Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat moet ik toch doen?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Mei 2014 15:53

Re: Wat moet ik toch doen?

Ik reageerde ook meer op Izar, die het zo opvallend vond dat mensen het logisch vonden dat je met een hoger inkomen minder tegemoetkoming krijgt. ChiQ is niet de enige die deelneemt aan deze discussie, niet alles wat er wordt gepost is meteen een aanval op ChiQ.
Laatst gewijzigd door Susan op 25 Mei 2014 15:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Mei 2014 15:53

Re: Wat moet ik toch doen?

Jemig Tuktuk, ga jij eens naar je nest of zo. Je vliegt echt een beetje uit de bocht nu hoor.
Ik snap de ínhoud van je eerste reactie wel, maar ik snap echt niet waarom je dat op zo'n vervelende toon moet zeggen en ik snap ook echt niet waar je nu eigenlijk mee bezig bent. Wil je gelijk hebben of zo? Wil je dat ChiQ zegt dat het inderdaad belachelijk is en dat ze gewoon fulltime zou moeten werken? Dat ze een uitkeringstrekker is en dat ze die gewoon had moeten weigeren maar dat ze op geld belust is en een verwend nest? is dat dan wat je wil horen?
Ik vind je echt enorm hoog van de toren blazen met je nare: "ik ga misschien wel voor bijna niks werken maar dan verwezenlijk ik wél mijn droom." denk je dat ChiQ omdat haar man veel geld verdiend geen dromen heeft? Geen gevoelens heeft?
Ga gewoon lekker door het Thaise land fietsen als je het daar zo geweldig vind in plaats van hier te zieken zeg, je gaat gewoon echt net even een paar bruggen te ver én je draaft door.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Mei 2014 15:55

Re: Wat moet ik toch doen?

Pompoen schreef:Jemig Tuktuk, ga jij eens naar je nest of zo. Je vliegt echt een beetje uit de bocht nu hoor.
Ik snap de ínhoud van je eerste reactie wel, maar ik snap echt niet waarom je dat op zo'n vervelende toon moet zeggen en ik snap ook echt niet waar je nu eigenlijk mee bezig bent. Wil je gelijk hebben of zo? Wil je dat ChiQ zegt dat het inderdaad belachelijk is en dat ze gewoon fulltime zou moeten werken? Dat ze een uitkeringstrekker is en dat ze die gewoon had moeten weigeren maar dat ze op geld belust is en een verwend nest? is dat dan wat je wil horen?
Ik vind je echt enorm hoog van de toren blazen met je nare: "ik ga misschien wel voor bijna niks werken maar dan verwezenlijk ik wél mijn droom." denk je dat ChiQ omdat haar man veel geld verdiend geen dromen heeft? Geen gevoelens heeft?
Ga gewoon lekker door het Thaise land fietsen als je het daar zo geweldig vind in plaats van hier te zieken zeg, je gaat gewoon echt net even een paar bruggen te ver én je draaft door.


Sorry, maar jouw reactie is toch net zo heftig?
Jullie versterken elkaar allemaal nu. Ik vind het nergens op slaan dat TukTuk het nu allemaal gedaan heeft.
Toegegeven, ze reageert niet altijd even tactisch, maar ze krijgt nu wel dingen naar haar hoofd geslingerd die in mijn ogen niet terecht zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem122

Bericht 25 Mei 2014 15:59

Re: Wat moet ik toch doen?

reactie op verzoek verwijderd
<<

Burgemeester Saar

Bericht 25 Mei 2014 16:25

Re: Wat moet ik toch doen?

Op verzoek van de TO sluit ik dit topic. TO heeft haar keuze gemaakt en het topic wordt nu alleen nog als (negatief) discussietopic gebruikt.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers