Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat lust je echt niet?

<<

ChiQ

Bericht 24 Mei 2014 13:49

Re: Wat lust je echt niet?

Ah, wat willen veel meiden toch koffie leren drinken. Is vast door de gezelligheidsgevoel die er aan vast zit! Maar als je het niet lust, lekker zo laten hoor, nergens goed voor, koffie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Mei 2014 14:09

Re: Wat lust je echt niet?

Toet schreef:Verder ben ik ook geen witlof


:nerd:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 63

Bericht 24 Mei 2014 14:23

Re: Wat lust je echt niet?

Bliss schreef:
Toet schreef:Verder ben ik ook geen witlof


:nerd:




:good:
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 24 Mei 2014 14:33

Re: Wat lust je echt niet?

Ik lust geen spek/bacon en salami. Ook lust ik geen champignons of andere soorten paddenstoelen. En ik lust de meeste vissoorten niet.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 24 Mei 2014 14:38

Re: Wat lust je echt niet?

Meeste vis, kaas, champignons, witlof en salami/cervelaat
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 24 Mei 2014 14:39

Re: Wat lust je echt niet?

Koffie en alles met de smaak daarvan :no: !
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 24 Mei 2014 15:41

Re: Wat lust je echt niet?

Het enige wat ik echt niet drink is melk. Daar ga ik van kokhalzen. Bier vind ik ook niet lekker, krijg daar een opgeblazen gevoel van dat de hele avond niet meer weggaat.

Voor de rest eet en drink ik alles.
<<

Anoniem168

Bericht 24 Mei 2014 20:16

Re: Wat lust je echt niet?

Gekookte melk met een vel, (ook als ik het op chocolademelk zou zien ga ik kokhalzen).
Gekookte mosselen
Salmiak
Zouthout
<<

Anoniem 53

Bericht 24 Mei 2014 20:25

Re: Wat lust je echt niet?

Tuinbonen, karnemelk. Dat krijg ik gewoon echt niet weg.
<<

Anoniem60

Bericht 24 Mei 2014 21:21

Re: Wat lust je echt niet?

Brie. Of eigenlijk: ik denk dat ik geen brie lust. Ik heb het nog nooit geproefd, omdat de geur me al zo tegenstaat dat ik het niet aandurf om het te gaan eten.
Pindakaas of chocoladepasta met boter vind ik echt heel smerig en boterhamworst of Smac vind ik ook echt niet lekker.
<<

Fiene

Bericht 24 Mei 2014 21:27

Re: Wat lust je echt niet?

Rauwe dingen ( vis etc bedoel ik dan) en van vlees waar het bloed nog uitloopt zoals biefstuk enzo gadver..
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 24 Mei 2014 22:09

Re: Wat lust je echt niet?

Ik heb de afgelopen jaren veel leren eten, maar wat ik nog steeds niet lekker vind is/zijn:
-spruitjes!
-bruine bonen en dadels (om de structuur)
- mosselen ( heb ik nog nooit op, en dat probeer ik zo te houden)

Wat lusten veel mensen geen boter! Ik ben er gek op! Heerlijk met idd nutella en hagelslag en op alle boterhammen die ik eet.
<<

Anoniem83

Bericht 25 Mei 2014 00:46

Re: Wat lust je echt niet?

Ik vind rauwe bleekselderij, koffie, bier en goldstrike (kaneeldrank brrr) niet echt lekker. Voor de rest lust ik echt alles, ik eet dan ook erg graag.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 25 Mei 2014 05:10

Re: Wat lust je echt niet?

Zuurkool, champignons, koffie, bier, brownies, tiramisu, donkere chocoladetaart/mousse. En verder zijn er een aantal dingen die ik nog nooit gegeten heb maar ik voel de behoefte ook niet om het te proberen. Denk dan aan mosselen of oesters.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 25 Mei 2014 15:19

Re: Wat lust je echt niet?

Bliss schreef:
Toet schreef:Verder ben ik ook geen witlof


:nerd:


Haha :smile:
<<

Anoniem168

Bericht 25 Mei 2014 16:02

Re: Wat lust je echt niet?

Fem schreef:Brie. Of eigenlijk: ik denk dat ik geen brie lust. Ik heb het nog nooit geproefd, omdat de geur me al zo tegenstaat dat ik het niet aandurf om het te gaan eten.
Pindakaas of chocoladepasta met boter vind ik echt heel smerig en boterhamworst of Smac vind ik ook echt niet lekker.


Kan me dat zo moeilijk voorstellen dat je dat nog nooit hebt gegeten. Gewoon een keer doen, gewoon niet de te 'rijpe' nemen (hoe rijper, hoe sterker de smaak) of gewoon van die voorverpakte van de Aldi bijvoorbeeld om mee te beginnen. Hmm lekker hoor :P
<<

Anoniem168

Bericht 25 Mei 2014 16:08

Re: Wat lust je echt niet?

Energiedrank vind ik ook vies en ook alle light-producten met zoetstof. Vind dat echt niet lekker smaken. Bijna iedereen in mijn omgeving drinkt bijvoorbeeld cola-light, maar vind daar dus echt niks aan. Ik proef dan altijd zo'n chemisch smaakje wat niet hoort. Ook zo een keer met light-slagroom uit het kerstpakket, meteen na het proeven weggegooid omdat het gewoon niet smaakte zoals het moest. Daar kan ik gewoon echt niet aan wennen. Vriendin van me heeft ook altijd alleen maar cola-light in huis, drink het dan wel, maar ben er niet kapot van.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Mei 2014 16:09

Re: Wat lust je echt niet?

Ik lust alles.
#teammaple🍁
<<

Anoniem 52

Bericht 25 Mei 2014 16:14

Re: Wat lust je echt niet?

Oh! Ik lust geen alcohol! En men denkt altijd dat ik overdrijf, maar zo'n wijnbonbon zit ook een vleugje alcohol en ik vind 't smerig. Wanneer er gigantisch veel zoetigheid bij zit en de smaak wordt gemaskeerd, dan krijg ik het wel weg (Wodka/Redbull bijv) maar verder...
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 25 Mei 2014 16:19

Re: Wat lust je echt niet?

Ik lus een heleboel niet maar waar ik nu direct aan denk: vlees, vis, boter (op brood), schimmelkaas, spruiten, stampot, tuinbonen, knoflook (rauw, verwerkt ergens in wel), olijven, aardappelpuree, bon bons.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 25 Mei 2014 16:22

Re: Wat lust je echt niet?

Ik hou echt niet van zachte kazen (zoals brie) en schimmelkazen. Voor de rest lust ik zo ongeveer alles.
<<

Anoniem122

Bericht 25 Mei 2014 17:31

Re: Wat lust je echt niet?

Nootmuskaat.. Brr.. mijn oma deed dat altijd over groenten, vond bijv. bloemkool al nooit echt lekker, maar met nootmuskaat krijg ik helemaal braakneigingen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 25 Mei 2014 19:31

Re: Wat lust je echt niet?

Tuktuk, ja iew nootmuskaat, mijn moeder gooide dat ook altijd op de groente. Ik heb jaren gedacht dat ik geen sperziebonen lustte, maar dat bleek de nootmuskaat tezijn, nu vind ik sperziebonen heerlijk.
<<

Anoniem280

Bericht 25 Mei 2014 23:13

Re: Wat lust je echt niet?

Ik ben een erg moeilijke eter.
Zo lust ik bijna alle groene groenten niet.
Alle boonsoorten eet ik niet.
Maïs, sinds ik ooit eens een maïskolf geprobeerd heb en dit totaal niet lekker vond, hoef ik nooit geen maïs meer.
Bloemkool vind ik niet lekker, maar eet dit heel af en toe.
Witlof lust ik niet gekookt.
Warme rooie biet, wie dat uitgevonden heeft?
Aardappelen vind ik niet lekker, eet dit 2× per maand.
Karbonade.
Kip aan bot. Ik hou niet van kip kluiven.
Dadels.
Avocado.
Markreel.
Krab.
Inktvis.

Tsja, ben een echte miep wat eten betreft.

Verder lust ik alle vis schaal en weekdieren.
<<

Anoniem86

Bericht 25 Mei 2014 23:14

Re: Wat lust je echt niet?

Ik lust trouwens echt géén prik/koolzuur.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers