Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat hebben jullie kindjes nu aan 's nachts?

<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Mei 2014 21:39

Re: Wat hebben jullie kindjes nu aan 's nachts?

Ze hebben allebei een shortama aan. En er ligt een dekbed in hun bed, mijn dochter ligt daar wel onder, mijn zoon niet.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 22 Mei 2014 23:07

Re: Wat hebben jullie kindjes nu aan 's nachts?

Romper met korte mouwen en een shortama.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Mei 2014 23:08

Re: Wat hebben jullie kindjes nu aan 's nachts?

Hempje en onderbroekje.
<<

Anoniem 82

Bericht 22 Mei 2014 23:19

Re: Wat hebben jullie kindjes nu aan 's nachts?

Met de redelijk warme afgelopen dagen heeft R alleen een romper met lange mouwen aan in bedje, hij slaapt onder een lakentje en dekentje. Hij heeft het vrij snel warm, maar dit ging goed en was ook niet te koud.

A heeft een pyjamajurkje met korte mouwen aan en ligt onder een dekbed. Soms is ze een beetje bezweet, als ze slaapt dan trek ik het dekbed een stukje naar beneden. Ze wil echter zowel een pyjama aan als onder het dekbed slapen, dus dan maar even zo. Wordt het echt te heet dan gaat het dekbed uit de hoes en laat ik haar alleen onder de hoes slapen.
<<

Anoniem144

Bericht 23 Mei 2014 00:34

Re: Wat hebben jullie kindjes nu aan 's nachts?

D. heeft een hemd , onderbroek en shortama aan. Ze ligt onder een enkel dekbed.

L.heeft op het moment een romper met korte mouwen,boxpakje met korte mouwen en korte pijpjes aan en hierover heen een dunne, mouwloze zomerslaapzak. Hij heeft ook nog een lakentje en enkele deken over zich heen.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 23 Mei 2014 09:53

Re: Wat hebben jullie kindjes nu aan 's nachts?

Hier heb ik de jongste toch maar een romper lange mouw aan gedaan. Verder een zomerslaapzak en dekentje.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 23 Mei 2014 10:57

Re: Wat hebben jullie kindjes nu aan 's nachts?

Hij heeft een rompertje met korte mouw aan en ligt in een baker doek en daarover een lakentje. Het is erg warm bij ons boven, op zijn kamertje is.het zo'n 25 graden.
1 april 2014
31 juli 2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Rayna