Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoedjes

<<

Saar

Noob

Berichten: 87

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:42

Bericht 22 Mei 2014 10:15

Hoedjes

Ik zit erover te denken om een hoedje te kopen, ik zag leuke rieten op de website van de h&m. Dragen jullie
wel eens hoedjes? Wat dragen jullie daarbij en wat voor hoedjes hebben jullie?
<<

Patsy

Bericht 22 Mei 2014 11:47

Re: Hoedjes

Ik heb vorig jaar een hoedje gekocht, ook een rieten bij h en m. Ik draag hem op dagen waarop de zon schijnt en ik veel buiten ben. Bij anderen vind ik het altijd erg leuk staan, bij mezelf moet ik er erg aan wennen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 23 Mei 2014 20:32

Re: Hoedjes

Ik heb een stoffen hoed uit Turkije en een rieten hoedje, vorig jaar gekocht in Luik. Die stoffen hoed heb ik al lang niet op gehad eigenlijk maar het rieten hoedje heb ik vorige of deze week opgehad toen het lekker weer was en we buiten zaten. Thuis en op vakantie vind ik het fijn om hoedje(s) te dragen als het warm is.
Ik heb ook een pet trouwens, maar dat valt niet onder hoedje he haha.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 23 Mei 2014 20:45

Re: Hoedjes

Ik heb een hoed uit engeland, maar die is te warm voor zomers. Draag zomers soms petten, voor de meeste hoeden is mijn hoofd te groot :(
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem130

Bericht 23 Mei 2014 20:55

Re: Hoedjes

Ik ben nooit zo'n fan van hoedjes. Alleen in tropische oorden denk aan 40 graden bakkende zon. Als het echt functioneel is.

Anders vind het altijd een beetje overstyled. Alsof je denkt dat je net uit een videoclip bent weggelopen ofzo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Mei 2014 22:01

Re: Hoedjes

Haha nee joh Whatever! Ik vind hoedjes leuk, heb er ook een aantal. Heb ze alleen bijna nooit op :laughcry: Toevallig gisteren weer eens één op gedaan toen ik ff de stad in ging, verder draag ik ze wel eens naar een festival of op het terras ofzo. Ga ze weer eens wat vaker dragen de komende tijd.
❤ 7 juni 2018
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Mei 2014 23:33

Re: Hoedjes

Ik vind hoedjes ook tof! Ga binnekort een rieten halen. Ook wel handig trouwens, want m'n hoofdhuid verbrand erg snel op m'n scheiding. Dat voelt niet fijn dus een hoedje is niet alleen leuk maar ook wel functioneel :D
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Mei 2014 08:46

Re: Hoedjes

Whatever schreef:Ik ben nooit zo'n fan van hoedjes. Alleen in tropische oorden denk aan 40 graden bakkende zon. Als het echt functioneel is.

Anders vind het altijd een beetje overstyled. Alsof je denkt dat je net uit een videoclip bent weggelopen ofzo.

LOL

Ik vind hoedjes ook leuk én als het al overstyled was zou ik ze nog leuker vinden. Meer overstylede mensen op straat graag!
#teammaple🍁
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 29 Mei 2014 10:07

Re: Hoedjes

Ik draag ook vaak hoedjes. Nu is het voor mij in eerste instantie functioneel ivm de zon waar ik niet tegen kan. Maar daarnaast vind ik het vaak ook gewoon leuk staan!
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 29 Mei 2014 10:46

Re: Hoedjes

Ik vind hoedjes héél leuk. Maar ik heb er echt geen geschikt hoofd voor helaas.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 29 Mei 2014 10:52

Re: Hoedjes

Urban Naked schreef:Meer overstylede mensen op straat graag!

:yes:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 31 Mei 2014 10:18

Re: Hoedjes

Ik heb vorig jaar een heel handig en leuk hoedje gekocht bij accessoirize; een opvouwbare/oppropbare die wel in model blijft. Ik draag 'm als ik lang in de zon ben, bijvoorbeeld op een festival of op het strand.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 31 Mei 2014 14:17

Re: Hoedjes

Ik was net in de kringloop en daar lagen rieten hoedjes voor een euro. Liep er mee de straat op en een klein meisje riep 'u heeft een hele mooie hoed mevrouw!'
#teammaple🍁
<<

No. 3

Bericht 31 Mei 2014 15:27

Re: Hoedjes

Lara schreef:
Urban Naked schreef:Meer overstylede mensen op straat graag!

:yes:
+ 100 miljoen.
<<

Anoniem59

Bericht 31 Mei 2014 15:33

Re: Hoedjes

Ik vind hoedjes leuk! Ik draag ze ook, ik heb wel een hoedenhoofd hoor ik vaak :) niks mis mee hoor, doen!!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers