Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Mei 2014 13:13

Weekplannen!

Deze week een beetje een vreemde week met in het midden Hemelvaartsdag, voor velen toch een vrije dag. Wat gaan jullie allemaal doen deze week? Ik heb zelf donderdag ook vrij, en wij hebben allemaal ook woensdag en vrijdag vrij, een soort minivakantietje dus. Heerlijk!

Vandaag: vanmorgen gewerkt, net geluncht en de was aan gezet, zometeen even mn dagelijkse oefeningen en yoga doen, daarna strijken en de rest van de middag lekker relaxen, een beetje lezen en zo, vanavond ballet
Dinsdag: overdag werken, 's avonds pubquiz met vrienden
Woensdag: heb ik dus vrij, 's morgens even wat boodschapjes halen op de markt, 's middags nog niet echt plannen en 's avonds ook niet
Donderdag: hebben we een familiedag, we gaan een fietstocht doen en daarna een barbecue
Vrijdag: 's morgens boodschappen halen en het huishouden doen, 's middags een restje huishouden en even een cadeautje halen in de stad, 's avonds een verjaardag
Zaterdag: 's morgen misschien even een rondje over de markt lopen, 's middags heeft mijn man een voetbaltoernooi en ik ga denk ik naar mn zus, gaan we lekker knutselen ofzo, en ik ga denk ik bij mn ouders eten, 's avonds misschien ergens wat drinken ofzo
Zondag: overdag niet echt plannen, 's middags waarschijnlijk in de keuken staan want we gaan bij vrienden eten en wij moeten het toetje maken
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Mei 2014 13:22

Re: Weekplannen!

maandag werken en naar de sportschool

dinsdag lange dag werken

woensdag vrij. En naar de sportschool. En in de zenuwen zitten mijn man heeft een 2e sollicitatie gesprek ergens

donderdag ga ik met mijn vader op pad, mijn moeder loopt de Elfstedentocht deze week en ik ga even mee kijken onderweg. En dan zetten ze mij af in Franeker waar ik na een verjaardag moet

Vrijdag ochtend werken

Zaterdag naar de finish van de Elfstedentocht

Zondag maar eens de koffer inpakken
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Mei 2014 13:23

Re: Weekplannen!

Lekker zo'n mini vakantie! Ik heb donderdag vrij en vrijdag is mijn standaard vrije dag, dus ik heb ook een behoorlijk lang weekend voor de boeg. Mijn plannen:

Vandaag: werken (nu even pauze :) ), vanavond eten met onze ceremoniemeesters
Morgen: werken, 's avonds nog geen plannen maar ik denk dat ik de foto's van onze USA reis uit ga zoeken.
Woensdag: werken, 's avonds squashen met een vriendin
Donderdag: Met mijn ouders een dagje naar de Hoge Veluwe.
Vrijdag: Nog geen plannen, maar het is echt nu al een teringbende in huis dus genoeg te doen.
Zaterdag: Bruiloft van een goede vriendin. Super veel zin in!
Zondag: Uitbrakken, me mentaal voorbereiden op de drukke week die ik daarna heb.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem119

Bericht 26 Mei 2014 13:28

Re: Weekplannen!

Oh is het maandag? Haha ik ben net wakker van de nachtdienst en heb nu weekend. Totaal verkeerd ritme.

We gaan zometeen naar een huis kijken.
Morgen vrij en 's avonds kennismakingsgesprek met een bruidspaar
Woensdag proberen vroeg te werken en 's avonds naar een opening van een restaurant van een vriend
Donderdag proberen vroeg te werken en naar m'n vader en Breda Jazz
Vrijdag 's avonds werken
Zaterdag overdag werken
Zondag overdag werken. En de Rollende Keukens zijn, eens kijken of we daar tijd voor hebben.
<<

Anoniem86

Bericht 26 Mei 2014 13:45

Re: Weekplannen!

Maandag - vrij, huis aan kant maken enz na de vakantie
Dinsdag - komt mijn moeder gezellig langs, dus gaan ergens lunchen en winkelen. In de avond naar Yoga toe.
Woensdag - weer werken na 2 weken vrij... zó geen zin in!
Donderdag - naar de toppers!!
Vrijdag - Uitbrakken
Zaterdag / Zondag - Werken.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 26 Mei 2014 13:49

Re: Weekplannen!

Vandaag - werken 17-24.00 uur;
Morgen werken 14.30-21.30 uur;
Woendag vrij, hopelijk naar de kapper!
Donderdag werken 17-24.00 uur;
Vrijdag werken 14-19 uur;
Weekend vrij!

Vriend eet dus veel alleen deze week haha.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem321

Bericht 26 Mei 2014 15:21

Re: Weekplannen!

Vandaag: Gewerkt. Vanavond sporten
Morgen: hele dag werken, 's avonds sporten
Woensdag: lekker vrij, poetsen, boodschapjes doen, inpakken, want
donderdag gaan wij op reis naar Amerika!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Mei 2014 15:29

Re: Weekplannen!

Vandaag: Nog verder uitbrakken en straks weer alles gaan schoonmaken omdat ik weer wateroverlast had.
Morgen: Spullen pakken voor Hemelvaartweekend, boodschappen doen met een medebestuurslid en zijn auto al voor een deel pakken.
Woensdag: vroeg vertrekken naar Limburg met de motor, om daarna met de auto en motor op de trailer naar Swartswald te vertrekken tot zondag. Motorrijden en lol maken. Heb er nu al zin in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem132

Bericht 26 Mei 2014 17:02

Re: Weekplannen!

Vandaag: vannacht bleef m'n neefje slapen, dus heb me met hem vermaakt en hem naar "school" (peuterspeelzaal) gebracht en wat boodschappen gedaan.
Dinsdag: niet veel bijzonders nog geloof ik.
Woensdag: de sleuteloverdracht van ons huis! :cheering: :banaan:
Donderdag t/m zondag klussen!

Heb dus wel erg veel zin in deze wek :)
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 26 Mei 2014 23:12

Re: Weekplannen!

Vandaag: vanmorgen geschilderd. Heb de schuur in de voorstrijk gezet. Daarna even een gesprekje op m'n werk. Nog even naar huis, en daarna gewerkt van 15-22 uur.
Dinsdag: eerst massage, daarna weer gesprek op m'n werk. Daarna thuis wat dingen doen (was, poetsen, stofzuigen) en daarna werken van 15-22 uur
Woensdag: vrij! Boodschappen, hoop op droog weer zodat ik verder kan gaan met de schuur (nog wel even Tex halen) en 's avonds feestje van m'n vriend z'n voetbal
Donderdag: vrij! Voorbereiden voor 's avonds. We geven een BBQ, voor diegene die meegeholpen hebben met het zetten van onze nieuwe veranda.
Vrijdag: vrij! ''S middags komt de oudste dochter van mijn vriend langs. En verder nog niet zoveel plannen. Misschien later in de middag even de stad in en ergens hapje eten ofzo
Zaterdag en zondag: werken, verder nog geen plannen.
<<

Anoniem50

Bericht 27 Mei 2014 00:07

Re: Weekplannen!

De komende weken staan in het teken van mijn moeder en haar man. Mijn moeder is vandaag geopereerd aan haar goede hand en kan de komende weken even niets doen behalve rusten met haar hand. Mijn broertje en mijn schoonzusje werken beiden 40+, dus dan moet ik de man van mijn moeder maar even helpen (werkt ook 40+) in het huishouden en bij het gezond koken. Enige jammere is dat ik echt geen keukenprinses ben. Dus als iemand nog een weekmenu of drie heeft liggen?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 27 Mei 2014 07:15

Re: Weekplannen!

Gister: Had mijn vrije dag. Weekboodschappen gedaan, laatste pas van mijn trouwjurk, geluncht met mijn moeder en zusje en 's avonds kwam een vriendin eten.
Dinsdag: Werken, vanavond een kort rondje hardlopen en even nog iets voor de bruiloft regelen.
Woensdag: Werken, op het werk eten en daarna meteen vergaderen.
Donderdag: Tot 13.00u werken, daarna helpen klussen bij vrienden in hun nieuwe nieuwbouwhuis, waarschijnlijk eten we daar ook.
Vrijdag: Werken tot 16u, daarna verjaardag van mijn vader, daar eten we ook.
Zaterdag: Mijn vrijgezellenfeest
Zondag: Lekker niks, misschien nog een rondje hardlopen

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers