Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dasty en de keuken?

<<

Anoniem50

Bericht 20 Mei 2014 22:37

Dasty en de keuken?

Tot vorige week heb ik altijd Cif Cuisine gebruikt om mijn keuken uit te boenen. Vorige week heb ik dus de gele Dasty aangeschaft, omdat deze vele malen goedkoper is dan de Cif Cuisine en ik er goede verhalen over heb gehoord. Maar kan ik met Dasty ontvetter (de gele) mijn keukenkastjes inspuiten of moet ik een andere manier gaan zoeken? Ik ben op zoek geweest naar een stukje dat niet zichtbaar is om mee te beginnen, maar ik vind alles zichtbaar en durf het gewoon niet aan. Dus iemand die Dasty (gele) ontvetter gebruikt om keukenkastjes af te nemen?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 21 Mei 2014 07:17

Re: Dasty en de keuken?

Geen hoogglans? Dan gewoon gebruiken werkt super goed
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 21 Mei 2014 07:18

Re: Dasty en de keuken?

Hardnekkige vlekken opspuiten en anders kun je sopje van dasty maken.
<<

Anoniem50

Bericht 21 Mei 2014 10:06

Re: Dasty en de keuken?

Nee, het is geen hoogglans.

Dank je voor het antwoord. Ik ga het er vandaag toch maar op wagen. :)
<<

Anoniem110

Bericht 21 Mei 2014 13:19

Re: Dasty en de keuken?

Ik heb toevallig gisteren nog de hele keuken gesopt met dasty. Idd hardnekkige vet vlekken direct op spuiten en dan met een sopje na.
Mijn keuken is weer heerlijk schoon :thumbup:
<<

Anoniem50

Bericht 22 Mei 2014 09:40

Re: Dasty en de keuken?

Cif is vrij hardnekkig, maar ik hoorde dat Dasty nog erger was. En het laatste wat je wilt is dat de kastjes uitbijten. Dat is toch iets wat je altijd blijft zien. Ik zou het gisteren doen, maar ik ben er niet aan toegekomen (Of jawel, tijd zat. Maar het was hier gister zo warm in huis.) Dus vandaag nog een poging.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers