Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

<<

Anoniem119

Bericht 29 Mei 2014 23:32

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Wat fijn om te lezen Parisienne en Oasis! Oh ik twijfel eigenlijk zo tussen de Z2 en Nexus.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 03 Jun 2014 10:11

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Al een keuze kunnen maken, Marin? Wanneer mag je verlengen? :)
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem119

Bericht 03 Jun 2014 13:34

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Over een week! Ik neig nu weer naar de Xperia. Denk dat t een last minute beslissing wordt ;-)
<<

Anoniem199

Bericht 03 Jun 2014 14:21

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Marin schreef:Wat vond je zo druk en vervelend aan het Sony OS dan Nens? Ben benieuwd want dat is precies een punt waar ik ook aan twijfel, of kale android niet lekkerder is. Ik las gisteren dat de LG G3 ook in juli uitkomt. Die ziet er ook mooi uit (het wat anders dan de Nexus, die is ook door LG geproduceerd) maar twijfel daar ook weer over t LG sausje. Ik denk eerlijk gezegd zelf dat ik misschien toch t beste voor de Nexus kan gaan. Ik vind de telefoon mooi en het is mijn eerst (eigen) ervaring met Android dus dan kan ik t iig goed leren kennen.


Sorry, lees het nu pas dus een beetje late reactie. Ik weet niet precies waar ik me aan stoorde, ik vond het gewoon niet fijn meer. Ik denk dat er teveel mogelijkheden waren en dat het te druk werd. Het was gewoon niet meer simpel. Rond dezelfde tijd kreeg ik Windows 8 op mn werk, werkte mn telefoon niet meer goed en kon een collega goed aan een Windowsphone komen. Dus het waren ook meerdere factoren bij elkaar. Als ik nu naar de telefoon van mn vriend kijk, ben ik wel echt blij dat ik van Android ben overgestapt op Windows. Ik hou denk ik gewoon meer van simpel, makkelijk en niet teveel mogelijkheden haha.
<<

Anoniem119

Bericht 03 Jun 2014 14:22

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

AH ja! Windows lijkt mij juist te basic. Maar dan snap ik t van jou ja! Bedankt voor je uitleg!
<<

Anoniem199

Bericht 03 Jun 2014 14:26

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Al sluit ik niet uit dat ik ooit nog weer overstap naar Android hoor, soms is het wel fijn om meer mogelijkheden te hebben. Maar dat is voor de toekomst, voor nu vind ik het allemaal prima en Windows groeit ook steeds meer. Succes met je keuze!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 03 Jun 2014 19:34

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Ik heb een sony xperia T en ik ben erg tevreden, ik heb ook een samsung galaxy gehad maar die ging steeds kapot. Ik wil hierna de T2 of de Z2.
M:21072011
J :08012014
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Jun 2014 10:31

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Marin schreef:Over een week! Ik neig nu weer naar de Xperia. Denk dat t een last minute beslissing wordt ;-)


Het is ook lastig! Maaarrrrr de Sony heeft het meeste RAM geheugen (dus future proof) en de beste camera. Ik denk dat ik daar ook voor zou gaan :)
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 05 Jun 2014 17:03

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Ik heb sinds deze week de Nexus (in het rood, al is de echte kleur meer neon oranje)
Tot nu toe bevalt hij goed. Niet heel erg veel verschil in werking en menu's dan de Galaxy s2 die ik de afgelopen 3jaar heb gehad.
Wel een stuk sneller haha
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 05 Jun 2014 17:11

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Goed om te horen Dolphine! Ik wist niet dat je m ook in die kleur kon krijgen haha.
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jun 2014 16:21

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Het wordt de witte Nexus 5 met een sim only abonnement! Uiteindelijk wil ik denk ik toch het liefst een kale android en de Z2 is toch wel heel erg groot.

Ga zo bestellen! Whaaa na vier jaar iPhone toch wel spannend hoor!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 10 Jun 2014 16:50

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Een hele goede (en goedkope - sim only) keuze hoor! Stock Android is lekker snel en makkelijk. Veel plezier ermee! :D
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jun 2014 17:04

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Ja het geld is niet eens de definitieve overweging maar het scheelt wel echt enorm. M'n vriend had het voor me uitgerekend en het is wel een hele fijne bijkomst!
<<

Anoniem110

Bericht 10 Jun 2014 18:17

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Ik heb ook de overstap gemaakt van iphone naar Z1 en het was de beste keuze ever.
Oke hij is groooooot maar daar ben je zo aan gewend. Dan valt de iphone opeens heel erg tegen.
Enig nadeel is dat je hem niet makkelijk in je broekzak kan doen, maar dat is voor mij ook het enige nadeel eraan.
Werkt prima, de camera is echt heel goed. Krijg er regelmatig opmerkingen over dat ik mooie scherpe foto;s heb. Een compact camera is amper nog nodig met deze telefoon.

Kortom ik ben erg te spreken erover.
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jun 2014 18:39

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Haha je bent net te laat Stuit ;) Maar wie weet heeft een ander er nog wat aan. Wel goed om te horen dat de overstap goed ging!
<<

Anoniem110

Bericht 10 Jun 2014 18:48

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Ow hahahaha met een half oog gelezen weer. Komt helemaal goed je overstap!
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jun 2014 19:23

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Harrison schreef:Ik heb regelmatig een andere telefoon in mijn handen dan een iPhone en ik wil het gewoon echt niet. Ik vind android stom en overzichtelijk en ik vind alle telefoons lelijk. HAHA!

Haha! Oh dit heb ik ook. Als ik dan echt moést kiezen koos ik voor de Sony. Die vind ik ook wel mooi en geinig dat hij onder water kan.
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jun 2014 19:28

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Haha gekkies!

Ik ben helemaal uitgekeken op de iPhone, zeker sinds iOS 7. Maar nu komt iOS 8 er al weer aan en is het alleen maar duidelijker dat ze Android achteraan gaan.

Maar goed ik wil helemaal geen discussie veroorzaken hoor, die is toch eindeloos.

Maar ik ga wel nog even wat fotootjes plaatsen want ik ben heul blij!

Dit is - naast een iPhone - toch ook gewoon echt heel mooi? :heart:

(ok ik ben gek maar ik vind dat app tray icoontje in het midden onderaan dus zo mooi)
Afbeelding



En Google Now (schermpje links, dat is één van je standaard home screens met die 'card notifications')
Afbeelding

:love: the design!



En heb nu dit hoesje er bij besteld, hoewel ik nog twijfel of ik die er om doe omdat dat witte ook mooi is

Afbeelding
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 10 Jun 2014 20:29

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Hij is zeker mooi Marin!

Ik heb nu een Iphone en mag eind van de maand verlengen, weet het ook nog niet.
Iphone 5s is prachtig, maar LG G3 is ook een kanshebber wat mij betreft.
En de Nexus is voor mij ook een optie, want kale Android is geweldig!

Gelukkig hoef ik niet nu te belissen haha! :P
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jun 2014 20:36

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Hahaa ja ik heb hier ook maanden over gedaan om te beslissen hahaha. Ik ben zo'n nerd dat betreft.

Ben benieuwd wat jij zal kiezen. De g3 is volgens mij ook heel mooi en goed. Maar zo lang wilde ik niet meer wachten (volgens mij juli)
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 10 Jun 2014 20:38

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Ik ben gadget freak dus vind het ook oprecht heel leuk dat allemaal uit te zoeken haha :P

Ja, de LG G3 kan wel eens DE Android telefoon van het jaar worden. Komt inderdaad halverwege juli uit.
Zolang mijn huidige telefoon nog werkt kan ik best wachten :). Ben vooral benieuwd naar de gouden variant, die lijkt mij zo mooi!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jun 2014 20:44

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Nou ben benieuwd! Ik heb al wel wat foto's gezien maar geen gouden geloof ik.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 10 Jun 2014 21:17

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Afbeelding

Maar de witte is ook mooi!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 10 Jun 2014 22:01

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Goeie keuze!
Ik had ook een IPhone en heb nog geen dag spijt gehad.
<<

Anoniem173

Bericht 17 Jun 2014 12:04

Re: Sony Xperia Z(2) of Nexus 5 of HTC M8

Marin war bedoel je precies met kale Android?
Ik mag in september een nieuwe telefoon en vind het zo lastig! Ergens denk ik, ik wil gewoon weer een iphone maar jeetje daar betaal je ook wel voor zeg. Hoewel de s5 ook erg duur is.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers