Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baaltopic

<<

Anoniem50

Bericht 13 Jun 2014 13:02

Re: Baaltopic

Ja, dat doe je inderdaad. Zo hoort het ook. :P

Ik vind het wel grappig dat juist die zin dik gedrukt is en dat mijn :P wordt vergeten.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Jun 2014 13:09

Re: Baaltopic

Bliss schreef:Heb jij tussen neus en lippen door ff een ontsteking opgepikt, Reev?


:D
<<

Anoniem301

Bericht 13 Jun 2014 13:10

Re: Baaltopic

Reva schreef:Marley, euh nee ik ga hier niet mee naar de dokter of tandarts :laughcry:


Doe niet zo flauw joh, gewoon ff langs de tandarts.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 13 Jun 2014 13:27

Re: Baaltopic

Carrie schreef:
Reva schreef:Marley, euh nee ik ga hier niet mee naar de dokter of tandarts :laughcry:


Doe niet zo flauw joh, gewoon ff langs de tandarts.




Doe niet zo flauw?? Pardon?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Jun 2014 13:29

Re: Baaltopic

Volgens mij maakt Carrie een grapje hoor :P (heerlijk, die miscommunicaties hier steeds!)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem51

Bericht 13 Jun 2014 13:39

Re: Baaltopic

Maargoed, Marley, jij gaat je huisarts lastigvallen als je een dikke lip hebt omdat 'je toch genoeg premie betaalt en de huisarts gratis is'?
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Jun 2014 13:39

Re: Baaltopic

Ik baal dat ik zo moe ben en nog moet werken van 15:00 tot 23:30 uur. Gelukkig wel vanaf 19:00 uur ondersteuning.
2014 2016
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jun 2014 13:48

Re: Baaltopic

Dundas schreef:Maargoed, Marley, jij gaat je huisarts lastigvallen als je een dikke lip hebt omdat 'je toch genoeg premie betaalt en de huisarts gratis is'?


Nee, Dundas. Ik ga naar de huisarts als ik ergens last van heb. Zoals laatst met mijn ringworm. Ik ga niet naar de huisarts om mijn dikke teen te laten zien, puur omdat ik premie betaal voor de zorgverzekering. Zoals ik al eerder zei was het een grapje, maar hoe dan ook moet het ergens uitgediept worden. Bij deze.
<<

Anoniem51

Bericht 13 Jun 2014 13:50

Re: Baaltopic

Dan snap ik jouw humor gewoon niet. Ik las er namelijk geen grapje in, ik gok, aan de reacties te zien, dat ik daar niet die enige in ben.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Jun 2014 13:54

Re: Baaltopic

Marley schreef:Ja, dat doe je inderdaad. Zo hoort het ook. :P

Ik vind het wel grappig dat juist die zin dik gedrukt is en dat mijn :P wordt vergeten.


Maar als we die smileys dikgedrukt zouden maken dan zouden we allemaal angelina jolie smileys krijgen en dan rijzen de zorgpremies straks de pan uit als iedereen gratis zijn dikke lip aan de huisarts gaat laten zien!
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jun 2014 13:55

Re: Baaltopic

Dundas schreef:Dan snap ik jouw humor gewoon niet. Ik las er namelijk geen grapje in, ik gok, aan de reacties te zien, dat ik daar niet die enige in ben.


Nee, maar ik snap de jouwe ook niet. Vind ik ook niets om te lachen in. Maar dat is geen drama. Zoveel mensen...
<<

Anoniem301

Bericht 13 Jun 2014 18:04

Re: Baaltopic

Reva schreef:
Carrie schreef:
Reva schreef:Marley, euh nee ik ga hier niet mee naar de dokter of tandarts :laughcry:


Doe niet zo flauw joh, gewoon ff langs de tandarts.




Doe niet zo flauw?? Pardon?


Ik maakte een grapje :nopompom:
<<

Anoniem57

Bericht 13 Jun 2014 19:45

Re: Baaltopic

Als ik een ontsteking aan mijn lip zou hebben waardoor mijn lippen zo zouden opzwellen, en het zou bij wijze van de volgende dag nog zo zijn dan ging ik toch echt naar de huisarts hoor!
<<

Anoniem156

Bericht 13 Jun 2014 20:18

Re: Baaltopic

Ik moet een docent mailen met een vraag over de toets die ik volgende week wil inleveren, maar ze zijn aan het werk met de portal en de webmail waardoor dat niet kan. Irritant!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 13 Jun 2014 23:47

Re: Baaltopic

Carrie schreef:
Reva schreef:
Carrie schreef:
Doe niet zo flauw joh, gewoon ff langs de tandarts.




Doe niet zo flauw?? Pardon?


Ik maakte een grapje :nopompom:


Oh. Excuuss dan :laughcry:
Ik dacht echt dat je niet goed geworden was of een zonnesteek had opgelopen ofzo :palm:

En voor de rest, ik heb geen ontsteking aan mn lip. Er zit een wondje/dingetje/steek/pukkel tussen mn neus en lip en dat is verdikt. Nou phoephoe :laughcry: Geen big deal, alleen een big lip haha!

Maar ik rock hem.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 13 Jun 2014 23:48

Re: Baaltopic

Klopt echt niks meer van de quotes :palm:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 13 Jun 2014 23:52

Re: Baaltopic

Reva schreef:Klopt echt niks meer van de quotes :palm:

Ik heb een goed humeur door de wedstrijd, dus ik heb het even opgelost!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 14 Jun 2014 10:51

Re: Baaltopic

Gisteren kwam de armband binnen die ik had besteld voor mijn vriend die eind deze maand jarig is. Er zitten allemaal kleine krasjes en beschadigingen op :thumbdown:
Ik heb het bedrijf gemaild of dit gewoon een slechte armband is, of dat ik bij een andere armband ook kan verwachten. Hopelijk niet, en sturen ze een nieuwe op, want de armband vind ik echt geweldig!
10.04.17
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 14 Jun 2014 21:57

Re: Baaltopic

Ik baal een beetje dat ik thuis zit op de bank. We zouden eigenlijk met z'n vijven op stap gaan, maar nu heeft iedereen afgehaakt. Ik had er zo'n zin in.
<<

Anoniem86

Bericht 14 Jun 2014 22:50

Re: Baaltopic

Ik baal / ben verdrietig. Ben ziek (heb me vandaag ook ziek moeten melden) - voel me rot.... De zus van mijn oma is gisteren overleden & de oma van een vriendin van mij ook nu net, gaat lekker :(
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 15 Jun 2014 12:42

Re: Baaltopic

Ik baal ook verschrikkelijk. Ik ben gistermiddag door m'n onderrug gegaan en verga van de pijn. Heb al paracetamol en ibuprofen ingenomen en dat verzacht wel iets, maar verder kan ik niks anders doen dan rust afwisselen met rondjes lopen in huis en tuin om in beweging te blijven. Pff, net met de laatste weken van het schooljaar. (Werk bij psz)

Iedereen sterkte!
<<

Anoniem55

Bericht 15 Jun 2014 12:55

Re: Baaltopic

Ik baal, omdat ik last heb van mijn kaak. Het lijkt steeds erger te worden. Zelfs eten doet pijn. :(
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers