Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tablet hoes/cover

<<

Anoniem261

Bericht 19 Mei 2014 20:23

Tablet hoes/cover

Wat voor kind-proof tablet hoes/cover/case hebben jullie?

Ik heb een samsung galaxy tab 2 (10.1) en zoek daar een beetje hufterproof (zoals m'n vriend zou zeggen) hoes voor.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 19 Mei 2014 20:47

Re: Tablet hoes/cover

Fisher Price heeft speciale baby/kinder hoezen voor de tablet geloof ik.

Wij hebben een normale hoes om de Samsung tablet. Maar wij vinden het (nog) niet nodig dat de kinderen hier iets op doen. Dus hebben geen 'hufterproof' hoesje voor nodig.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 19 Mei 2014 21:13

Re: Tablet hoes/cover

Die van Fisher Price zijn alleen voor Ipad dacht ik. Ik heb gewoon een normale hoes om mijn tablet en mijn oudste dochter gebruikt hem regelmatig, denk sinds een jaartje nu ongeveer. Ze blijft er rustig mee op de bank zitten als ze hem heeft dus en 'hufterproof' hoesje is niet nodig.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 19 Mei 2014 21:27

Re: Tablet hoes/cover

Hier hebben we een gewone leren hoes om de iPad. Mijn zoon mag er alleen rustig mee op de bank zitten en dat gaat gelukkig ook goed tot nu toe. Hier dus ook geen andere hoes nodig.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 20 Mei 2014 07:21

Re: Tablet hoes/cover

Wij hebben om de Samsung Tab 2 ook een normale hoes zitten. Ze moet er gewoon erg voorzichtig mee doen.
<<

Anoniem123

Bericht 20 Mei 2014 07:32

Re: Tablet hoes/cover

Wij hebben ook een gewone hoes erom heen zitten, bij de action gekocht.
en we hebben een extra beeldplakding (geen idee hoe ik dat moet noemen :palm: ) op het beeldscherm geplakt.
Zo krijg je geen vieze plekjes op het beeldscherm zelf.

S mag er alleen aanzitten als wij er naast zitten en zo vaak gebeurt dat nog niet.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 20 Mei 2014 08:46

Re: Tablet hoes/cover

Dit heb ik er om & hij ligt in een soft sleeve van de action in de la. Ze mag hem alleen gebruiken als wij er bij zijn.

Afbeelding
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem198

Bericht 20 Mei 2014 11:18

Re: Tablet hoes/cover

Als ik jou was zou ik eens naar de MediaMarkt gaan. Ik weet zeker dat ze Survivoirs ( zo heten ze voor iPad) moeten hebben voor de Samsung Tab. Anders kunnen ze die bestellen. Dit is 1 van de merken die MM verkoopt en die dus ook Survivoirs heeft.

http://store.griffintechnology.com/cata ... &q=samsung
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 20 Mei 2014 11:57

Re: Tablet hoes/cover

Die van Fisher-Price zit wel heel ruim om de iPad heen, dus je zou kunnen proberen of het werkt.

Ik snap best dat je een speciale hoes wil, een ongelukje is snel gebeurd en het zijn gewoon kwetsbare apparaten. Hier is onlangs een iPad gesneuveld helaas. We hebben er nog eentje die verzekerd is tegen valschade.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 20 Mei 2014 12:11

Re: Tablet hoes/cover

Whahaha.. ik heb er een heel kussen omheen.

Zoiets:Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 20 Mei 2014 13:22

Re: Tablet hoes/cover

Die kussens hebben ze nu voor een paar euro bij kruidvat.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 20 Mei 2014 18:23

Re: Tablet hoes/cover

Ik heb ook een galaxy tab 2 en die is al een paar keer gevallen maar niks mee aan de hand. Maar goed dat is ook maar geluk hebben denk ik. Zo'n kussen ziet er wel handig uit, morgen eens naar de kruidvat.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem121

Bericht 20 Mei 2014 20:50

Re: Tablet hoes/cover

Ik dacht een hufterproof hoes te hebben maar dat viel vies tegen. Er zit al een dikke barst in het scherm maar zo lang de iPad het nog doet en het scherm geen problemen geeft zit het mij wel goed. Dat ding wordt alleen gebruikt door de kinderen. Hij is verzekerd vanuit de inboedel dus als ie echt zo ver kaduuk is dat ie het niet meer doet gaat ie voor de inboedelverzekering.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 21 Mei 2014 12:17

Re: Tablet hoes/cover

Ik heb deze

http://www.kidshuis.nl/koopjeshoek/appl ... n-mSvD_BwE


Al veel plezier aan gehad. Er is al overheen gespuug, sap overheen gevallen en op de grond laten vallen en nog is de ipad heel :yes:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers