Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was jouw jaar?

<<

Blij

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:09

Woonplaats: Zwaag

Bericht 11 Sep 2013 12:58

Hoe was jouw jaar?

Beetje vroeg om een jaarbalans te maken, maar als je terugkijkt van nu 11 september, naar 11 september 2012.
Wat is er gebeurd? Wat zijn de highlights, wat zijn de dieptepunten? Wat zou je over willen doen, en wat absoluut niet.
Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt? En wat is het stomste? Hoe kijk je er al met al op terug?
<<

Blij

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:09

Woonplaats: Zwaag

Bericht 11 Sep 2013 13:06

Re: Hoe was jouw jaar?

Ik ben gescheiden in dat afgelopen jaar, verhuisd, fulltime gaan werken, en burn-out thuis komen te zitten.
Ik heb een nieuwe relatie, wat heel erg leuk is, maar wat ook ontzettend veel onzekerheid met zich meebrengt.
De kinderen wonen bij mij, en ons huis en hoe wij nu met zijn viertjes zijn is wel een groot highlight.
Het dieptepunt was de scheiding en alle stress die het mee bracht.
Nog een highlight is de verliefdheid op mijn huidige vriend. Ik geniet enorm van onze tijd samen.

Ik zou nooit meer bij de advocaat willen zitten om een scheiding uit te spreken. Dat doe ik niet graag over.
Ik zou wel graag nogmaals 2 weken de kinderen achter elkaar vrij willen hebben, in de vakantie en er dan wel echt van kunnen genieten.

Ik kijk er op terug als een stressvol jaar, maar waarin ik ook erg genoten heb.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 11 Sep 2013 13:11

Re: Hoe was jouw jaar?

Whahahahahahaha, ow, ik ben een goede om dit in te vullen... :angel:

Het afgelopen jaar heb ik er in 1 woord een puinzooi van gemaakt. Heb een enorme relatiedip gehad, ben vreemdgegaan.. Maar uiteindelijk.. Tja. Heb ik het misschien wel nodig gehad om te zijn waar ik nu ben. Eindelijk problemen aangepakt waar ik al 13jaar mee loop, etc. Ik leef nu echt weer. Gelukkig geldt dit ook voor mijn man. We zijn er gelukkig samen uitgekomen, en beter dan ooit. En nu.. ben ik in verwachting... In een jaar kan veel gebeuren. Heel veel. Maar ik ga voor een beter jaar dan afgelopen jaar...

O ja, en het mooiste moment was het moment dat mijn man vroeg of we mijn spiraaltje eruit zouden halen. Het voelde als een definitieve afsluiting van het verleden en als een ECHT nieuw begin.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 11 Sep 2013 13:21

Re: Hoe was jouw jaar?

leukste gebeurtenis: ik ben gaan samenwonen! De weg ernaartoe was leuk om mee te maken, maar ik zou het niet over willen doen.

Dieptepunt: nu, werkloos thuis zitten. En daaraan voorafgaand een tijdje van gevraagd worden voor een invalbaan - toezegging krijgen en die wordt vliegensvlug weer teruggedraaid. Dan de belofte dat ik op gesprek mag komen wat ook niet doorgaat.

Highlight: een jaar werken, ervaring opdoen. Spulletjes bij elkaar zoeken voor in het nieuwe huis. Wintersporten met de familie, mijn vriend ging voor het eerst mee.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Sep 2013 13:29

Re: Hoe was jouw jaar?

Dieptepunt: TIjdje zonder werk gezeten. Vriendschap van ruim 10 jaar verbroken. Meerdere harten gebroken omdat ik steeds denk wel een relatie aan te kunnen/willen gaan en dan toch niet. Edit: Het overlijden van de vader van mn beste vriendin.. Jezus, hoe kan ik dat vergeten. Da's echt 't allerdiepste punt van de afgelopen.. 10 jaar. Ik kan er nog door huilen als ik eraan denk en 't idee dat 't bijna een jaar geleden is. Jeetje..

Hoogtepunten: Nieuwe baan vinden en sterker uit de strijd met mijn ex-manager komen. Nieuwe vriendschappen verder ontwikkelen. Klinkt gek, maar de komst van Axel was ook bijzonder en doet een hoop goed voor ons gezinsdynamiek.

Verder weet ik 't niet, ik leef redelijk dag tot dag en kijk ook niet echt terug.
Laatst gewijzigd door Anoniem 52 op 11 Sep 2013 13:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Sep 2013 13:31

Re: Hoe was jouw jaar?

Ik heb een leuke oud&nieuw gehad samen met mijn vriend bij mijn broer en schoonzus. Het was fijn om bij elkaar te zijn. Mijn ouders hadden namelijk aangekondigd te gaan scheiden en het was voor ons allemaal een grote schok eigenlijk.

Meteen begin januari heb ik als automobilist een fietser aangereden. Gelukkig allemaal goed afgelopen maar dit ging niet in de koude kleren zitten. Ik heb veel moeite gehad om het te verwerken.

Ondertussen sleepte de scheiding van mijn ouders zich maar voort en is het een tijd lang psychisch heel slecht met mijn moeder gegaan, ik heb daar echt wel een klap van gehad. Bovendien kregen we bericht dat mijn schoonvader aan kanker lijdt en niet meer beter zal worden.

Door alles bij elkaar heb ik er even behoorlijk doorheen gezeten en eigenlijk heb ik pas in mei/juni dit jaar het gevoel dat ik uit het dal aan het klimmen ben. Ik merk dat zowel aan mijn werk als mijn sportieve prestaties, ik heb weer meer energie over.

Mooie momenten waren de vakanties die ik met mijn vriend heb meegemaakt. Ik heb ook wel genoten van het mooie weer deze zomer. We hebben lekker vaak gebarbecued met familie en vrienden wat heel gezellig was. Verder niet echt bijzondere mooie dingen meegemaakt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Sep 2013 13:40

Re: Hoe was jouw jaar?

Dit was een goed jaar voor mij!

Op 14 september ben ik getrouwd, dit was een geweldige dag! :D Niet lang daarna zijn we voor een kindje gegaan en in januari had ik al een positieve test. Ben nu dus bijna een jaar getrouwd en bijna uitgerekend.
In januari zijn mijn man en ik op huwelijksreis geweest. Het eerste deel was geweldig, maar aan het eind heeft hij een ongeluk gekregen waardoor hij daar in het ziekenhuis belandde. Ik dacht echt even dat ik hem kwijt was op het moment van het ongeluk, maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen. En die positieve test 2 dagen later maakte ook veel goed :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 11 Sep 2013 14:00

Re: Hoe was jouw jaar?

Ik ben in oktober bevallen van onze tweede dochter. Daarna in een hele diepe put beland, zat deels met mezelf in de knoop (en hoe ik er uit zag door die akelige zwangeschapskilo's) en ik voelde me niet begrepen door mijn man wat een behoorlijke relatiedip met zich meebracht.
Nu ben ik lichter dan ooit en zit ik weer goed in mijn vel, heb mijn haren afgeknipt en ben sportiever geworden. Een heel anders mens kun je wel zeggen.
Ook de relatiedip is grotendeels verdwenen, er zijn nog wel eens dipjes en momenten van ergernissen maar over het algemeen gaat het nu goed. Over twee weken zijn wel alweer 5 jaar getrouwd.
Nu alleen nog op zoek naar (nieuwe) vriendinnen, ik merk dat ik nu ik weer goed in mijn vel zit echt behoefte heb om met vriendinnen leuke dingen te gaan doen. Ik hoop dat ook dit jaar nog te kunen verwezenlijken.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem 48

Bericht 11 Sep 2013 14:29

Re: Hoe was jouw jaar?

Eigenlijk heel goed,
Vrijdag is het een jaar geleden dat ik wakker werd en op facebook keek en zag dat mijn achternichtje was geboren en dat we een activiteit gingen doen zoals wij het wilden.
Eind september kreeg ik eindelijk mijn diploma :)
Vervolgens in november een heerlijk weekendje weg geweest met ex en zijn ouders en zus.
Tussen kerst en oud en nieuw zijn we uit elkaar gegaan en ben ik tussen januari en april ruim 20 kg afgevallen. Vervolgens heb ik van mei tot en met morgen heel veel kunnen werken en ervaring op kunnen doen.
En ik heb sinds enkele weken ook weer een hele leuke nieuwe vriend waar ik helemaal happy mee ben.
Veel gebeurt maar wel een goed jaar :)
<<

Anoniem80

Bericht 11 Sep 2013 14:52

Re: Hoe was jouw jaar?

Al met al een mooi jaar. Eind september had ik een positieve zeangerschapstest, heerlijk! December was een leuke maand, met als hoogtepunt de eerste verjaardag van ons zoontje. De maanden liepen lekker, zwangerschap ging stukken beter als ik had durven dromen. Heerlijk genoten van ons zoontje intussen. Nieuwe vriendinnen gemaakt via het forum. Grootste hoogtepunt: geboorte van ons dochtertje!

Dieptepunten waren dat ik weer hoge bloeddruk kreeg tijdens mijn zwangerschap en ook nog suikerziekte door zwangerschap. Hierop helaas weer ingeleid, wat op zich best fijne ervaring was, maar wilde graag natuurlijk bevallen. En nu de ziekte van mijn vader... Hopend op een goede afloop.

Al met al een fijn jaar, maar wel met zware momenten.
<<

Anoniem100

Bericht 11 Sep 2013 15:19

Re: Hoe was jouw jaar?

Qua werk gezien een niet al te best jaar.... In het najaar werd bekend gemaakt dat onze locatie zou sluiten, zijn wij elders ondergebracht onder het mom dat het wel goed zou komen. Begin van het nieuwe jaar hoorden we dat onze contracten niet verlengd werden. In april stopte werk definitief, sindsdien zit ik thuis. Solliciteren doe ik al vanaf december vorig jaar, maar het wil niet lukken. Ben naar banenbeurzen geweest, heb m'n CV en een aantal brieven laten beoordelen/checken en inmiddels ook buiten mijn werkveld aan het zoeken.

Hoogtepunt(en) van dit jaar was sowieso onze reis naar Canada & USA, waar we net 2 weken van terug zijn :D En natuurlijk ook dat mijn beste vriendinnetje me heeft gevraagd haar getuige te zijn op haar bruiloft volgend jaar!

Daarnaast ben ik me nu aan het oriënteren om een thuisstudie te gaan doen en daarbij elke baan aan te pakken die er te vinden is.

Hopelijk word komend jaar wat meer mijn jaar!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 11 Sep 2013 15:43

Re: Hoe was jouw jaar?

Ik ben afgelopen jaar in zoverre hersteld van mijn eetstoornis dat ik kan zeggen dat ik genezen ben.

Ik ben weer gaan turnen en voel me daar als een vis in het water.

Ik heb mezelf terug gevonden, gek doen, feest vieren, positiviteit.

Ik ben begonnen met afstuderen en hoop snel klaar te zijn.

Oja, en ik ben voor het eerste sinds ik ziek werd weer verliefd geworden, heerlijk!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 11 Sep 2013 15:47

Re: Hoe was jouw jaar?

Wat leuk allemaal Koko! Super fijn dat het zo goed met je gaat
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 11 Sep 2013 15:53

Re: Hoe was jouw jaar?

Voor mij is september 2012/september 2013 best een mooi moment om terug te blikken. Het is nu namelijk precies een jaar geleden dat mijn ex en ik echt uit elkaar gingen. Hij had vanaf begin oktober een nieuwe vriendin en ik heb nog maar één keer om hem gehuild, zo fijn dat ik het gewoon helemaal afgesloten heb.

Verder heb ik een aantal oude vrienden (vriendschappen die niet meer het investeren waard waren) verloren en hele waardevolle nieuwe vriendschappen gemaakt. Ik ben gaan studeren en op kamers gegaan (beste keuze van m'n leven!) en ik heb ontzettend veel leuke lieve mensen leren kennen. Ja, ik kan wel zeggen dat 2013 echt een top jaar was, vooral afgelopen zomer was echt de beste van mijn leven. Heerlijk gefeest, genoten, gechilld, op festivals geweest, nachten lang op het strand bij kampvuurtjes gezeten, een tof baantje gehad op een strandtent waar ik ook al zoveel leuke mensen heb leren kennen. Ik heb een hele leuke tijd met een hele leuke jongen gehad (jammer dat dat over is) dus ik ben tevreden!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Sep 2013 15:54

Re: Hoe was jouw jaar?

Ik ben ontslagen, heb eindelijk erkent/erkenning gekregen dat ik een flinke burn out heb/had.
Ben inmiddels goed op weg om uit die burn out te komen gelukkig maar zit toch al bijna een jaar thuis.

Ons nieuwe huis werd opgeleverd, ons oude huis werd verkocht, heb lekker kunnen klussen en daarna verhuisd.

En het absolute hoogtepunt is m'n zwangerschap.

De depressie van de burn out heeft veel dingen jammergenoeg overschaduwd, maar terugkijkend mag ik best heel blij zijn met dit afgelopen jaar :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 11 Sep 2013 16:17

Re: Hoe was jouw jaar?

We zijn getrouwd, hebben de sleutel gekregen van ons koopappartement, veel moeten klussen en zijn verhuisd. Daarnaast heb ik een kleine promotie op het werk gekregen die per oktober in gaat en als kers op de taart
hebben we besloten dat ik de pilstrips die in huis zijn op maak en we eind van het jaar dus voor een kindje gaan.

Alles bij elkaar enorme veranderingen als ik het zo lees, maar ik kan niet anders zeggen dat ik intens gelukkig ben en 2013 tot nu toe een geweldig jaar voor mij/ons geweest is!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Sep 2013 16:19

Re: Hoe was jouw jaar?

voor mij was het een goed jaar!

september oktober en november waren wat pittig door verplichte bedrust en dus tevel tijd om na te denken maar uiteindelijk was dat prima want mn dochter kwam gezond ter wereld!
het moederschap vind ik nog leuker als verwacht en maakt me echt heel ,gelukkig.Ook mn relatie loopt goed, we kunnen goed praten over van alles en dat is ook wel eens anders geweest
het contact met mn vader herstelt zich heel voorzichtig en ik voel me er heel sterk onder.
verder heb ik in een super leuke productie gestaan,fijne mensen ontmoet en een leuke tijd gehad en heb ik op mn werk momenteel een leuke klus om te doen.

minpunten zijn: mijn behoorlijke bekkenproblemen en wat gezondheidsproblemen
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 240

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 11 Sep 2013 16:40

Re: Hoe was jouw jaar?

Vorig jaar september waren mijn vriend en ik op rondreis door West Canada. Dat was een hele mooie reis, hebben er nog heel erg lang van nagenoten en nu zijn we ons aan het verheugen op de rondreis die we in November gaan maken.

Mijn beste vriendin is afgelopen jaar voor het eerst moeder geworden. Met 30 weken bevallen, gelukkig kon het kindje direct zelfstandig ademhalen en doet ze het nu hartstikke goed. Het begint bij mij nu ook wel te kriebelen dus wie weet wat komend jaar brengt.

Verder hebben we een redelijk rustig jaar gehad. We hebben beiden een crisis bestendige baan waardoor we ons geen werkgerelateerde zorgen hoeven te maken en met onze familie gaat het ook goed. Hopelijk kan ik dat over een jaar weer zeggen.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 11 Sep 2013 16:56

Re: Hoe was jouw jaar?

Het was een heel dubbel jaar qua emoties van blijdschap en verdriet.
Dieptepunt 25 september het overlijden van mijn moeder.
Hoogtepunt 6 december de geboorte van onze zoon.

De periode die volgde was kerst en oud en nieuw waar blijdschap voorop zou moeten staan omdat het de eerste keer was met onze zoon werd uiteraard overschaduwd door verdriet doordat mijn moeder er voor het eerst niet meer bij was.

Ergens in november is bij mijn vader COPD fase 4 vast gesteld wat ook wel even schrikken was.

In maart zat mijn verlof erop en ben ik weer aan het werk gegaan. Daarnaast heb ik mijn studie weer opgepakt en ben daarin weer op de goede weg. In mei en juni heb ik een aantal examens gedaan en gehaald

De vakantie heb ik dit jaar verspreid over 2 x 2 weken (eind juli en eind augustus) waarin ik zo weinig mogelijk heb gedaan en vooral heb genoten van onze zoon mijn vriend en het mooie weer. We zijn er even lekker tussenuit geweest wat ons allemaal erg goed heeft gedaan.

Al met al een jaar waar ik met een dubbel gevoel op terug kijk.
Afbeelding
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:11

Bericht 11 Sep 2013 17:26

Re: Hoe was jouw jaar?

Ik denk dat ik hier goed over na ga denken en dan met een mooi stukje kom.

Mijn jaar was allesbehalve normaal. Zeer bewogen met zware downs en toch ook wel wat goede ups.
Afbeelding
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Sep 2013 17:40

Re: Hoe was jouw jaar?

Weg, te persoonlijk om te laten staan.

Niet quoten a.u.b..
Laatst gewijzigd door Bisq op 12 Sep 2013 08:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Sep 2013 18:02

Re: Hoe was jouw jaar?

Poeh, al met al was het toch wel weer een veelbewogen jaar. Een jaar geleden was ik nog samen met m'n ex. 15 september trouwde zijn broer en hij was getuige, het was een hele leuke dag. Eind november ging het uit tussen ons, nadat het al een tijdje niet zo lekker liep. Ik zat o.a. daardoor toen niet goed in m'n vel en had ook grote twijfels over mijn werk en heb zelfs een paar keer een soort paniekaanval gehad toen ik aan mijn werk dacht. Heb een tijdje bij de psychologe gelopen, dat was wel prettig. Heb me daarna weer redelijk herpakt, zat weer beter in mijn vel gelukkig en zag het werk weer wat positiever in. Begin van het jaar dacht ik nog dat dat mijn laatste jaar wel eens kon zijn bij deze baan en ik was druk naar vacatures aan het zoeken, maar ik zie het nu weer wat zonniger in allemaal en zit hier voorlopig nog wel ff goed.
Qua vriendschappen is er ook weer e.e.a. gebeurd. Twee vriendinnen ben ik kwijtgeraakt (één daarvan pas zeer recentelijk), met andere vriendinnen weer leuke dingen gedaan. Veel leuke forummeetings gehad ook!
Lekker op vakantie geweest, eindelijk weer eens een échte (zon)vakantie, ben gaan paragliden (letterlijk het hoogtepunt van dit jaar) en daarna nog naar Lowlands geweest.
Qua mannen waren er wat ups en downs, maar over het algemeen weinig opgeschoten op dat gebied. Af en toe een 'fling' en een paar dates, maar that's it. Mijn gevoel gaat ook heel erg heen en weer tussen 'ik wil nu toch echt weer eens een man' en 'ik ben er klaar mee en heb geen zin om te daten'. Het laatstgenoemde komt vaker voor trouwens :laughcry:

En nu word ik over twaalf dagen 30, iets waar ik ook al een half jaar tegenaan hik. Laat ik het dus maar gewoon achter de rug hebben, dan kan ik weer vooruit kijken i.p.v. bedenken wat ik allemaal NIET heb bereikt voor m'n 30e.
❤ 7 juni 2018
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:45

Bericht 11 Sep 2013 18:14

Re: Hoe was jouw jaar?

Voor mij was het een topjaar!

In okt getrouwd met aansluitend een mooie huwelijksreis naar tunesie!
Daarna de mmm in gegaan voor ons eerste wondertje, met een super snel positief resultaat, op 27 april een positieve test! Nu dus alweer 23 weken zwanger en in Jan verwachten wij ons eerste kindje! <3
Afbeelding
<<

Anoniem198

Bericht 11 Sep 2013 18:23

Re: Hoe was jouw jaar?

Mijn jaar heeft veel hoogtepunten gehad. I count my blessings!
Na voor een 2e keer werkloos te zijn geweest een baan gevonden en daar heel snel een vast contract gekregen.
Ik ben gaan samenwonen en nu zijn we bezig voor een kindje.
Mijn vriend heeft zijn huis super snel verkocht.
Ben ik weer tante geworden van een heel leuk jongentje
Heb ik een hele gafe reis gemaakt naar USA en gaan we dit jaar nog een keer op uitnodiging van mijn ouders

Dieptepunten
Mijn vriend heeft een vervelende periode gehad mbt werk
Zijn een paar vriendschappen verloren gegaan
Helaas zijn die rotkilo's er nog steeds niet af :wink:
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 18:30

Re: Hoe was jouw jaar?

Ik ben afgestudeerd! Joepie!

Heb een baan gevonden, inclusief toffe auto haha. Maar dat bleek totaal niet te zijn wat ik dacht te willen. Dus na een half jaar liep mijn contract af. Nu weer hard op zoek naar nieuw werk. Ik heb besloten een nieuwe opleiding te volgen en daarvoor moet ik solliciteren naar een opleidingsplek in het ziekenhuis, die vacatures komen rond november online, dus ik kan niet wachten tot dan.

Verder ben ik heerlijk op vakantie geweest, was echt ontzettend fijn en leuk. Sowieso is het jaar op relatievlak echt heel fijn en lekker geweest. Ben gelukkig dan ooit met mijn lieve vriend :D

Al met al een prima jaar. Maar toch maak ik de balans liever op 31 december op haha.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers