Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toerist in eigen land!

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 19 Mei 2014 22:46

Toerist in eigen land!

Hoi, ik heb een leuk idee denk ik! Het gaat zo: ik, en ik denk meerdere met mij, vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten (of mensen die ik heb ontmoet weer te zien) wat meer van Nederland te zien, steden en leuke plekken te bezoeken en gewoon lekker een dagje erop uit te gaan.
Zeker met dit mooie weer krijg ik zin om van alles te ondernemen. Nu dacht ik, hoe leuk is het om gewoon in een random stad een random forumster te meeten en wat leuks te gaan doen samen. Kan van alles zijn, beetje cultuur snuiven/de toerist uit hangen/wat van jouw stad zien, door de stad slenteren/shoppen/terrasje pakken/lekker eten, in het park hangen; barbecueën/picknicken, een museum of andere plek die je gezien moet hebben bezoeken, iets nieuws doen, op het strand liggen.. Roept u maar!

Ik heb het geluk dat ik doordeweeks gratis OV heb. Dit is niet de hele zomervakantie geldig maar van 3 t/m 16 juli en van 17 t/m 31 augustus ben ik vrij van school én kan ik doordeweeks gratis reizen. Ik vind het niet erg om een stuk te reizen maar 2 uur enkele reis is denk ik wel mijn max (ik woon in Tilburg, dus wel redelijk centraal; Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Leiden, alles in Brabant, misschien Zeeland? Limburg, Maastricht, Utrecht, Nijmegen, Arnhem zijn sowieso allemaal prima te doen) Dus wie heeft er zin om een dagje van mijn gezelligheid te genieten? Haha :smile:

(gebruik dit topic ook vooral als jij iets leuks wilt doen met iemand of als je gewoon een leuk idee hebt, tips zijn ook welkom; wat moet je écht een keer doen in Nederland?)

Ohja ik zou echt vet graag eens naar de sneekweek willen maar ik heb geen vrienden die mee willen, iemand zin? En ik ga sowieso de hele week naar de Nijmeegse vierdaagse, wil je daar altijd nog een keer naartoe? Sluit vooral aan! En Tilburg is ook heel leuk, zeker in de zomer en ik vind visite ook heel leuk dus als je zin hebt! Enenen, ik ben ook in voor een leuk festival of andere leuke (eventueel gratis) evenementjes!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 19 Mei 2014 22:51

Re: Toerist in eigen land!

Oh leuk! Kom naar Hoorn, dan leiden Weetjewel en ik je rond. Weet ze nog niet, maar zit wel goed.


Edit: oh is wel ver :nopompom:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 19 Mei 2014 22:55

Re: Toerist in eigen land!

Ja doen we! Boeit me niet haha ik roep volgens mij al 2 jaar dat ik écht weer een keer naar Weetjewel kom dus dan moeten we maar eens plannen :drunken:
<<

Anoniem222

Bericht 20 Mei 2014 09:58

Re: Toerist in eigen land!

Haha dit heb ik ook gedaan toen ik nog OV had. Ik heb toen echt een briljante zomer gehad. Ik sta voor je paraat in Amsterdam!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Mei 2014 11:10

Re: Toerist in eigen land!

Kom een keer naar Zeeland, gaan we naar het strand :)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 21 Mei 2014 12:52

Re: Toerist in eigen land!

Ik heb jaren in Tilburg gewerkt en 'ken' het wel maar niet zo goed. Als je het leuk vind mag je mij wel een dagje entertainen daar!

En naar het strand wil ik ook wel Tabbie, lijkt me gezellig!
Woon zelf in E-L maar dat is niet zo spannend....
30-04-2017
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Mei 2014 12:56

Re: Toerist in eigen land!

Ik heb niet zo'n boeiend dorp... Tenminste; de Heemskerkse Feestweek is wel redelijk bekend in de omgeving. En de Zwarte Markt/Beverwijkse Bazaar.

Je bent iig welkom!
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mei 2014 14:14

Re: Toerist in eigen land!

Mocht je hierheen willen: http://stereosunday.nl/ (gratis dancefestival) ben je hier welkom. Krijg je ook nog Limburgse vlaai want ik ben 5 juli jarig ;)
<<

Anoniem58

Bericht 21 Mei 2014 14:40

Re: Toerist in eigen land!

Wat een leuk idee, het is dat ik een schijterd ben wb meeten haha!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 21 Mei 2014 15:05

Re: Toerist in eigen land!

Oeeh de zwarte markt wil ik nog een keer naartoe ja maar volgens mij is beverwijk wel ver reizen, ik zal het eens opzoeken.
Leuk wickie! In Tilburg zit ook een stadstrand (sluikreclame haha ik heb daar gewerkt) en daar is het echt zooo chill. Strandtent, goede sfeer, mooi aangekleed, lekkere drankjes, fijne muziek, kampvuur in de avond.. Echt de moeite waard om een keer naartoe te gaan!
Ahh dat ziet er leuk uit serendinges maar ik heb dat weekend al iets.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 21 Mei 2014 15:06

Re: Toerist in eigen land!

Gewoon doen Bolletje!
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Mei 2014 15:29

Re: Toerist in eigen land!

Zwarte Markt is wel alleen in de weekenden open, maar Beverwijk en Amsterdam ligt echt superdicht bij elkaar, dus je zou het één en ander kunnen combineren en ik bied ook een slaapplaats aan! Harri ook vast wel!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Mei 2014 15:35

Re: Toerist in eigen land!

Ik stel het strand van Scheveningen beschikbaar voor een picknickmeeting :D
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 21 Mei 2014 16:36

Re: Toerist in eigen land!

Jaaa superleuk idee Toet! In mijn stad is niet heul veel te doen maar er is een heel relaxed terras en een groot grasveld waar uedereen zomers altijd chillt.
En anders zit ik zo in Rotterdam of Utrecht.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Mei 2014 16:50

Re: Toerist in eigen land!

Ja in Utrecht hang ik ook heel vaak haha. Maar hoe warmer het wordt, hoe liever ik richting de kust trek. :sunny:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 21 Mei 2014 17:06

Re: Toerist in eigen land!

Sneekweek is super leuk! Vooral op de dinsdag en woensdag. Op woensdag is het Hardzeildag em is het vooral gezellig op het Starteiland.
Ik ben er eigenlijk ieder jaar een paar dagen (kom er officieel vandaan), maar dit jaar met baby dus echt stappen zit er niet in.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 21 Mei 2014 17:31

Re: Toerist in eigen land!

Ik vind jouw stad bestwel leuk Poubelle! Gaan we dan 's avonds de kroeg in? ;)
Leuk Bliss! I'm in! Vanaf wanneer hebben jullie vakantie?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Mei 2014 17:35

Re: Toerist in eigen land!

@Wickie: ja kom! Gezellig
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Mei 2014 17:38

Re: Toerist in eigen land!

Toet schreef:Ik vind jouw stad bestwel leuk Poubelle! Gaan we dan 's avonds de kroeg in? ;)
Leuk Bliss! I'm in! Vanaf wanneer hebben jullie vakantie?


Vanaf 19 juli ofzo! Maarrr met Pinksteren heb ik ook nog een week vrij olé!
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 22 Mei 2014 09:02

Re: Toerist in eigen land!

Tabbie schreef:@Wickie: ja kom! Gezellig


Wanneer heb je tijd? :wink:

@Toet; jaaa daar heb ik veel over gehoord, leuk! Wanneer heb jij tijd?

Weekenden zijn voor mij tm juni lastig maar door de week heb ik zeeen van tijd. Na juni zijn de weekenden ook weer leeg.
30-04-2017
<<

Anoniem156

Bericht 22 Mei 2014 09:44

Re: Toerist in eigen land!

Toet schreef:Ik vind jouw stad bestwel leuk Poubelle! Gaan we dan 's avonds de kroeg in? ;)


Haha ja dat doen we!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Mei 2014 12:12

Re: Toerist in eigen land!

Uhm, maandag misschien wel haha. Ga het even nakijken :D

En ik wil ook wel een keertje stappen in Tilburg Toet, laatste keer dat wij zijn gaan stappen in Ut was ook super gezellig :dance:
<<

Anoniem205

Bericht 22 Mei 2014 18:50

Re: Toerist in eigen land!

Ooh La La! schreef:Sneekweek is super leuk! Vooral op de dinsdag en woensdag. Op woensdag is het Hardzeildag em is het vooral gezellig op het Starteiland.
Ik ben er eigenlijk ieder jaar een paar dagen (kom er officieel vandaan), maar dit jaar met baby dus echt stappen zit er niet in.


Ik wilde net zeggen dat ik de Sneekweek juist weer geen bal aan vind, hahaha. Maar misschien is het omdat ik er altijd kwam voor het zeilen en niet voor de rest/gezelligheid :P Vind het vooral zien en gezien worden en heel veel lui die geen flikker te zoeken hebben op het starteiland en die er een tering zooi van maken voor de zeilers.... :angel:
<<

Anoniem147

Bericht 22 Mei 2014 18:53

Re: Toerist in eigen land!

Ik wil ook een keer naar Friesland en dan zeilen. Maar wel met iemand die kan zeilen, want ik kan niet zeilen :D hahaha.

En ik wil sowieso graag bootjes varen? Iemand niet een leuke plas achter zijn of haar huis? Of zullen we gewoon een keer met het forum zo'n grachtenboot afhuren in Amsterdam.. (serieus hoe heet zo'n boot ook al weer?).

Ik wil ook wel graag een keer naar Zeeland of een mega meeting houden aan het strand. Gaan we met zijn alle chillen in een strandtent tot de late uurtjes :D

Ik ben alleen zelf echt niet bekend op al die plaatsen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Mei 2014 18:56

Re: Toerist in eigen land!

Een sloep! Ja leuk!

En je bent welkom hoor om aan het strand te chillen :)
Volgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers