Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe blijft nagellak langer zitten?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 20 Mei 2014 20:09

Hoe blijft nagellak langer zitten?

Met mn acrylnagels had ik zelden nagellak op, vond t naturel mooier met dat witje randje, maar nu ik ze niet meer heb draag ik wel nagellak. Alleen bladdert dit er zo snel af op mn eigen nagels. Ik doe eerst een laagje nagelharder (om ze ivm uitgroei sterker te krijgen. Dan een laagje nagellak, en dan weer een laagje nagelverharder om de nagellak te beschermen. Maar toch begint t de 2e dag al te bladderen, vooral als ik in aanraking kom met water (werk, poetsen)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11581

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mei 2014 20:15

Re: Hoe blijft nagellak langer zitten?

Basecoat laagje laagje topcoat dan blijft het het beste zitten.
Zelf ben ik hier te lui voor en gebruik ik eigenlijk alleen nog opi lak deze blijft ondanks mijn werk goed zitten en dat heb ik bij andere lakken nog miet omtdekt
2015 💙
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 20 Mei 2014 20:27

Re: Hoe blijft nagellak langer zitten?

Ik heb mega slechte nagels en dus nagellak die snel afbladderd. Ik heb nu de opi start to finish coat en die werkt heel goed. Verder heb ik alleen koh, opi en rimmel 60 seconds nagellak. Die blijven zitten, goedkope lakjes blijven bij mij maar heel even zitten.
Afbeelding
<<

Anoniem178

Bericht 20 Mei 2014 20:29

Re: Hoe blijft nagellak langer zitten?

Afbeelding

Deze topcoat is geniaal. Heb hem wel alleen nog maar online gezien. Wel jammer dat hij nu te dik is geworden bij mij, terwijl hij niet op leek te gaan. Binnenkort eens een nieuwe bestellen.

Het ligt ook heel erg aan het merk volgens mij. Rimmel is er bij mij al na een halve dag vanaf, terwijl Urban Decay een dag of 4 blijft zitten.

Vooraf even met nagellakremover eroverheen (ook al heb je er niks opzitten) kan ook helpen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 20 Mei 2014 20:33

Re: Hoe blijft nagellak langer zitten?

Ik geef toe dat mijn nagellakjes van een niet heel duur merk zullen zijn. En de meeste ook al wel wat ouder. Wel had ik dat voordat ik acrylnagels had ook al.
Ik zal eens kijken naar opi. Als ik dat als topcoat gebruik kan ik nog wel de goedkopere lakjes gebruiken?
Maakt de conditie uit voor hoe lang een nagellak blijft zitten?

Nagellakremover er over heen doe ik meestal al, omdat ik de ene er af haal en vervolegsn de andere er op
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 20 Mei 2014 20:38

Re: Hoe blijft nagellak langer zitten?

Ja dan kun je wel je goedkope lakjes gebruiken. Ik zou dat eerst proberen.
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 21 Mei 2014 10:42

Re: Hoe blijft nagellak langer zitten?

Waar haal ik die opi?
Net bij de kruidvat heb ik niks gezien
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem100

Bericht 21 Mei 2014 10:55

Re: Hoe blijft nagellak langer zitten?

Bij mij werkt de serie van Etos eigen merk erg goed. Nagelverharder, basecoat en topcoat gebruik ik afwisselend met elkaar. Blijft dan wel een paar dagen zitten.

De laatste tijd zijn mijn nagels erg slecht, breken/scheuren snel dus doe ik alleen de nagelverharder om ze sterker te maken. Soms doe ik wel eens een beetje kleur erbij in het flesje, ook dan werkt het nog prima.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 21 Mei 2014 11:00

Re: Hoe blijft nagellak langer zitten?

Opi hebben ze idd niet bij de drogist. Wel bij parfumerieën.
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers