Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

<<

Anoniem50

Bericht 19 Mei 2014 22:18

Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Jullie zijn natuurlijk niet voor niets verliefd geworden op jullie geliefde, maar wat als je één ding aan hem/haar mocht veranderen? Wat zou dat dan zijn? Uiterlijk/innerlijk, be my guest.
Laatst gewijzigd door Anoniem50 op 19 Mei 2014 22:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Mei 2014 22:21

Re: Jouw vriend/man/vriendin etc.?

Zijn werkritme/tijden! We leven nogal langs elkaar heen als we beide moeten werken.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 19 Mei 2014 22:24

Re: Jouw vriend/man/vriendin etc.?

Mijn man is wat egoïstisch van aard. Dit is al wel veranderd gedurende onze relatie maar ik zou t fijn vinden als ik hem er niet meer op aan hoef te spreken.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 19 Mei 2014 22:32

Re: Jouw vriend/man/vriendin etc.?

haar meer zelfvertrouwen geven :)
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 19 Mei 2014 22:33

Re: Jouw vriend/man/vriendin etc.?

Mijn vriend mag wat meer op de voorgrond treden af en toe. Hij is heel rustig en een echte kat uit de boom kijker en kletst daardoor niet makkelijk met bijv mijn vriendinnen. Dat vind ik soms wel irritant omdat ik juist tegenovergesteld ben. Dat zou ik wel willen veranderen.
Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 20 Mei 2014 05:34

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Wat minder betweterig misschien.. Verder kan ik niks bedenken. Tenminste, hij heeft genoeg 'minpuntjes', maar die maken hem, hem. En dat zou ik nooit willen veranderen :)
<<

Anoniem123

Bericht 20 Mei 2014 07:04

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Dat hij wat minder snel driftig/ongeduldig word en wat meer socialer. Dat zijn stiekem 2 punten haha.
<<

Patsy

Bericht 20 Mei 2014 07:20

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Dat hij iets minder bot is. Het is wel minder geworden de afgelopen jaren, maar soms.... grrr.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 20 Mei 2014 07:38

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Hij mag wel wat sneller worden! Hij is soms zoooooo sloom.. En ik heb geen geduld dus das een lekkere combinatie!
<<

Anoniem222

Bericht 20 Mei 2014 07:46

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Ik ben meestal nogal diplomatiek en hij meer recht door zee onder het mom van je kunt niet duidelijk genoeg zijn, dat botst nog wel eens. Maar ik leer ook van hem daardoor dus eigenlijk zou ik ook dat niet willen veranderen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 20 Mei 2014 07:48

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Hij mag wel iets romantischer zijn.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 20 Mei 2014 07:52

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Qua uiterlijk zou ik zijn haar en ogen (geen bril meer) willen veranderen, omdat ik weet dat hij dat zelf wil veranderen. Dat gun ik hem.
Qua innerlijk kan ik niks bedenken. Het enige wat ik irritant vind is dat hij zo goed is altijd; hij sport veel, snoept niet, ruimt altijd op enzo. En ik ben daar niet altijd zo goed in dus dan botst dat, maar ik zou moeten veranderen en niet hij ;)
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 20 Mei 2014 07:55

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Wat optimistischer. Hij kan soms heel negatief doen.
<<

Anoniem168

Bericht 20 Mei 2014 07:58

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Dat hij zijn prioriteiten eens veranderd en niet telkens van dat uitstelgedrag vertoont en ik er alweer wat van moet zeggen omdat het anders niet of later gebeurt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 20 Mei 2014 08:00

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Iets minder inhammen en daar iets meer haar. Dat zou hij zelf ook wel graag willen trouwens.

That's all. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem119

Bericht 20 Mei 2014 08:07

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Dat ie nog meer afvalt. Dat wil ie zelf ook natuurlijk. En dan niet vanwege uiterlijke redenen want dat makt me niet uit maar wel qua gezondheid. Hij is al een half jaar gestopt met roken zonder moeite dus nu nog dat gewicht. Steun ik m zo veel mogelijk bij.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 20 Mei 2014 08:32

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Mijn vriend heeft wat egoïstische trekjes. Zit echt ontzettend in de familie. Gelukkig is het al wel sterk verminderd.
Oh en hij moet echt een paar nieuwe hersens hij onthoud echt niks heel irritant.
:heart: :heart: 2011
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 20 Mei 2014 08:34

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Mijn man zegt alles wat hij denkt. Ik zou graag willen dat hij soms eerst nadenkt voor dat hij iets zegt. Sommige opmerkingen kunnen best pijnlijk zijn.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem321

Bericht 20 Mei 2014 08:53

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Eerlijk? Niks eigenlijk. Zowel innerlijk als uiterlijk.
We zijn nu ruim 11 jaar bij elkaar en in het begin had hij er heel erg moeite mee naar zijn gevoel te luisteren. Hij moest alles beredeneren, alles op een verstandelijke manier aanpakken waardoor er van spontaniteit eigenlijk geen sprake was.
In de loop der jaren is hij hier heel erg in gegroeid en dat maakt hem nog een mooier mens.

Natuurlijk heb ik wel eens kleine irritaties. Zo kan hij wat laks zijn en heeft hij een ander idee bij een schoon huis dan ik. Maar ach, ik hou van hem om al zijn mooie dingen en de kleine minpuntjes neem ik voor lief er bij.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 20 Mei 2014 09:04

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Hem meer zelfvertrouwen te geven mbt. de opvoeding van de kinderen.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 20 Mei 2014 09:09

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Feline schreef:Hij mag wel wat sneller worden! Hij is soms zoooooo sloom.. En ik heb geen geduld dus das een lekkere combinatie!


Exact dit haha! En er iets van zeggen maakt hem nog trager lijkt het wel.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 20 Mei 2014 09:36

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Dat hij uit zichzelf wat meer in het huishouden doet, wat afvalt en soms wat meer de wereld in kijkt (wanneer hij programmeert bestaat de wereld amper nog, terwijl ik dat juist ook iets leuks aan hem vindt. De passie ervoor).
<<

Anoniem117

Bericht 20 Mei 2014 10:41

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Stoppen met roken en het zou fijn zijn als hij meer op lange termijn zou denken.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Mei 2014 11:14

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

Dat zijn eerste reactie op vragen van mij niet altijd in eerste instantie: I don't know is haha..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem110

Bericht 20 Mei 2014 13:26

Re: Jouw vriend/man/vriendin/vrouw etc.?

We zijn pas bij elkaar maar wat me tot nu toe is opgevallen, is dat hij echt meer voor zichzelf mag opkomen en zijn grenzen aan mag geven. Hij houd altijd rekening met de ander ook als hij er totaal niks voor terug krijgt.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers