Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zweten zweten zweten

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 23 Mei 2014 15:54

zweten zweten zweten

T valt altijd aan de borst in slaap als ik tv zit te kijken 's avonds, hij gaat gelijk met ons mee naar bed en slaapt tussen ons in.
Hij heeft een romper met korte mouwen en een zomerslaapzak aan. Maar hij zweet altijd echt als een otter!! Zijn haar is drijfnat en de pareltjes zijn op zijn gezichtje. Omdat hij op mijn arm ligt is die ook altijd nat. Als we naar bed gaan dan zorgt hij altijd voor een kleddernatte plek tussen ons in. Het is volgens mij alleen zijn koppie die zo zweet, en over de rest van de dag zweet hij praktisch niet. Niet als hij in de wagen slaapt en niet als hij bij me drinkt. Is iemand hier bekend mee? Moet hij nog minder kleren aan?
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem255

Bericht 23 Mei 2014 16:15

Re: zweten zweten zweten

Heeft hij dat altijd? Ik zou het eens met alleen een romper proberen.
Als hier onze dochter bij ns ligt dan zwem ik ook zowat uit bed.
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 23 Mei 2014 16:19

Re: zweten zweten zweten

Liggen jullie onder een dekbed? Dat schijnt echt veel beter te isoleren dan een dekentje, misschien ligt het daar aan?
Afbeelding
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 23 Mei 2014 17:06

Re: zweten zweten zweten

we liggen inderdaad onder een dekbed, maar daarvoor zitten we gewoon op de bank zonder dekens. Het dekbed lig overigens alleen over zijn onderbenen omdat hij met zijn hoofd vrij hoog ligt, echt richting hoofdbord zegmaar...

als ik hem geen trappelzak aandoe lukt het slapen niet. Ik denk echt dat hij de slaapzak associeert met slapen?
Mother of 3 adorable children
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 23 Mei 2014 17:14

Re: zweten zweten zweten

Oh dan kan het dat dekbed niet echt zijn nee.. Hm..lastig! Misschien dat je nog een dunnere slaapzak kunt proberen? Hema heeft nu fijne, daar is ook een topic over hier ergens.
Afbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 23 Mei 2014 17:35

Re: zweten zweten zweten

Met alleen een luier aan in zijn zak. Dat doen wij ook als het echt warm is. Verder heb ik geen ervaring met het zweten.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 23 Mei 2014 18:54

Re: zweten zweten zweten

Hier slapen de kinderen enkel in luier, zonder iets, ook geen slaapzak.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 23 Mei 2014 20:50

Re: zweten zweten zweten

Hier ook alleen een luier, ik denk dat je hem nog minder aan moet doen.
Lastig dat hij zonder slaapzak niet gaat slapen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers