Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen op zaterdagavond..

<<

Anoniem156

Bericht 25 Mei 2014 13:13

Re: Alleen op zaterdagavond..

Zora schreef:Ik meng me normaal nooooooit in dit soort dingen maar ik snapte nu ook oprecht echt totaal niet waar het vandaan kwam hoor Poubelle :) Maar goed, dat kan gebeuren natuurlijk, net even anders interpreteren. Misschien heb je er gewoon even niet zo'n zin in vandaag, in alles :) en dan heb ik zelf ook vaak de neiging het negatieve of stomme in iets te zien haha! Er leek net in een ander topic ook even iets een beetje verkeerd geinterpreteerd te worden.


Ik denk dat je gelijk hebt Zora. Vanochtend een mailtje gehad wat me toch meer doet dan ik dacht, en sowieso veel op m'n bord. Ik ga even powernappen in de zon, hopelijk helpt dat.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 25 Mei 2014 13:18

Re: Alleen op zaterdagavond..

Kijk, dat verklaart wat. Maar dat geeft toch niks? Lekker in het zonnetje idd, en klap je laptop maar mooi even dicht (of leg je tel even weg haha) :) Rustig aan!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 25 Mei 2014 13:31

Re: Alleen op zaterdagavond..

Ik hoop dat je toch nog een leuke avond hebt gehad Lenthe :) Voor mij is het ook heel herkenbaar. Vooral als ik iets heb afgesproken en het niet doorgaat. Doordeweeks vind ik het geen probleem maar op zaterdag kan ik me ineens erg eenzaam voelen, terwijl ik me prima kan vermaken in m'n eentje. En het gevoel van iets missen heb ik dan ook heel erg.

Ik vatte de reactie van Whatever ook cynisch op, alsof je je niet moest aanstellen. Dus snap Poubelle wel. Gewoon niet nodig. Maar ehm echt oplossingen heb ik niet. Misschien kun je je vriendinnen vragen om een zondagmiddaglunch/borrel? Kan net zo leuk zijn als een avond uit (vind ik).
<<

Zero

Bericht 25 Mei 2014 13:45

Re: Alleen op zaterdagavond..

Ik ben vrijwel altijd alleen op zaterdag avond.
Ik werk op zaterdagen, ik ben gewoon helemaal kapot en ik heb ook geen geld om echt vaak te gaan stappen of zo.
Het is maar net hoe goed je jezelf kan vermaken denk ik. Ik val eerst standaard als een blok in slaap na het eten, word rond een uur of half 9 wakker en ga een film kijken en tegen een uurtje of half 12 ga ik internetten, met mezelf dansen of de sims doen.
Of nog een film kijken.

Ergens zou ik ook wel willen dat ik elke week een bruisend uitgaansleven had met een enorme vriendengroep.
Maar ja.
Er staar hier een televisie, en iemand moet er toch naar kijken af en toe, dus laat mij dat maar zijn dan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Mei 2014 14:50

Re: Alleen op zaterdagavond..

Heel herkenbaar ja! Doordeweeks vind ik het idd heerlijk om alleen te zijn en een beetje te bankhangen (sowieso heb ik meestal al wel 2-3 avonden iets te doen), maar op zaterdagavond kan ik daar echt van balen. Precies wat je zegt, ik voel me dan zielig en ben bang leuke dingen te missen. Als ik trouwens op vrijdagavond op stap ben geweest, heb ik dat niet, dan vind ik het wel lekker. Maar ik wil in elk geval één van die avonden wel iets te doen hebben. Gelukkig ben ik de komende weken onder de pannen in het weekend, volgens mij heb ik tot half juli al dingen in mn agenda staan. Nou ja, ik heb dus niet echt tips, maar wilde alleen ff kwijt dat ik het herken!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem50

Bericht 25 Mei 2014 14:59

Re: Alleen op zaterdagavond..

Ik ben juist heel erg graag alleen. Ook niet altijd even gezond, volgens mij. Ik plan expres niets in het weekend, zodat ik het idee heb dat ik de tijd aan mezelf heb. Zo nu en dan gebeurd er iets spontaans en dan vind ik dat echt leuk, zoals gisteren even spontaan de kroeg in, maar ik hoef nu niet te weten dat dat volgende week ook weer op de agenda staat, want dan word ik gek. Het zou voor mij dus wel goed zijn als ik wat meer zin krijg in het in het plannen van weekenddingen.
<<

Anoniem108

Bericht 25 Mei 2014 15:46

Re: Alleen op zaterdagavond..

Het lijkt me vervelend dat het je onrustig maakt, omdat je bang bent iets te missen als je in het weekend niet een avondje gaat stappen. Enige tip die ik kan geven, is dat je het moet proberen te relativeren: op de avonden dat je wel op stap bent, hoe vaak is het dan zo dat je superleuke, nieuwe mensen leert kennen of echt in een bruisende omgeving bent? Het uitgaan gaat er doorgaans toch meer om dat je gezellig een drankje doet, een dansje maakt en lol maakt/bijkletst met degene(n) met wie je bent? En foto's zien van mensen die ergens zijn geweest, is natuurlijk ook niets meer of minder dan een sfeerimpressie geven van hoe zij het hebben en dat is doorgaans altijd wel leuk met je vrienden. Het zegt echter niets over de lokatie waar ze zijn of het publiek dat er nog meer is; het is althans niet leidend voor de foto, denk ik.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 25 Mei 2014 20:16

Re: Alleen op zaterdagavond..

Izar, Je hebt gelijk, ik moet het relativeren en het is echt niet zo dat ik altijd superleuke mensen leer kennen, maar dat onrustige, mezelf-zielig-vinden :wink: gevoel blijft. Zoals wat Bliss zegt, als ik de vrijdagavond wel op stap ben geweest, vind ik het niet erg, maar ik wil in elk geval 1 van de avonden wat leuks doen.

De reactie van Whatever vatte ik op als een knipoog, maar snap dat je hem inderdaad anders kunt lezen. Poubelle, hopelijk ben je wat opgeknapt na dat vervelende mailtje.
<<

Anoniem108

Bericht 25 Mei 2014 20:18

Re: Alleen op zaterdagavond..

Ik herken het gevoel echt alleen van jaren geleden, maar dat voelde idd heel rot. Nu heb ik juist eerder het tegenovergestelde: niet standaard van tevoren plannen wat ik ga doen en ik zie het dan vaak wel. Zoiets werkt eigenlijk alleen maar als je omgeving dit ook zo benadert. Ik vind het nu al irritant dat ik weet dat ik vrijdag een afspraak heb staan, hoe leuk diegene ook is en hoe gezellig het ook altijd is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Mei 2014 20:21

Re: Alleen op zaterdagavond..

Doordat mijn vrienden door het hele land verspreid wonen en ik ze toch allemaal graag met enige regelmaat zie, heb ik vaak al dingen zes weken vooruit gepland ofzo. Word er soms wel gek van, maar aan de andere kant vind ik het ook fijn als ik dingen heb gepland waar ik naar uit kan kijken.
❤ 7 juni 2018
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 28 Mei 2014 22:46

Re: Alleen op zaterdagavond..

Ik herken het ook. Ik heb een hekel aan dingen weken vooruit plannen, ik krijg het daar een beetje benauwd van, maar daardoor zit ik ook wel weer met regelmaat alleen thuis op zaterdag want de rest plant wel vooruit.

Op vrijdag lijkt het me altijd heerlijk om een weekend niks te hebben, want dan ben ik doodop van de hele week,maar op zaterdagavond vind ik het niks, zeker niet als ik zondag ook niks gepland heb of de zaterdag zelf ook niks heb gedaan.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron