Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede shampoo zonder rommel

<<

Anoniem186

Bericht 23 Mei 2014 19:54

Goede shampoo zonder rommel

Weet iemand een fijne shampoo waar niet teveel rommel in zit?

Ik kan maar geen fijne shampoo vinden. Tegenwoordig was ik m'n haar maar weer met shampoo met troep er in, maar ook dat bevalt niet. Ik heb zowel goedkope als dure (fudge en redken) geprobeerd.

Jullie nog tips?
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 23 Mei 2014 20:03

Re: Goede shampoo zonder rommel

Ik ben fan van Organix shampoo en conditioner. Gebruik van dat merk ook nog een spray voor na het wassen om volume te krijgen. Ik heb best een gevoelige hoofdhuid (snel jeuk en schilvers), maar ik gebruik dit merk nu ruim een half jaar en nergens last van.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem186

Bericht 23 Mei 2014 20:20

Re: Goede shampoo zonder rommel

Dat is goed om te lezen! Want dat is dus ook mijn probleem. Ik word soms helemaal gek van de jeuk op m'n hoofd, heel vervelend.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Mei 2014 20:31

Re: Goede shampoo zonder rommel

No poo proberen misschien? Helpt goed tegen jeuk op je hoofd!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Mei 2014 20:33

Re: Goede shampoo zonder rommel

De HEMA verkoopt een shampoo en cremespoeling die erg mild is. Natural heet ie geloof ik. Bevat in ieder geval geen SLS of SLES en parabenen. Fijne shampoo en lekker budgetproof!
<<

Anoniem156

Bericht 23 Mei 2014 20:38

Re: Goede shampoo zonder rommel

Volgens mij is yes to carrots ook een shampoo zonder troep.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Mei 2014 21:14

Re: Goede shampoo zonder rommel

Lampenkapje schreef:No poo proberen misschien? Helpt goed tegen jeuk op je hoofd!


Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat werkt echt niet. M'n haar bleef smerig, ik voelde me zo vies!
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 23 Mei 2014 21:35

Re: Goede shampoo zonder rommel

Als ik m'n haar was, was ik het trouwens twee keer. Eerste keer met Sanicur douchegel (ook geschikt als shampoo) en dan die organix shampoo.
03/2019
11/2020
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 23 Mei 2014 23:08

Re: Goede shampoo zonder rommel

Ik gebruik 'yes to carrots' shampoo en conditioner, deze is echt fijn. Te koop bij o.a. De tuinen. Er zit geen troep in en de geur is heerlijk. Ook de dag en nacht crème ervan is fijn. Ik woon in het zuiden van Engeland en het water is hier enorm hard en van elke andere shampoo kreeg ik roos en een jeukende hoofd huid maar sinds ik 'Yes to carrots' gebruik is het weg.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem103

Bericht 23 Mei 2014 23:11

Re: Goede shampoo zonder rommel

Ik gebruik Yes to tomatoes. Erg fijne shampoo, ik haal het altijd bij de tuinen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 24 Mei 2014 09:24

Re: Goede shampoo zonder rommel

Zijn die shampoos die jullie noemen ook geschikt voor de baby huid?
R. 2013
D. 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Mei 2014 09:28

Re: Goede shampoo zonder rommel

Jans schreef:Dat is goed om te lezen! Want dat is dus ook mijn probleem. Ik word soms helemaal gek van de jeuk op m'n hoofd, heel vervelend.


Bij mij ook, vreselijk..
Word soms gewoon wakker 's nachts omdat ik mijn hoofd kapot lig te krabben..
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Mei 2014 10:10

Re: Goede shampoo zonder rommel

Ik gebruik shampoo's van Lush. Ook troep vrij!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem147

Bericht 24 Mei 2014 10:52

Re: Goede shampoo zonder rommel

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar bij echte plakkerige schilfers en jeuk (tot dat je zeg maar velletjes van je hoofd kunt afpulken) gebruik Selsun. Te koop bij de apotheek. Zoek succesverhalen, het werkt echt. Ik heb eigenlijk pas 1x van iemand gehoor dat het niet werkte. (Of google op Seborrisch eczeem!).

Nadat je de 'kuur' afhebt, was je gewoon nog 1x per week even met die shampoo om het bij te houden. Je hoeft het ook alleen aan te brengen op je hoofdhuid, want daar zit het probleem.

Zelf gebruik ik daarnaast nu label M shampoo (Honey&Oat) maar meer omdat ik die gewoon heel lekker vind haha.
<<

Anoniem222

Bericht 24 Mei 2014 13:11

Re: Goede shampoo zonder rommel

Ik vond yes to carrots juist echt verschrikkelijk. Yes to cucumber beviel een vriendin die yes to carrots ook verschrikkelijk vond wel.

Dat klinkt alsof die heel lekker ruikt Marni! Ik gebruik nog steeds John Frieda omdat er geen shampoo is waar mn haar zo goed van gaat zitten.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 24 Mei 2014 13:18

Re: Goede shampoo zonder rommel

Joan schreef:De HEMA verkoopt een shampoo en cremespoeling die erg mild is. Natural heet ie geloof ik. Bevat in ieder geval geen SLS of SLES en parabenen. Fijne shampoo en lekker budgetproof!


Ik heb deze vandaag gekocht, ga ik eens proberen!
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 24 Mei 2014 17:11

Re: Goede shampoo zonder rommel

Poppy schreef:Ik gebruik shampoo's van Lush. Ook troep vrij!


Ik heb ook shampoo/conditioners van Lush (momenteel BIG en American Cream) maar Lush heeft wel SLS in hun shampoos en dat is 'troep'. Als ik deze shampoo een paar wasbeurten gebruik komt mijn roos weer terug bovendien word mijn haar er sneller vet van. Maar het ruikt zoooo lekker.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 24 Mei 2014 17:14

Re: Goede shampoo zonder rommel

Harrison schreef:Ik vond yes to carrots juist echt verschrikkelijk. Yes to cucumber beviel een vriendin die yes to carrots ook verschrikkelijk vond wel.

.


Mijn haar word er juist super zacht van en het valt mooi, vol en glanzend. Ik heb krullend haar en vrij dun maar wel veel, het zal toch wel een andere werking hebben per haar type.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:26

Bericht 24 Mei 2014 18:46

Re: Goede shampoo zonder rommel

Shampoo van Urtekram, zonder chemische bestanddelen.
http://www.deweegschaal.nl/urtekram?s2m ... tAodT0oAMQ
<<

Anoniem65

Bericht 26 Mei 2014 20:15

Re: Goede shampoo zonder rommel

Ik vond die van Yes to Carrots juist stinken, of ruikt hij op je haar anders dan uit de fles?
Ik gebruik zelf graag Chi, en als die op is wil ik Moroccanoil.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Mei 2014 23:35

Re: Goede shampoo zonder rommel

Poppy schreef:Ik gebruik shampoo's van Lush. Ook troep vrij!


Mja, dat dacht ik ook altijd. Maar in American Cream ( :heart: ) zit wel SLS! Dat vind ik best wel gek aangezien het ook nog wordt verkocht als conditioner, die zou niet moeten hoeven reinigen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Mei 2014 23:40

Re: Goede shampoo zonder rommel

Carool schreef:Zijn die shampoos die jullie noemen ook geschikt voor de baby huid?


Ik gebruik zelf helemaal geen zeep of shampoo voor L., zijn haar is niet vet en hij wordt gewoon goed schoon. Ik doe dat omdat hij altijd zo'n enorm droge huid heeft. Ik zou dat bij R. misschien ook overwegen ivm zijn eczeem.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron