Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke tula? (met poll)

Welke Tula zou jij kiezen?

1
34
33%
2
1
1%
3
19
18%
4
9
9%
5
18
17%
6
19
18%
7
3
3%
 
Aantal stemmen : 103
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 27 Mei 2014 09:34

Re: Welke tula? (met poll)

Ik vind de 3e het mooist. Toch met zwart maar toch ook met dat lichte kleurtje.
Geen idee waarom maar dacht gelijk aan van de zomer....dat het iets minder warmte aantrekt. Je kindje dragen is al ZOOOOOOO warm he Jans ;-)
Ideaal dat dragen, beveel het al mijn zwangere vriendinnen (6 op het moment!) aan!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem119

Bericht 27 Mei 2014 09:42

Re: Welke tula? (met poll)

Ik ben fan van chevron print! Dus heb voor 5 gestemd. Mooie heldere kleuren ook.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 27 Mei 2014 09:48

Re: Welke tula? (met poll)

Als je fan bent van de luchtballonnen zou ik daarvoor gaan, vind ik zelf ook de mooiste. Je hebt al een potentiële koper voor over een jaar :thumbup:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem75

Bericht 27 Mei 2014 09:51

Re: Welke tula? (met poll)

Ik heb voor 1 gestemd maar ik vind 3 en 6 ook leuk
<<

Anoniem234

Bericht 27 Mei 2014 10:00

Re: Welke tula? (met poll)

Ik vind de derde leuk.
<<

Anoniem 82

Bericht 27 Mei 2014 10:08

Re: Welke tula? (met poll)

Suus schreef:Als je fan bent van de luchtballonnen zou ik daarvoor gaan, vind ik zelf ook de mooiste. Je hebt al een potentiële koper voor over een jaar :thumbup:


Haha, hier nog een! Vind het juist een hele leuke print!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 27 Mei 2014 11:04

Re: Welke tula? (met poll)

ChiQ schreef:Ik vind alleen 1 leuk maar is je zoontje niet te groot hiervoor? Niet naar bedoeld hoor, maar als ik Julian hierin zou doen zou hij dat niet heel leuk vinden, en dat is zacht uitgedrukt haha.


Ik was een paar weken terug bij mijn nichtje. Haar dochter is van september 2012. Mijn nichtje had net een nieuwe drager en ze wist dat ze ze aan mij kon laten zien omdat ik dat interessant vind. Haar dochter had de hele middag gespeeld en toen ze haar in de drager zette om het te laten zien zag je haar helemaal ontspannen. Dat was zo gaaf om te zien, zij zit van kleins af aan ook vaak in de drager of doek en vind het nog steeds heerlijk.
2015 💙
<<

ChiQ

Bericht 27 Mei 2014 11:08

Re: Welke tula? (met poll)

Tulp schreef:
ChiQ schreef:Ik vind alleen 1 leuk maar is je zoontje niet te groot hiervoor? Niet naar bedoeld hoor, maar als ik Julian hierin zou doen zou hij dat niet heel leuk vinden, en dat is zacht uitgedrukt haha.


Ik was een paar weken terug bij mijn nichtje. Haar dochter is van september 2012. Mijn nichtje had net een nieuwe drager en ze wist dat ze ze aan mij kon laten zien omdat ik dat interessant vind. Haar dochter had de hele middag gespeeld en toen ze haar in de drager zette om het te laten zien zag je haar helemaal ontspannen. Dat was zo gaaf om te zien, zij zit van kleins af aan ook vaak in de drager of doek en vind het nog steeds heerlijk.


O, wat fijn idd. Bij julian heeft de ipad datzelfde effect :lol:
<<

Anoniem123

Bericht 27 Mei 2014 11:09

Re: Welke tula? (met poll)

Roze schreef:
Suus schreef:Als je fan bent van de luchtballonnen zou ik daarvoor gaan, vind ik zelf ook de mooiste. Je hebt al een potentiële koper voor over een jaar :thumbup:


Haha, hier nog een! Vind het juist een hele leuke print!


Ik ook! Dus die gekozen. Gewoon lekker vrolijk zoals dat bij een kind hoort.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 27 Mei 2014 11:14

Re: Welke tula? (met poll)

Heb op 1 gestemd. Nr 3 en 6 vind ik ook leuk.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Fiene

Bericht 27 Mei 2014 11:16

Re: Welke tula? (met poll)

hahahahah Chiq, maak er een Ipad in vast dan ;)
<<

Anoniem112

Bericht 27 Mei 2014 12:26

Re: Welke tula? (met poll)

Ik vind die luchtballonnen ook erg leuk!

Mijn dochter van twee jaar en 2 maanden word ook altijd nog graag gedragen, laatst had ik de wompat mee naar de markt en wilde hem leeg om doen om eventueel mijn dochter er later in te doen als ze moe zou worden of weg zou lopen, maar ze zag de drager en wilde er direct in.
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:37

Bericht 27 Mei 2014 13:03

Re: Welke tula? (met poll)

Oeh ze zijn allemaal leuk!
Toch maar voor nr 3 gekozen.
Afbeelding
<<

Anoniem64

Bericht 27 Mei 2014 13:20

Re: Welke tula? (met poll)

Onze dochters zijn 3 en vinden het ook nogsteeds fijn. Voor mij ook nog prima te doen met 12 kilo.
<<

Velvet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 78

Geregistreerd: 12 Sep 2013 20:05

Bericht 27 Mei 2014 19:43

Re: Welke tula? (met poll)

Als je de luchtballonnen het mooiste vind zou ik die zeker kiezen. Met het oog op later doorverkopen maakt het denk ik niet zo uit welke je kiest, er is nu veel vraag naar Tula's.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 27 Mei 2014 19:52

Re: Welke tula? (met poll)

Marin schreef:Ik ben fan van chevron print! Dus heb voor 5 gestemd. Mooie heldere kleuren ook.


Ik vind die Chevron stripe ook heel mooi, maar dan zou ik eerder voor grijs/wit gaan, die bestaat nl ook.
L2014 & H2017
<<

Anoniem166

Bericht 27 Mei 2014 19:56

Re: Welke tula? (met poll)

Tulp schreef:
ChiQ schreef:Ik vind alleen 1 leuk maar is je zoontje niet te groot hiervoor? Niet naar bedoeld hoor, maar als ik Julian hierin zou doen zou hij dat niet heel leuk vinden, en dat is zacht uitgedrukt haha.


Ik was een paar weken terug bij mijn nichtje. Haar dochter is van september 2012. Mijn nichtje had net een nieuwe drager en ze wist dat ze ze aan mij kon laten zien omdat ik dat interessant vind. Haar dochter had de hele middag gespeeld en toen ze haar in de drager zette om het te laten zien zag je haar helemaal ontspannen. Dat was zo gaaf om te zien, zij zit van kleins af aan ook vaak in de drager of doek en vind het nog steeds heerlijk.


Mijn dochter is vanaf dag 1 in een doek gedragen of een drager en dat vond ze heerlijk. De kinderwagen heeft ze nooit wat gevonden, dus ik droeg haar altijd. Ik heb rond haar eerste verjaardag dus ook nog een andere (dure) drager gekocht, maar toen mijn dochter kon lopen met 13 maanden heb ik haar nog een enkele keer kunnen dragen, omdat ze het niet meer wilde vanaf dat moment. Vanaf 16 maanden was het echt over. Toen liep ze alles zelf. Dus helaas werkt het niet altijd zo zoals bij je nichtje. Wel jammer vind ik.
<<

Anoniem186

Bericht 27 Mei 2014 20:17

Re: Welke tula? (met poll)

Het is al even geleden dat ik gedragen heb. Zoon past niet goed meer in de storchenwiege en de beco butterfly. Rugdragen met een doek is nooit mijn ding geweest. Dus ik ben ook echt heel benieuwd of hij het überhaupt nog wel ziet zitten.
Ik hoop het zo! En anders verkoop ik hem weer.

De keus is inmiddels nog moeilijker geworden. Een kennisje van me heeft een eigen winkel en gaat deze week rechtstreeks bij tula bestellen. Ik mag dus alle varianten kiezen. Super leuk!

Mijn man vindt nr 5 trouwens het mooist.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 27 Mei 2014 20:26

Re: Welke tula? (met poll)

Ik vind 3 of 5 het mooist! Ontzettend gave dragers trouwens! Vind ze iets heel leuk stoers hebben.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Mei 2014 21:09

Re: Welke tula? (met poll)

Jans schreef:Het is al even geleden dat ik gedragen heb. Zoon past niet goed meer in de storchenwiege en de beco butterfly. Rugdragen met een doek is nooit mijn ding geweest. Dus ik ben ook echt heel benieuwd of hij het überhaupt nog wel ziet zitten.
Ik hoop het zo! En anders verkoop ik hem weer.

De keus is inmiddels nog moeilijker geworden. Een kennisje van me heeft een eigen winkel en gaat deze week rechtstreeks bij tula bestellen. Ik mag dus alle varianten kiezen. Super leuk!

Mijn man vindt nr 5 trouwens het mooist.


Oeh, dat is gaaf! Alleen welke varianten zijn er eigenlijk allemaal?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Mei 2014 21:24

Re: Welke tula? (met poll)

Ik vind deze ook wel érg mooi maar die is geloof ik niet meer te koop :-( :
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Mei 2014 21:35

Re: Welke tula? (met poll)

Ik twijfel toch ook of ik de prepster (blauw groene zigzag) niet gewoon heel mooi vind. Ik vind die luchtballonnen wel vrolijk, maar ook wel eh ja, kinderlijk.

L. vind rugdragen heerlijk gelukkig. Ik doe het al heel lang. Hij zit dan echt lekker tegen me aan en gezellig te kletsen. Hij kan alles goed zien dat vind hij overduidelijk heerlijk.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Mei 2014 21:38

Re: Welke tula? (met poll)

Ohw, of deze :cry: :

Afbeelding
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 27 Mei 2014 23:18

Re: Welke tula? (met poll)

Ik heb op 3 gestemd, die vind ik mooi rustig. Die andere drukke printjes zijn het niet voor mij.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem58

Bericht 28 Mei 2014 09:02

Re: Welke tula? (met poll)

Ik heb op de eerste gestemd, ik zou letten op wat bij je eigen kleding past bijvoorbeeld. Ik zie mijzelf niet met luchtballonnetjes rondlopen, of met fietsjes bijvoorbeeld ookal zijn de kleuren wel leuk.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers