Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zouden jij en je partner mee kunnen doen aan 'Het Blok'?

<<

Anoniem280

Bericht 25 Mei 2014 23:20

Re: Zouden jij en je partner mee kunnen doen aan 'Het Blok'?

Qua klussen mijn vriend wel, ik niet. Ik heb daar het geduld niet voor.
Mijn vriend kan gelukkig veel. Elektriciteit, waterleidingen etc. Hij zorgt er wel voor dat het allemaal werkt.
Een monteur of wat dan ook maar inschakelen, nee dat doet hij niet.
Zit hem in de familie, want iedereen is een manesje van alles.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 26 Mei 2014 09:58

Re: Zouden jij en je partner mee kunnen doen aan 'Het Blok'?

AnnaK schreef:Ja want mijn man is echt heel erg goed in klussen. Kan badkamers en keukens zetten. Leidingen, elektriciteit ook geen probleem. Heeft kijk op inrichting, kleur, materiaal. Ik hoef alleen maar te luisteren en te volgen. Daar ben ik normaal gesproken niet zo goed in, maar tijdens klussen wel. Dus ik krijg steeds een kleine taak en die voer ik dan uit. Man ergert zich wel aan mijn slordigheid en Franse slag. Ik heb snel geen zin meer als iets lang duurt en ik ben niet secuur. Dus hij zal me wel een paar keer de les lezen. Maar ik weet zeker dat we heel veel kans maken te winnen.

Hier kan ik me grotendeels bij aansluiten. Mijn vriend is ook echt heel erg goed in klussen. Hij kan echt alles, heeft een prima inzicht etc. We hebben zelf ons huis 2 jaar geleden zelf deels gerenoveerd en dat ging echt heel erg goed. We zijn toen ook 4 maanden non-stop bezig geweest in ons huis en wij waren echt een heel goed team.
2012 & 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 26 Mei 2014 10:48

Re: Zouden jij en je partner mee kunnen doen aan 'Het Blok'?

Hmm, mijn vriend kan wel erg goed klussen maar ik heb het geduld er niet voor dus dat lijkt mij niet zo'n goede combi.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem99

Bericht 26 Mei 2014 12:45

Re: Zouden jij en je partner mee kunnen doen aan 'Het Blok'?

Qua klussen niet, qua stressbestendigheid wel! Ik denk dat ik nog het meest 'verstand' heb van klussen maar dat gaat ook niet veel verder dan te weten hoe ik lampen op moet hangen.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 26 Mei 2014 12:59

Re: Zouden jij en je partner mee kunnen doen aan 'Het Blok'?

mijn partner wel maar ik ben er echt niet zo goed in en sta , als ik ergens erg mn best op heb gedaan, niet zo open voor kritiek...... dus ik denk dat t niet zo'n goed plan is. Het klussen in husi ging trouwens wel goed maar bij t blok komt wel meer kijken
<<

Anoniem129

Bericht 26 Mei 2014 19:48

Re: Zouden jij en je partner mee kunnen doen aan 'Het Blok'?

Op dit moment hebben wij ons eigen blok! Gaat erg goed maar komt ook omdat mijn vriend idd alles kan!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers