Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dilemma vergoeding

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Sep 2013 14:47

Dilemma vergoeding

Afgelopen weekend ben ik met een groep vrienden een weekend weg geweest. Daarbij had ik mijn ipad met toetsenbord bij. De laatste heeft iemand per ongelijk laten vallen. In eerste instantie dacht ik, niks aan de hand. Later bleek hij toch slecht te reageren op aanrakingen van toetsen etc. Toetsten bleven hangen, bij een korte aanraking kreeg ik 4 letters i.p.v. 1 etc. Nu heb ik het toetsenbord net een maand, dus ik baalde behoorlijk.
Vandaag voor het eerst het toetsenbord weer aangezet en nu reageert hij normaal. Nu is die vriend van mij al aan het kijken naar de WA verzekering om het daar op te verhalen. Maar omdat hij het nu doet twijfel ik of ik het wel moet doen. Aan de andere kant weet ik natuurlijk niet hoe lang hij het nog blijft doen.

Nu heb ik het idee om hem wel gewoon te laten vergoeden en dan de oude aan hem te geven. Hij heeft ook een ipad namelijk. Ik weet namelijk echt niet of het toetsenbord het nu gewoon blijft doen. Is dit een hele rare gedachte? Ik kan hier zo over blijven dubben. Terwijl het toestenbordje het dit weekend echt niet meer normaal deed.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 11 Sep 2013 14:52

Re: Dilemma vergoeding

Ik zou met hem overleggen. Geef aan wat je dilemma is en vraag wat hij er van vind?
Overigens als dat ding nu goed werkt en het dus niet via de verzekering kan, dan zou ik het hem niet laten vergoeden. Tenzij hij het zelf wil omdat het zelf ook gebruikt.
<<

Anoniem173

Bericht 11 Sep 2013 14:58

Re: Dilemma vergoeding

Heb je zelf een reisverzekering? Wellicht kun je hem daar op verhalen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Sep 2013 15:03

Re: Dilemma vergoeding

Reisverzekering vraagt nog eigen bijdrage van 50 euro terwijl bij een WA verzekering over het algemeen geen eigenbijdrage wordt gevraagd. Daar hebben we al naar gekeken in de zin van delen van die kosten.
Maar ik zit er vooral mee, nu werkt hij normaal, maar voor hoelang. Zaterdag en zondag reageerde hij echt beroerd. Hij is ook gevallen op het punt van de bleutooth en aan/uitknop.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 11 Sep 2013 15:17

Re: Dilemma vergoeding

Mijn gevoel zegt dat ik het wel zou laten vergoeden, omdat je gewoon niet zeker weet of het toetsenbord blijft werken. Als er bijvoorbeeld aan de binnenkant een draad los is, dan kan het zijn dat het ene keer goed gaat en de andere keer niet.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 11 Sep 2013 15:35

Re: Dilemma vergoeding

Hou er wel rekening mee dat de WA verzekering de dagwaarde uitkeert. Dit is mogelijk niet meer het bedrag waarmee je een nieuwe kunt kopen. bovendien willen ze soms dat je hem eerst ter reparatie aanbiedt.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Sep 2013 15:48

Re: Dilemma vergoeding

Ik heb hem net een maand, dus veel zal hij niet in dagwaarde gezakt zijn. Bonnentje heb ik namelijk nog liggen.
Plus het is een heel dun dingentje ( net zo dik als de ipad mini) dat repareren waarschijnlijk geen optie is.

Maar ik denk dat ik hem gewoon laat vergoeden. Inderdaad door wat Girli zegt, dat er binnenin waarschijnlijk iets kapot is, omdat hij wel gehaperd heeft en dat kan later alsnog een probleem op leveren. Dat hij het nu doet betekend niet dat hij het blijft doen. Want hij heeft het niet naar behoren gedaan zaterdag en zondag.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 11 Sep 2013 19:53

Re: Dilemma vergoeding

Ik zou ook voor de vergoeding gaan. Of in ieder geval een tussenweg.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Sep 2013 21:12

Re: Dilemma vergoeding

Ik heb vandaag gemerkt dat hij toch weer bleef hangen. Dus ik laat hem gewoon vergoeden. Gisteren al wel tijdens de vergadering het met die persoon over gehad en hij heeft wel interesse in mijn huidig toetsenbordje voor zolang het werkt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers