Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airfryer vs actifry

<<

Fiene

Bericht 25 Mei 2014 19:48

Airfryer vs actifry

Wij willen een airfryer of een actifry gaan kopen. Heeft iemand ervaring met een van deze apparaten? Wat zijn de voor- en nadelen van zo'n ding? En niet onbelangrijk smaken frietjes en snacks wel lekker?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Mei 2014 21:02

Re: Airfryer vs actifry

Over de smaak iets zeggen is natuurlijk lastig. De ene vindt het geweldig wat er uit dat ding komt, de ander vindt het niet smaken.

Voordeel is natuurlijk absoluut dat het minder vet is, nadeel is dat het wel wat langer duurt.
<<

Fiene

Bericht 25 Mei 2014 21:16

Re: Airfryer vs actifry

Ja dat is natuurlijk zo maar misschien heeft iemand hem wel gekocht en vindt het een vreselijk ding. Dan hoor ik het graag voordat ik er eentje ga bestellen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Mei 2014 07:31

Re: Airfryer vs actifry

Ladies bij de weight watchers vonden m geweldig :)
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 26 Mei 2014 08:52

Re: Airfryer vs actifry

Ik heb sinds een maandje een actifry (gekregen:angel:), en vind hem geweldig. Heb tot nu toe alleen aardappelen/patat erin gemaakt, en alles komt er zo heerlijk krokant uit.
En dan moet je vooral m'n man horen. Die was er nogal op tegen. Maar nu ik hem kreeg, kon hij natuurlijk niet weigeren. Maar hij is ook helemaal om! Haha. Als het onderwerp ergens op eten komt verteld hij hoe zo'n geweldige pan wij hebben, waar de aardappeltjes zo lekker uit komen :D !
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 26 Mei 2014 13:47

Re: Airfryer vs actifry

Welke hebben jullie Kajaka?

En is aardappelen en patat het enige wat je erin kunt maken?
Ik vind het dan wel vrij prijzig.
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 26 Mei 2014 14:41

Re: Airfryer vs actifry

Wij hebben een actifry en maken minstens 1x per week gebakken aardappeltjes erin. Eigenlijk elke keer als we aardappels willen bakken doen we het daarin. De ene keer in schijfjes vorm, dan weer krieltjes of patat. Het liefst zelf gemaakt van aardappels.

1x per maand maken we er wat anders uit, er zit een recepten boekje bij.
<<

Anoniem186

Bericht 26 Mei 2014 14:42

Re: Airfryer vs actifry

Bij AH is de airfryer nu in de bonus. Geen idee of de prijs goed is.
<<

Fiene

Bericht 26 Mei 2014 19:53

Re: Airfryer vs actifry

Jans schreef:Bij AH is de airfryer nu in de bonus. Geen idee of de prijs goed is.

Ja dat had ik idd gezien. De prijs weet ik ook niet goed, volgens mij is dat ding er in 2 maten.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 26 Mei 2014 21:21

Re: Airfryer vs actifry

Ik heb de actifry FZ7070. Je kan er nog veel meer mee dan alleen aardappelen en patat maken. Ook onder andere pastasaus. Er zit wel een receptenboekje bij. Maar ik vind het gewoon echt ideaal voor alle soorten aardappeltjes. Kan zo de pan aanzetten, aardappeltjes erin, ongeveer 30 minuten geen omkijken mee aan en dan heerlijke krokante aardappeltjes.
<<

Lou77

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 31 Mei 2014 21:17

Bericht 31 Mei 2014 21:55

Re: Airfryer vs actifry

Ik heb de airfryer. Ik zou niet meer zonder willen. Patat is lekker krokant. Frikadellen, kroketten (van Mora) loempia's, vissticks, groente ik gebruik hem heel vaak.
Dochter 24-01-2014
<<

Anoniem148

Bericht 31 Mei 2014 22:44

Re: Airfryer vs actifry

Lees op internet reacties. Consumentenbond bv.
Ik wilde er ook 1 maar na het lezen van de reacties niet meer. Actifry schijnt vaak in brand te vliegen of onderdelen smelten.
<<

Anoniem162

Bericht 01 Jun 2014 08:22

Re: Airfryer vs actifry

Ik heb de actifry family (grotere versie). Wij zijn er erg tevreden over. We maken er veel gerechten in, heb er ook een kookboek bij.
Aardappels maken we er eigenlijk in alle vormen wel in, krieltjes, schijfjes, met schil en kruiden, ook friet uit de diepvries, maar het liefst friet van verse aardappels. Nadeel dat dat vrij lang duurt, maar dat went wel.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 02 Jun 2014 09:49

Re: Airfryer vs actifry

Wij hebben nu denk ik een jaar of 2 de airfryer.

In het begin gebruikte we hem best vaak. Maar de laatste tijd alleen nog maar voor aardappels. Zelfgesneden frietjes vind ik echt superlekker eruit. Ik bereid ze dan wel zoals ik in een frituurpan zou doen. Dus eerst op lagere temperatuur voorbakken, afkoelen, en daarna op hogere temperatuur afbakken. Snacks vind ik niet zo'n succes eruit.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers