Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koffie- of senseoapparaat

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Mei 2014 21:38

Koffie- of senseoapparaat

Welke hebben jullie?
Ik ben vast aan t orienteren welke keukenspullen weg mogen, en aangezien ik geen koffiedrinker ben vind ik beide overbodig ;) maar ik twijfel, want beide is wel handig. Senseoapparaat lijkt me t handigst, maar met bijv een verjaardag dan weer niet
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 21 Mei 2014 22:34

Re: Koffie- of senseoapparaat

Hier staat beide maar vind koffie van het koffiezet apparaat persoonlijk lekkerder. Soms als ik haast heb pak ik een bakje Senseo.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem51

Bericht 21 Mei 2014 22:37

Re: Koffie- of senseoapparaat

Ik zou voor ene koffie-apparaat gaan. Ik begin pas net met koffie drinken (nouja, vooral Starbucks), en ik hoor veel geluiden in m'n omgeving dat ze Senseo echt niet lekker vinden. Ik vind het zelf ook niet te drinken, net een asbakprutje met wat water. Mijn ex en ik hadden zo'n koffiezetapparaat die zelf bonen maalt, dat vond ik weer wel lekker.
<<

Anoniem50

Bericht 21 Mei 2014 22:46

Re: Koffie- of senseoapparaat

Als je hem wilt gebruiken voor visite, dan zou ik toch gaan voor een koffiezetapparaat. Ik vind koffie uit de Senseo echt niet te pruimen.
<<

Patsy

Bericht 22 Mei 2014 07:18

Re: Koffie- of senseoapparaat

Ik zou de senseo weg doen. Ik vind het niet te drinken, en velen met mij. Een gewoon koffiezetapparaat is makkelijker met visite en de koffie is vele malen lekkerder.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Mei 2014 07:29

Re: Koffie- of senseoapparaat

Absoluut het koffiezetapparaat houden en niet de Senseo.
#teammaple🍁
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 22 Mei 2014 07:32

Re: Koffie- of senseoapparaat

Brrrrr Senseo, nooit de hype begrepen, het smaakt naar karton!
Ik zou dus voor het koffiezetapparaat gaan
Afbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 22 Mei 2014 08:07

Re: Koffie- of senseoapparaat

Wij hebben een sarista, lekkere koffie maar een vervelend apparaat.
Ik zou geen Senseo nemen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Mei 2014 08:25

Re: Koffie- of senseoapparaat

Haha grappig om te horen.
Ik dacht juist dat t senseo makkelijk was, omdat ik vaak niet veel nodig heb (lees, ouders die 1 kopje komen drinken, een makelaar oid die je een kopje aanbiedt). Verjaardagen is een ander verhaal.
Maar bedankt voor de argumenten!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 22 Mei 2014 08:25

Re: Koffie- of senseoapparaat

Ik zou ook kiezen voor het gewone apparaat!
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Mei 2014 09:09

Re: Koffie- of senseoapparaat

Ik drink zelf geen koffie dus kan niet oordelen over de smaak. Mijn man houdt wel van Senseo in ieder geval, maar we hebben ook nog een gewoon koffiezetapparaat, die we alleen bij verjaardagen gebruiken (anders staat ie opgeborgen in een kast). Als je het zelf toch niet drinkt zou ik inderdaad ook voor het gewone apparaat gaan, want ik hoor ook dat niet iedereen de Senseo koffie even lekker vindt, en het is makkelijker als je veel mensen op bezoek hebt :)
<<

Anoniem168

Bericht 22 Mei 2014 09:18

Re: Koffie- of senseoapparaat

Wij hebben een senseo, maar ben er zelf niet zo kapot van. Mijn man wel, mijn man drinkt dan ook veel van die koffie dagelijks. Zo heel af en toe drink ik mee, maar het kan niet tippen aan echte koffie en heb er dan na 1 kopje in de maand alweer genoeg ervan. Wel gebruiken we de senseo ook gewoon op verjaardagen, vind het wel handig, omdat je dan meteen voor twee koppen kan zetten, maar dat is het ook wel. Zou zelf liever voor een echte koffieapparaat gaan.
<<

Anoniem193

Bericht 22 Mei 2014 09:24

Re: Koffie- of senseoapparaat

Wij hebben senseo en hebben nooit klachten gehoord dat het niet lekker is. Mijn man drinkt dagelijks meerdere kopjes per dag en klaagt er ook niet over. Inmiddels hebben wij ons 3e apparaat alweer.
Die vieze smaak ligt volgens mij echt aan het merk en type pads die je koopt, want daar heeft mijn man en onze visite dan wel weer voorkeur voor. De ene wil graag dark roast, de ander mild.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 22 Mei 2014 09:27

Re: Koffie- of senseoapparaat

Alibi schreef:Wij hebben senseo en hebben nooit klachten gehoord dat het niet lekker is. Mijn man drinkt dagelijks meerdere kopjes per dag en klaagt er ook niet over. Inmiddels hebben wij ons 3e apparaat alweer.
Die vieze smaak ligt volgens mij echt aan het merk en type pads die je koopt, want daar heeft mijn man en onze visite dan wel weer voorkeur voor. De ene wil graag dark roast, de ander mild.


Dat je nooit klachten hebt, snap ik wel. Ik zou ook nooit iets (negatiefs) zeggen over de smaak van koffie bij een ander.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Mei 2014 10:55

Re: Koffie- of senseoapparaat

Een apparaat waar verse bonen in kunnen :)
Geeft de lekkerste koffie (hoor ik tenminste altijd, ik lust het niet) en kan alsnog ook per kopje.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Mei 2014 11:21

Re: Koffie- of senseoapparaat

Green_Pepper schreef:Dat je nooit klachten hebt, snap ik wel. Ik zou ook nooit iets (negatiefs) zeggen over de smaak van koffie bij een ander.
+1, ik zou zelf een pietsie teleurgesteld zijn als ik een Senseo zou krijgen, maar ik zou er niets over zeggen.

Maar goed er zullen ook heus mensen zijn voor wie het niet veel uitmaakt hoe de koffie smaakt en die zullen dus geen probleem hebben met Senseo.
#teammaple🍁
<<

Patsy

Bericht 22 Mei 2014 11:23

Re: Koffie- of senseoapparaat

Alibi, als ik ergens op visite kom klaag ik niet over de koffie. Als ik bij mensen ben waarvan ik weet dat ze senseo hebben zeg ik altijd dat ik thee wil.
<<

Anoniem328

Bericht 22 Mei 2014 15:29

Re: Koffie- of senseoapparaat

Ik vind senseo echt niet te drinken, welk merk of welke machine dan ook.
Ik klaag ook niet als ik bij iemand anders senseo krijg, maar ik baal er altijd wel van.
Als ik van mensen weet dat ze alleen een senseomachine hebben, dan vraag ik meestal om thee, terwijl ik echt dol ben op een goed bakje koffie. Als ik alleen thuis ben zet ik gerust 1 of 2 kopjes koffie voor mezelf. Volgens mij kost dat echt niet veel meer tijd dan een kopje senseo zetten.
<<

Anoniem237

Bericht 22 Mei 2014 15:35

Re: Koffie- of senseoapparaat

Wij hebben een apparaat waar verse bonen in moeten. Dan kun je ook elke keer 1 kopje zetten en ik vind het echt hele lekkere verse koffie. Alles beter dan een Senseo.
<<

Anoniem237

Bericht 22 Mei 2014 15:36

Re: Koffie- of senseoapparaat

Olijfje schreef:Als ik van mensen weet dat ze alleen een senseomachine hebben, dan vraag ik meestal om thee, terwijl ik echt dol ben op een goed bakje koffie.

Ik dacht dat ik de enige was. :laughcry:
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 22 Mei 2014 15:46

Re: Koffie- of senseoapparaat

Ik vind Senseo koffie wel lekker. Zelf heb ik verschillende apparaten, ook een Nespresso en een klein koffiezetapparaat met filter. Ik proef wel verschil, maar ik vind de een niet lekkerder dan de ander. Wel heb ik ook de voorkeur voor bepaalde pads (Perla mokka) en het apparaat moet af en toe ontkalkt worden, dan smaakt de koffie prima. Ook vind ik de koffie uit mijn apparaat (ik heb een senseo met melkreservoir) lekkerder dan die uit de standaard Senseo's (eerste model).
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem178

Bericht 22 Mei 2014 17:36

Re: Koffie- of senseoapparaat

Een koffiezetter met pot heb je al vanaf een tientje, dus als je het zelf niet drinkt zou ik voor zo'n goedkope optie gaan.

Zelf heb ik een Senseo en vind het wel lekker. Drink niet vaak koffie, misschien eens per week, dan maak ik er ook een vrij luxe versie van.
<<

Anoniem193

Bericht 22 Mei 2014 17:48

Re: Koffie- of senseoapparaat

De visite die bij ons komt zegt het echt wel.
We hebben wel eens een ander merk gehad, dan wordt er ook gezegd dat die minder geslaagd is. De meesten weten dat we verschillende pads hebben en geven ook hun voorkeur aan.
<<

Anoniem 82

Bericht 22 Mei 2014 22:02

Re: Koffie- of senseoapparaat

Ik heb wel een Senseo staan. Heb hem gekregen en gebruik hem zo ontzettend weinig dat ik het niet de moeite vind om speciaal een ander apparaat te kopen. Vriend drinkt meestal al vrij veel koffie op het werk en probeert daarom thuis juist andere dingen te drinken (vroeger zat hij anders rustig op 15 koppen per dag!) en ik kan er helaas niet tegen dus drink het zeer zelden. Voor die enkele keer dat ik het voor visite gebruik vind ik het prima. En dat weet de meeste visite ook wel, dat ik het zelf niet eens drink. OK, misschien is het minder lekker (zelf dus geen idee) maar het weerhoudt hier volgens mij niemand ervan een kop koffie te drinken. Bijvoorbeeld mijn vader, die is best kieskeurig qua koffie en zal ook echt wel zeggen als hij iets niet lekker vindt. Hij vindt zijn koffie thuis ook wel lekkerder, maar de Senseo prima voor af en toe als je een beetje lekkere pads hebt. Mijn vriend is overigens ook wel kieskeurig qua koffie, dus hij is van de afdeling koffiepads hier.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers