Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar leuke maxi dress kopen?

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 25 Mei 2014 15:33

Waar leuke maxi dress kopen?

Hoi,

Wie weet waar ze leuke en betaalbare maxi dresses verkopen?
Het liefst van rekbaar katoen...
En hebben jullie misschien foto's van maxi dresses? Ik ben maar 1,67 dus ben benieuwd of ik het sowieso kan hebben...
04-2014
10-2015
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 25 Mei 2014 16:51

Re: Waar leuke maxi dress kopen?

Geen dress, maar zag dat de hema maxirokken heeft.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 25 Mei 2014 17:11

Re: Waar leuke maxi dress kopen?

H&M heeft er nu een hoop.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Mei 2014 17:17

Re: Waar leuke maxi dress kopen?

H&M inderdaad, Zara heeft ook vaak wel mooie. Die van Steps vind ik vaak mooi, maar die zijn net weer een tikje duurder. Ik heb zelf een heel mooie van de Zeeman, dat is eigenlijk mijn favoriet, een heel mooie kleur en een mooi stofje, maar goed, daar moet je net tegenaan lopen, ik vind ze niet allemaal mooi van de Zeeman.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 25 Mei 2014 23:19

Re: Waar leuke maxi dress kopen?

Bij de Vero Moda hingen ook leuke.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem50

Bericht 25 Mei 2014 23:33

Re: Waar leuke maxi dress kopen?

Ik heb afgelopen zaterdag echt een super Maxi-dress gezien voor 'slechts' 40 euro, maar ik ben vergeten wat het merk was. Morgen is de winkel dicht, dus dinsdag hop ik gelijk even langs om het merk te bekijken en dan zal ik hem hier even doorbrieven. Ik had hem gewoon gelijk moeten kopen, maar ja.... Ik kon nog even wat beters met mijn geld doen... :cry:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers