal en je haar alle kanten op.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem123

Bericht 27 Mei 2014 11:53

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik ben sowieso al geen echte vrouw wbt make up, nagellak etc. Dus ik ben bevallen zonder make up, gewoon zoals ik normaal ben. :ja:

Wel geschoren en tussen de kotsbuien door poetste ik iedere keer mijn tanden, toen was ik al in het ziekenhuis.
Had van te voren wel speciaal een hempje voor de bevalling gekocht. Nooit gedragen, want ging in mijn tokkiekleding naar het ziekenhuis en ook in dat shirt bevallen. Boeide me toen echt niet.
<<

Anoniem75

Bericht 27 Mei 2014 11:54

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik was er van te voren wel op voorbereid :) Ik ben zelfs na het breken van de vliezen nog onder de douche gestapt.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 27 Mei 2014 12:01

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

In ben ingeleid en was wel helemaal netjes ja ;).
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2014 12:04

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik mocht niet douchen omdat het vruchtwater niet schoon was. Trouwens, ik had (what was i thinking) witte nagellak op mijn handnagels, dat ziet er zó lelijk uit op de foto's! Ik had achteraf beter niets kunnen opdoen.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 27 Mei 2014 12:07

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik lag er keurig netjes en verzorgd bij tijdens de bevalling. Had een geplande inleiding.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 27 Mei 2014 12:08

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik kan me niet meer heugen of ik vlak voor die tijd nog een douche gezien heb, wel die ochtend vroeg maar ben midden in de nacht bevallen. Maar goed haha ik heb ook bij iedere wee gespuugd, veel bloed verloren en gepoept tijdens de bevalling dus schoon bleef het toch allemaal niet :smile:
<<

Fiene

Bericht 27 Mei 2014 12:10

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Beiden keren ben ik tijdens de bevalling nog lekker onder de douche gegaan. Ik zorgde wel dat ik daar beneden gewoon mezelf netjes geschoren had.
Na de bevalling ben ik zelf gewoon wel meteen onder de douche gegaan, ik voelde me zo vies.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 27 Mei 2014 12:12

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik vraag me af hoe jullie nog konden scheren. :laughcry:
Hier naturel, het begon in de nacht, en daarna had ik alle kracht en energie nodig voor de bevalling zelf. Ik had wel het nachthemd wat ik ervoor gekocht had aan. Maar toen ik alsnog naar het zh moest heb ik met moeite een joggingbroek en ochtendjas aangetrokken...
Ik had die dag echt geen schaamte :thumbup:
<<

Fiene

Bericht 27 Mei 2014 12:14

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Soleil; deels op de tast maar grotendeels kon ik het nog gewoon zien. Ik had geen kleren bedacht ofzo voor tijdens de bevalling dat maakte mij idd ook niets uit.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Mei 2014 12:20

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik kon me ook niet meer goed scheren, hoor. Ik heb het een keer geprobeerd nadat ik op het forum tig keer had gelezen dat het 'best nog wel kon' en het resultaat was dat ik me erg lelijk sneed. Toen dacht ik dus echt: fuck it, hier ga ik niet meer aan beginnen. Dan lig ik maar voor paal.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 27 Mei 2014 12:23

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Mijn vliezen braken rond 4 uur. Ik had verder nog nergens last van, dus heb ik uitgebreid mijn haren geföhnd, make-up gedaan etc. Rond 7 uur zijn wij uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 27 Mei 2014 12:23

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik zorgde er voor dat ik overal onthaard was (ik doe alleen epileren of harsen), dat mijn kapsel steeds goed was en mijn nagels ook mooi. Naar de kapper ga ik om de 4/5 weken (uitgroei bijverven) en naar de pedicure om de 6. Dus ik zag er altijd wel oké uit haha. Alleen op het einde durfde ik mijn bikinilijn niet meer te harsen (ik laat alles weghalen van voor tot achter). Ik had expres ongelakte nagels en weinig make-up op. Wel lekker gedoucht en frisse kleren.

Tijdens de bevalling weinig bloed verloren en niet gepoept dus ik voelde me ook na de bevalling niet echt vies.
Maar eigenlijk toen de bevalling begon interesseerde het me niks hoe ik eruit zag.

Een maand na de bevalling heb ik gelijk mijn bikinilijn geharst want ik kon er echt niet meer mee leven haha.

Al met al dus niet overdreven maar ook niet shabby haha.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 27 Mei 2014 12:27

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik was de dag voor de bevalling gestript en had me daarvoor nog zo goed als kon geschoren (op de tast, dus niet helemaal netjes).
's Avonds had ik de hele avond oefenweeën, op een gegeven moment ben ik gaan douchen en toen waren ze helemaal weg. Ik heb toen een uur geslapen en werd wakker van wat ik dacht dat weer oefenweeën waren. Na 3 van die oefenweeën belande ik in een weeënstorm en twee uur later ben ik bevallen, dus had niet echt tijd meer om me op te maken en mijn haar te doen. Ik was het wel echt van plan van te voren, aangezien ik op de foto's na de geboorte van L. echt een spook ben ;)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2014 12:30

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik voelde me heel erg vies tijdens de bevalling! Ik verloor met elke wee bloed en vruchtwater en lag op zo'n celstofmatje dat na elke wee doorweekt was, dus dan lig je daar, open en bloot en ook koud door dat natte.
<<

Anoniem97

Bericht 27 Mei 2014 12:35

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Beide keren begon de bevalling 's nachts maar tijdens de bevalling wel onder de douche gezeten om de weeen op te vangen.
En tijdens de zwangerschappen wel gewoon alles bij gehouden met scheren dus ik had geen bossen haar.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Mei 2014 12:39

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Susan schreef:Daar heb ik allemaal niet echt over nagedacht. Ik denk ook niet dat het veel had uitgemaakt, na zoveel uur bevallen zit je make-up alsnog overal en je haar alle kanten op.


Dit.
Uiteindelijk in het ziekenhuis met make up en al onder de douche gezet.
De eerste foto's zijn dan ook inclusief panda-ogen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 27 Mei 2014 12:43

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Bij Ruben lag ik er netjes geschoren bij, maar had ik gewoon mijn kloffie aan. Bij Mirthe was het eerste kerstdag dus ik zat wel in de make-up en ik had leuke kleren aan.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 27 Mei 2014 12:55

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Toen mijn vliezen waren gebroken in de nacht ben ik die ochtend uitgebreid gaan douchen.
Paar dagen daarvoor had ik mijn voeten laten doen dus die waren mooi gelakt. En was ook de dag ervoor naar het strand geweest dus mijn benen en alles waren nog glad.
Ik had mijn haren aan de voorkant gevlochten want ik wilde geen pluis haar tijdens de bevalling :)
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Mei 2014 14:01

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Nadat mijn vliezen braken ben ik gaan douchen en heb ik me geschoren. Bb cream en mascara heb ik ook nog opgedaan.
R. 2013
D. 2016
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 27 Mei 2014 14:05

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Mijn vliezen braken net voordat ik wilde gaan douche, mijn man was werken en ik moest op hem wachten voordat ik naar het zkh kon. ben gaan douchen en heb mijn waren nog lekker gewassen
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 27 Mei 2014 14:46

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Mijn vliezen braken met 32 weken, dus ik zag het totaal niet aankomen.
Geen tas was nog gepakt en ik mocht niet meer douchen en moest meteen gaan liggen.
Mijn man heeft mijn tas gepakt en ik riep nog dat hij make up en een scheermesje ( want wie weet voor hoe lang ik naar het ziekenhuis moest ;) ) erin moest doen.
Gelukkig had ik me net helemaal netjes geschoren. 3 dagen later ben ik bevallen en lag er keurig netjes bij.
Volgens mij had ik mijn teennagels zelfs net ervoor gelakt.
Afbeelding
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers